quote:Op zondag 8 mei 2016 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je even stevig door moet bunkeren...
quote:Op zondag 8 mei 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ik niet zoveel had moeten vreten toen ik nog spieren had en een hernia kreeg.
Dat weet ik, want ik appte hem netquote:
Reaktie van knokkels:quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan nu de grote vraag: is knokkels op tijd wakker voor zijn eigen show?
My bad, my badquote:Op zondag 8 mei 2016 12:00 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels, bedankt voor deze puike moederdagshow, Gup had het niet beter kunnen doen
quote:Op zondag 8 mei 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhh.... Mag ik het zeggen?
[..]
[ afbeelding ]
Stap 1: Koffie. Goed punt welquote:
De moederdag is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
My bad, my bad
En het idee was zo leuk
Beetje klassiek, beetje verzoekjes van de moeders van de mensen achter de Radio49 DJ's, beetje verzoekjes van wat collega's waar ik gisteren bleef hangen
Neuh dat was iets van me gisteravond om half 6 bellen overvallen dat het wel een goed idee leek.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging dat minigolf niet in overleg dan? Je kan natuurlijk ook de enige zijn die het niet trekt.
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan ook weer waar.quote:
Laat ze het uitzoeken.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh dat was iets van me gisteravond om half 6 bellen overvallen dat het wel een goed idee leek.
Die waren best lekkerquote:Op zondag 8 mei 2016 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat ken ik je al aardig hè. Lag je op je dooie akkertje de dode diertjes van gisterenavond met gesloten luiken te verteren.
![]()
foei!
Gezellig was het!quote:Op zondag 8 mei 2016 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker eten en lol hebben is een hoop waard.
Die smeerde 'm gisteren?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig was het!
En nu smokey weer terug, dan klopt alles weer
Kijk eens op de BBQ...quote:Op zondag 8 mei 2016 12:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig was het!
En nu smokey weer terug, dan klopt alles weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |