Overigens, vreselijke dooddoener dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt veel meer verstand van voetbal dan Jan van Halst.
Jan in de rust ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je overdreven kritisch bent als je gaat klagen over gallery play terwijl Emmen zeven goals moet maken om überhaupt door te kunnen. Dan hoor ik nog liever een interview met Jetro Willems.
Mentaliteit hoeven ze pas weer te tonen als ze tegen het kleutervoetbal van Willem II moeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jan in de rust ook
"Ik word helemaal gek als teams geen mentaliteit tonen"
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ook hier weer een fantastische opkomst, werkelijk
Wel jammer op zich. Maar goed, straks speelt een van deze teams tegen de nr. 16, dan komt er vast genoeg volk op afquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
Go Ahead's zegetoer begon ook maar in de ronde 1 bij Dordrecht uit. De rest is geschiedenis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
Alvast excuses voor het off-topic zijn, maar jij bent denk ik een van de weinigen die het weet: sinds wanneer zit Richard Ashdown bij de PDC?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead's zegetoer begon ook maar in de ronde 1 bij Dordrecht uit. De rest is geschiedenis.
Weet ik niets van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alvast excuses voor het off-topic zijn, maar jij bent denk ik een van de weinigen die het weet: sinds wanneer zit Richard Ashdown bij de PDC?
Ook goed, jammerquote:
MVV prikt er nog wel eentje inquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volendam is allerminst overtuigend. Ik zie MVV dit volhouden.
Wij ook van jou Stijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Je smeert wat brood en je komt terug: 0-1.
Ik hou van mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |