dat weet ik, ik en mn zusje hebben 2 weken geldeden ter gelegenheid van haar 65ste verjaardag nog een boottocht over het naardermeer met aansluitende lunch voor familie en vrienden georganiseerd bij het Naardermeer., en de dag daarvoor heb ik haar en zusje nog mee uit eten te nemen, ik begrijp dat ze iets terug wil doen, daar niet van, maar wat moet ik als bijna 40er op een minigolf baan.quote:
Dan was je net een 3 kwartier te vroeg.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan is het feest, wil depot eerst ook wel zien
Ging dat minigolf niet in overleg dan? Je kan natuurlijk ook de enige zijn die het niet trekt.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat weet ik, ik en mn zusje hebben 2 weken geldeden ter gelegenheid van haar 65ste verjaardag nog een boottocht over het naardermeer met aansluitende lunch voor familie en vrienden georganiseerd bij het Naardermeer., en de dag daarvoor heb ik haar en zusje nog mee uit eten te nemen, ik begrijp dat ze iets terug wil doen, daar niet van, maar wat moet ik als bijna 40er op een minigolf baan.
Hee man, alles fijn?quote:Op zondag 8 mei 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veel te heet in de tuin.
Eej ToT, goedemorgen!
Tot op zekere hoogte. Met mij gaat het prima.quote:
Tot op zekere hoogte? Klinkt niet helemaal jofel!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Met mij gaat het prima.Hoest daar dan, nekklachten helemaal over?
Hij staat wel op het rooster!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ieder geval geen Knokkels.
Verder gezonde wedstrijdspanning...
Bij het ouderlijk huis gaat het wat minder op het ogenblik.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte? Klinkt niet helemaal jofel!
Ach de nekklachten zullen altijd blijven, maar momenteel heb ik geen pijn.
3 dagen geleden flink mijn nek-en rugspieren zitten trainen met halters. Ik hoorde en voelde een paar keer een stevige kraak, en het voelde meteen een stuk beter aan!
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij staat wel op het rooster!
Wedstrijdspanning? Hoezo?
quote:Op zondag 8 mei 2016 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij het ouderlijk huis gaat het wat minder op het ogenblik.![]()
Wie weet worden die nekklachten flink minder als je spieren steeds sterker worden. Dat gekraak.
Inkapselen in een vetbedje werkt ook prima, sprak hij uit ervaring.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ow klote te horen, man!
Die klachten zijn wel chronisch en juist met gekraak slijt het verder, maar als de spieren sterker worden, bieden ze wel meer steun aan het wervelkolom. Dat kan idd wel helpen.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 8 mei 2016 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inkapselen in een vetbedje werkt ook prima, sprak hij uit ervaring.
Dat ik niet zoveel had moeten vreten toen ik nog spieren had en een hernia kreeg.quote:
Als jij dan voortaan minder gaat vreten en weer spieren gaat kweken, zorg ik ervoor dat ik meer ga eten en spieren ga kwekenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ik niet zoveel had moeten vreten toen ik nog spieren had en een hernia kreeg.
Was even 2 eieren aan het bakken met bacon en kaas.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als jij dan voortaan minder gaat vreten en weer spieren gaat kweken, zorg ik ervoor dat ik meer ga eten en spieren ga kweken
Ik hoop dat dat het is ja, want een beetje vreemd is dit wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:40 schreef MaryMouse het volgende:
Maar, the Knock is vergeten dat het moederdag is?
Jummiequote:Op zondag 8 mei 2016 11:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was even 2 eieren aan het bakken met bacon en kaas.
quote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is ja, want een beetje vreemd is dit wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |