quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
Topquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal even het schema uitwerken met speeltijden erbij
quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
Maar De Graafschap stond vorig jaar zesde. Dus deze ploeg was ook zonder voorronde tegen de nummer 16/17 van de Eredivisie uitgekomen. Net zoals drie geleden met Go Ahead Eagles en jaren daarvoor met ADO Den Haag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
Bij Emmen zagen jullie alleen de paar supporters die tegen de zon moesten inkijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
twitter:tiesto twitterde op maandag 09-05-2016 om 16:45:47I support my team @NACnl and hope they go back to the eredivisie! #BredaGelooft #SupportYourLocals #WijZijnNAC https://t.co/HWVRUn4df2 reageer retweet
Wat sneu van MVV. Als ze toch de graafschap willen aanmoedigen; lekker laten doen toch? Klote buscombi's.quote:
Go Ahead is de laatste weken erg sterk bezig. VVV heeft redelijk veel boutwedstrijden gespeeld in de laatste weken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
VVV gaat er echt niet uit ten koste van GAE.
Ik zet mijn geld op VVV. En ik denk dat die het De Graafschap wel moeilijk kunnen maken. En natuurlijk hopen op NAC in plaats van Willem II.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead is de laatste weken erg sterk bezig. VVV heeft redelijk veel boutwedstrijden gespeeld in de laatste weken.
Ik vind VVV ook een prima ploeg, alleen ben ik afgeschrikt door hun laatste chokes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op VVV. En ik denk dat die het De Graafschap wel moeilijk kunnen maken. En natuurlijk hopen op NAC in plaats van Willem II.
Omdat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op VVV. En ik denk dat die het De Graafschap wel moeilijk kunnen maken. En natuurlijk hopen op NAC in plaats van Willem II.
Omdat VVV wel aardig verzorgd voetbal speelt. Zit een duidelijk idee achter. En ze hebben voor JL begrippen een hele goede spits.quote:
Had het over W2..quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat VVV wel aardig verzorgd voetbal speelt. Zit een duidelijk idee achter. En ze hebben voor JL begrippen een hele goede spits.
Die club spreekt me niet echt aan.quote:
Vertel.. In wat voor opzichten dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC is in elk opzicht een betere optie dan Willem II.
Wat een gelul weer van jequote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens. Dat satellietclubje van Ajax voegt echt niets toe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze moeten nog een nieuwe technisch directeur én een nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen. Zal wel afhangen van nog een jaar de Eredivisie of niet, maar dan kan je beter gewoon verdwijnen als je dat vanaf 22 mei in krap twee maanden moet opbouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens. Dat satellietclubje van Ajax voegt echt niets toe.
Gelukkig is NAC het voorbeeld van een goeie organisatie en hoe het wel moetquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten nog een nieuwe technisch directeur én een nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen. Zal wel afhangen van nog een jaar de Eredivisie of niet, maar dan kan je beter gewoon verdwijnen als je dat vanaf 22 mei in krap twee maanden moet opbouwen.
Ze hebben een prima technisch directeur met prima contacten, mogelijke samenwerking met Man City, prima manager, prima stadionquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig is NAC het voorbeeld van een goeie organisatie en hoe het wel moet![]()
Dat zou het aantal lelijke steden wel in stand houden inderdaad. Al is Tilburg wellicht nog wel net iets mooier dan Almere.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:25 schreef almere036 het volgende:
Waarom praten over NAC en Willem II als Almere promoveert?
Satellietclub van Ajax?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens. Dat satellietclubje van Ajax voegt echt niets toe.
Er zijn al kandidaten. Maar zal daar uiteraard vanaf hangen. Logisch toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten nog een nieuwe technisch directeur én een nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen. Zal wel afhangen van nog een jaar de Eredivisie of niet, maar dan kan je beter gewoon verdwijnen als je dat vanaf 22 mei in krap twee maanden moet opbouwen.
Zo is dat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:25 schreef almere036 het volgende:
Waarom praten over NAC en Willem II als Almere promoveert?
Zolang het niet om je eigen clubje gaat kan ik me er wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:06 schreef hafcfan het volgende:
Degradatie voetbal is het mooiste ter wereld. Bruggink heeft gelijk
Lijkt me geen genot voor je hart. Wat duren die minuten dan lang zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang het niet om je eigen clubje gaat kan ik me er wat bij voorstellen
Kan niet goed zijn nee. Hopen dat Drizzt het komende jaar overleeft danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt me geen genot voor je hart. Wat duren die minuten dan lang zeg.
Drizzt is geen supporter. Die zal het een worst wezen vanachter zijn stream. Eerder Ties danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan niet goed zijn nee. Hopen dat Drizzt het komende jaar overleeft dan
Ik overweeg een lokquotejequote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Drizzt is geen supporter. Die zal het een worst wezen vanachter zijn stream. Eerder Ties dan
Tja, je moet toch een beetje begrip hebben voor het tijdsverschil of niet danquote:
Ik heb er ook niet zoveel mee. Lekker De Graafschap laten winnen. Krijg je nog een leuke finale tegen Go Ahead/VVV.quote:
Die kwam al voorbij, maar zeer gezellig dat je meekijkt naar dit spektakelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Mooi spandoekje bij de Graafschap.
Het is nooit leuk om de sjaak te zijn
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Mooi spandoekje bij de Graafschap.
Het is nooit leuk om de sjaak te zijn
Ze doen het beter dan ajaxquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
Het kwaliteitsverschil valt mij mee, al zijn we nog niet lang bezig
Nee slechter. Die kwamen nog op voorsprong.quote:
Zwolle gaat die korte zijde toch doortrekken tot aan het veld?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zwolle had ook zo'n lelijke gracht/muur toch?
Die hebben de Berlijnse muur 2.0quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meen van wel, maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle gaat die korte zijde toch doortrekken tot aan het veld?
Las in de Volkskrant vandaag dat Almere City het stadion wel Eredivisiewaardig gaat maken als ze promoveren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meen van wel, maar dat weet ik niet zeker
Eens. Net als De Graafschap trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
MVV speelt als een waardige nummer tien van de Jupiler League.
Zwolle heeft ook een vies lelijk stadion inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zwolle heeft ook een vies lelijk stadion inderdaad.
Wel een goeie wok daar, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden.
Wij gaan heel hard juichen als die eens degraderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden.
Blijft wel knap hoe die met extreem klein budget keer op keer uitstekend werk verrichten. Dat liever dan clubs zoals Excelsior en consorten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij gaan heel hard juichen als die eens degraderen.
Wij ook niet van dit soort reacties..zet het dan af en ga iets anders kijken.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanaf volgend seizoen gaat er ook een ploeg degraderen uit de Jupiler League toch?
Nee, want er is veel kritiek op de piramide.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Hopelijk breiden ze dat op termijn ook uit naar degradatie van drie clubs.
Of een PO-systeem, want uitmelkgenotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Hopelijk breiden ze dat op termijn ook uit naar degradatie van drie clubs.
Om degradatie bevalt mij uitstekend. Al vraag ik mijzelf af of ik zit te wachten op topklasse tegen JL, met mogelijk ook nog belofteteamsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder play-offs?
Zitten telkens in categorie 1.Die spelen vals. En ze huren steeds. Gaat een keer fout.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft wel knap hoe die met extreem klein budget keer op keer uitstekend werk verrichten. Dat liever dan clubs zoals Excelsior en consorten.
Zoiets moet groeien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want er is veel kritiek op de piramide.
Gewoon het Engelse systeem volgen.quote:
Als je als voetballand serieus genomen wil worden moet je gewoon een goede voetbalpiramide hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, laten we een systeem invoeren wat 0,01% draagvlak heeft. Brilliant tactics.
Ach, ik zit straks waarschijnlijk ook gewoon weer naar de winnaar van de Europese PO tegen een louche Oost-Europese club te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon het Engelse systeem volgen.
Al gaat het me wat te ver om potjes te kijken als Telstar-IJsselmeervogels denk ik
Utrecht tegen die Luxemburgers was wel genotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, ik zit straks waarschijnlijk ook gewoon weer naar de winnaar van de Europese PO tegen een louche Oost-Europese club te kijken
Wat heb ik gelezen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je als voetballand serieus genomen wil worden moet je gewoon een goede voetbalpiramide hebben.
En die clubs die zeuren dat ze niet willen spelen op zondag om religie moet je sowieso meteen failliet verklaren. Dat soort achterhaalde dingen doe je maar ergens anders, maar niet in Nederland.
Lol ja, want het gaat zo geweldig goed met het Engelse voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon het Engelse systeem volgen.
Niet logisch. Als voetbalclub moet je gewoon het hoogste nastreven, dat hoort bij sport.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Amateurs willen het niet. Logisch.
Een goede doorstroming van clubs.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuk heeft de piramide voor invloed op of je wel of geen voetballand bent?
Het probleem ligt natuurlijk wel iets dieper dan dit, met bijvoorbeeld de licentie-eisen en dergelijkequote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet logisch. Als voetbalclub moet je gewoon het hoogste nastreven, dat hoort bij sport.
Ja en dan kapot gaan zeker. Doe is ff nornaalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet logisch. Als voetbalclub moet je gewoon het hoogste nastreven, dat hoort bij sport.
Dit kwam +/- vijf kwartier geleden al voorbij. Toch bedankt!quote:
Die moeten ze ook gewoon soepel maken dat clubs niet meteen failliet gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het probleem ligt natuurlijk wel iets dieper dan dit, met bijvoorbeeld de licentie-eisen en dergelijke
Niet te veel van de KNVB verwachten bittequote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moeten ze ook gewoon soepel maken dat clubs niet meteen failliet gaan natuurlijk.
Maar dat snapt de KNVB hopelijk ook wel.
GEEN DANKquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kwam +/- vijf kwartier geleden al voorbij. Toch bedankt!
Als de eisen gewoon soepel zijn ga je echt niet meteen kapot hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en dan kapot gaan zeker. Doe is ff nornaal
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:30 schreef hafcfan het volgende:
Al hoort er wel een goeie doorstroming te zijn, maar de KNVB heeft veel te strenge eisen, dus wordt het nooit wat
Alsof alle clubs meteen kapot gaan joh.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Een piramide er doorheen jagen met de lollerKNVB aan het roer. Just do it, maak alle clubs in Nederland volkomen kapot.
Als ja maar dat is er nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de eisen gewoon soepel zijn ga je echt niet meteen kapot hoor.
Volgens mij krijgen de clubs wel een aantal jaren om toe te werken naar die eisen, en hoeven ze niet meteen dat minimum aantal contractspelers te hebben.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
En daarbij degraderen de clubs uit de JL dan die toch geen bestaansrecht hebben en promoveren de clubs juist die dan wel het geld hebben en kunnen overleven.
Clubs die al jaren onderaan bungelen in de JL zonder uitzicht op een betere situatie degraderen dan gewoon en kunnen dan met een schone lei beginnen. Dan promoveren de clubs die wel de financiën goed voor elkaar hebben, en daardoor betere spelers hebben.quote:
Sinds wanneer weet jij hoeveel clubs besteden te hebben als amateur? Sowieso, de amateurcompetitie is jaarlijks een grote lollershow. Katwijk wordt in 2012/13 kampioen, degraderen in 2013/14, promoveren weer naar de topklasse in 2014/15, zijn met nog een wedstrijd te gaan koploper.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clubs die al jaren onderaan bungelen in de JL zonder uitzicht op een betere situatie degraderen dan gewoon en kunnen dan met een schone lei beginnen. Dan promoveren de clubs die wel de financiën goed voor elkaar hebben, en daardoor betere spelers hebben.
Maar dat is logisch
Dat is toch juist leuk aan voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij hoeveel clubs besteden te hebben als amateur? Sowieso, de amateurcompetitie is jaarlijks een grote lollershow. Katwijk wordt in 2012/13 kampioen, degraderen in 2013/14, promoveren weer naar de topklasse in 2014/15, zijn met nog een wedstrijd te gaan koploper.
Succes ermee.
Heb je nog goed getoeterd?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Makkelie is tegen de graafschap aan het fluiten , wat een verassing .
Nu FC Eindhoven kijken
PSV is kampioen hoor, dus je hoeft niet je Calimero act op te voeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Nu FC Eindhoven kijken
Zou Makkelie vrienden zijn met Sjaak Swart?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Nu FC Eindhoven kijken
Mocht je Eindhoven kijken is dat zeer verklaarbaarquote:
twitter:toeterjan twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 19:56:36Ik doe goed toeteren @FCEindhoven📣📣📣📣📣 @JupilerPlayoffs https://t.co/eatzU6AwIq reageer retweet
Meer geschikt voor een schakelkanaal jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat een kutwedstrijd in Maastricht trouwens
Toeterjangodquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mocht je Eindhoven kijken is dat zeer verklaarbaartwitter:toeterjan twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 19:56:36Ik doe goed toeteren @FCEindhoven📣📣📣📣📣 @JupilerPlayoffs https://t.co/eatzU6AwIq reageer retweet
Hoezo wil je jezelf het stadion uit hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Kunnen ze die josti nie het stadion uitgooien met ze kuttoeter
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoezo wil je jezelf het stadion uit hebben
Zeker in de wetenschap dat dat maandag wel een 2-0 wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat een kutwedstrijd in Maastricht trouwens
Dat is één wedstrijd nog wel te doen, maar je zal een seizoenskaart hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:07 schreef Caland het volgende:
Je zal maar de hele wedstrijd achter toeterjan zitten
Toch wel lastig. Je gaat er niks van zeggen maar zou dat ook echt niet trekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is één wedstrijd nog wel te doen, maar je zal een seizoenskaart hebben
En ja die vent komt bijna iedere thuiswedstrijd wel. Althans, iedere keer als ik die toeter hoor kijk ik even en jawel
En naar de andere zijde gaan heeft ook geen zin. Het is niet dat je het daar niet hoort ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel lastig. Je gaat er niks van zeggen maar zou dat ook echt niet trekken
Je bedoelt hafcfan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Wat me ook zo kut lijkt is een heel seizoen naast die gast van Heracles met z'n trommel moeten zitten.
Zou ook het leukst zijn in het kader van de maandag. Maar buiten dat ook verdiend jaquote:
De debiel in de hoogwerker.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Wat me ook zo kut lijkt is een heel seizoen naast die gast van Heracles met z'n trommel moeten zitten.
Zelden zo druk gezien bij MVV ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook het leukst zijn in het kader van de maandag. Maar buiten dat ook verdiend ja
Uh, Roda?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, volgend jaar geen last van nog meer Limburg.
Maastricht is geen Limburg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, volgend jaar geen last van nog meer Limburg.
Nee, ik snap je poststrekking slechts nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Valse tussenstand, geef maar een note
Het is al goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:28 schreef Pascalus het volgende:
Om het goed te maken krijgen jullie nog een foto van Toeterjan
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat daar zelfs een Maastrichts Volkslied wordt gespeeld voor het begin van de wedstrijdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maastricht is geen Limburg.
Aldus Maastricht.
De volgende wedstrijd wordt een stuk leuker verwacht ikquote:
0-1, 0-0, 0-0 man man man. Dat dit kan in NLquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd wordt een stuk leuker verwacht ik
Dat dit kan in JL was leuker geweesrtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
0-1, 0-0, 0-0 man man man. Dat dit kan in NL
Almerequote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd wordt een stuk leuker verwacht ik
Degradatiewedstrijden... Je zou het moeten weten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
0-1, 0-0, 0-0 man man man. Dat dit kan in NL
Op de manier zoals ze nu voetballen zou ik het best leuk te vinden om te kijken hoe zich dat in de Eredivisie gaat reddenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Almere![]()
Ik denk dat ik het wel leuk zou vinden als ze het zouden halen.
Op zich gaan de PO wel redelijk zoals gehoopt
bedankt Jantwitter:toeterjan twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 20:36:35Nac 0-0 fc eindhoven ruststand reageer retweet
Zijn we al weken bezig met het promoten van dit soort potjes, krijg je ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:
Behoorlijke flopshow trouwens vanavond tot nu toe.
Die zijn juist knotsgekquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Degradatiewedstrijden... Je zou het moeten weten.
Je moet toch ergens beginnen met een nieuwe club. Ik vind dat ze nog best wat supporters hebben en aardig voetbal spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
Almere, alsjeblieft niet.
Met Excelsior zit er al een club zonder ziel in de eredivisie.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch ergens beginnen met een nieuwe club.
Dit seizoen vaak ook weer genotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NAC is gegarandeerd spektakel. Tegen Dordrecht toen
Oh van mij mogen ze. Maar in de eredivisie? Nah. Die competitie is al lelijk genoeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag nooit een nieuwe club oprichten?
Excelsior is eigenlijk die drol die maar niet door wil spoelenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
Almere, alsjeblieft niet.
Met Excelsior zit er al een club zonder ziel in de eredivisie.
Ergens extreem knap natuurlijk nagenoeg zonder achterland.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Excelsior is eigenlijk die drol die maar niet door wil spoelen
Hebben wel het geluk gehad (nou ja, wat is geluk) dat ze hun succeselftal uit 2014/15 goed bij elkaar hebben kunnen houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens extreem knap natuurlijk nagenoeg zonder achterland.
En tof dat er straks 3 clubs uit 1 stad op het hoogste niveau uitkomen
Nouja ze doen het al wat langer op deze manier natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben wel het geluk gehad (nou ja, wat is geluk) dat ze hun succeselftal uit 2014/15 goed bij elkaar hebben kunnen houden.
Tof? Ik vind het juist saai. Sparta ok. Maar die kutclub van excelsior, bah. Dan liever een random andere stadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens extreem knap natuurlijk nagenoeg zonder achterland.
En tof dat er straks 3 clubs uit 1 stad op het hoogste niveau uitkomen
Die degraderen sowieso wel volgend seizoen. Blijft niks overquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben wel het geluk gehad (nou ja, wat is geluk) dat ze hun succeselftal uit 2014/15 goed bij elkaar hebben kunnen houden.
Er zijn geen andere steden die daarvoor in aanmerking komen. Helaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tof? Ik vind het juist saai. Sparta ok. Maar die kutclub van excelsior, bah. Dan liever een random andere stad
Nou, in 2012/13 eindigden ze mooi gedeeld laatste in het betaald voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ze doen het al wat langer op deze manier natuurlijk.
En de goal
Toch komen ze vaak wel weer terug. Beetje wat Volendam altijd had.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, in 2012/13 eindigden ze mooi gedeeld laatste in het betaald voetbal.
Klopt, blijft een bijzonder iets. RKC had dat ook wel, maar die komen voorlopig niet terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch komen ze vaak wel weer terug. Beetje wat Volendam altijd had.
Beter voor Excelsior dat dat figuur afscheid heeft genomen.quote:
Die heeft het toch best prima gedaan met beperkt materiaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter voor Excelsior dat dat figuur afscheid heeft genomen.
Daar komt de huidige trainer van Eindhoven, trouwens. Waarschijnlijk.
Ze hebben een leuke eerste seizoenshelft gehad, maar de tweede was echt dramatisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die heeft het toch best prima gedaan met beperkt materiaal.
Wat Excelsior al jaren doet
AZ. Kampioen in 3 klassesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:02 schreef Tchock het volgende:
Ben benieuwd wat de eerste club wordt die vanuit de Tweede Divisie naar de Ere promoveert. Mooi man.
Of nouja de voorloper van AZ in de 2e klassequote:
Blijkbaar wel aangezien sommigen Almere er ook in willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die op zo'n sfeerloos sportpark zit te wachten?
Ik bedoelde dus wat de eerste club is die na invoering van de nieuwe tweede klasse twee keer gaat promoveren, ik weet dat het niet uniek isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of nouja de voorloper van AZ in de 2e klasseMaar NEC heeft bijvoorbeeld ook in 3 klasses gespeeld en De Graafschap, Heerenveen, Heracles, Cambuur, RBC en vast nog meer.
Darten is geen sport.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar dat er vroeger dubbel zo veel profclubs waren betekent gewoon dat de KNDB te streng is met licentie-eisen.
Dat snapte ik welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus wat de eerste club is die na invoering van de nieuwe tweede klasse twee keer gaat promoveren, ik weet dat het niet uniek isMijn eigen PEC heeft ook in drie divisies gespeeld.
Eigenlijk is het een kwestie van tijd totdat dat zich voltrektquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar wel aangezien sommigen Almere er ook in willen.
Voor Toeterjan kan ik enige sympathie opbrengen. Tevens is PSVCL moslimgekkiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat PSVCL Toeterjan is.
Er spelen toch ook wel moslims bij PSV.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor Toeterjan kan ik enige sympathie opbrengen. Tevens is PSVCL moslimgekkie
Maar qua IQ ligt het niet ver uit elkaar
Ja, maar Toeterjan is geen moslimgekkie (althans, afgaande op zijn Twitter)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er spelen toch ook wel moslims bij PSV.
gespeeld bij FC Eindhoven in de jeugd , en geboren op de Aalsterweg .quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat PSVCL Toeterjan is.
Familie van Badderharing?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gespeeld bij FC Eindhoven in de jeugd , en geboren op de Aalsterweg .
C,mon FCE!!
TOETTTtT!!!
Toen had VVV nog hippe negersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je wie er drie jaar geleden ook met 1-0 won van VVV in de tweede ronde van de play-offs in eigen huis?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet da ik weet , maar hij is wel relaxt
Mensen die Stijn heten neem ik niet zo serieus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:35 schreef Tchock het volgende:
Stijn wisselt een speler die niet geblesseerd is twee keer in tien minuten. Wtf.
GAE is ook wel in goede vormquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie NAC het thuis wel rechtbreien. Voor VVV wordt het een stuk pittiger denk ik.
je onderschat Eindhoven , spelen al jarenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, dat wordt dus maandag een grote spervuur op het doel van Eindhoven.
Dat zou je ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
GAE is ook wel in goede vormClubs in vorm doen het wel redelijk vandaag.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je onderschat Eindhoven , spelen al jaren
mee in de top van de JL
Lekker 30 meter traplopen na een warming upquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
Zonde. De Koel is na de Kuip het tofste stadion in Nederland.
Sinds Hans de Koning aantrad (28 februari: Sparta 3-1 GAE) hebben ze alleen de eerste wedstrijd onder hem verloren. Razend knap wat hij nu al neerzet in tegenstelling tot die kneus van een Demmers.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
GAE is ook wel in goede vormClubs in vorm doen het wel redelijk vandaag.
Stel dat NAC het niet haalt tegen Eindhovenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel jammer dat GAE en De Graafschap het niet allebei kunnen redden
Ik weet niet wat ik wil eigenlijk. Zolang het maar geen WII is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel dat NAC het niet haalt tegen Eindhoven![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |