Toch wel lastig. Je gaat er niks van zeggen maar zou dat ook echt niet trekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is één wedstrijd nog wel te doen, maar je zal een seizoenskaart hebben
En ja die vent komt bijna iedere thuiswedstrijd wel. Althans, iedere keer als ik die toeter hoor kijk ik even en jawel
En naar de andere zijde gaan heeft ook geen zin. Het is niet dat je het daar niet hoort ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel lastig. Je gaat er niks van zeggen maar zou dat ook echt niet trekken
Je bedoelt hafcfan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Wat me ook zo kut lijkt is een heel seizoen naast die gast van Heracles met z'n trommel moeten zitten.
Zou ook het leukst zijn in het kader van de maandag. Maar buiten dat ook verdiend jaquote:
De debiel in de hoogwerker.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:10 schreef Pascalus het volgende:
Wat me ook zo kut lijkt is een heel seizoen naast die gast van Heracles met z'n trommel moeten zitten.
Zelden zo druk gezien bij MVV ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook het leukst zijn in het kader van de maandag. Maar buiten dat ook verdiend ja
Uh, Roda?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, volgend jaar geen last van nog meer Limburg.
Maastricht is geen Limburg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, volgend jaar geen last van nog meer Limburg.
Nee, ik snap je poststrekking slechts nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Valse tussenstand, geef maar een note
Het is al goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:28 schreef Pascalus het volgende:
Om het goed te maken krijgen jullie nog een foto van Toeterjan
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat daar zelfs een Maastrichts Volkslied wordt gespeeld voor het begin van de wedstrijdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maastricht is geen Limburg.
Aldus Maastricht.
De volgende wedstrijd wordt een stuk leuker verwacht ikquote:
0-1, 0-0, 0-0 man man man. Dat dit kan in NLquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd wordt een stuk leuker verwacht ik
Dat dit kan in JL was leuker geweesrtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
0-1, 0-0, 0-0 man man man. Dat dit kan in NL
Almerequote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd wordt een stuk leuker verwacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |