Degradatiewedstrijden... Je zou het moeten weten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
0-1, 0-0, 0-0 man man man. Dat dit kan in NL
Op de manier zoals ze nu voetballen zou ik het best leuk te vinden om te kijken hoe zich dat in de Eredivisie gaat reddenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Almere![]()
Ik denk dat ik het wel leuk zou vinden als ze het zouden halen.
Op zich gaan de PO wel redelijk zoals gehoopt
bedankt Jantwitter:toeterjan twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 20:36:35Nac 0-0 fc eindhoven ruststand reageer retweet
Zijn we al weken bezig met het promoten van dit soort potjes, krijg je ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:
Behoorlijke flopshow trouwens vanavond tot nu toe.
Die zijn juist knotsgekquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Degradatiewedstrijden... Je zou het moeten weten.
Je moet toch ergens beginnen met een nieuwe club. Ik vind dat ze nog best wat supporters hebben en aardig voetbal spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
Almere, alsjeblieft niet.
Met Excelsior zit er al een club zonder ziel in de eredivisie.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch ergens beginnen met een nieuwe club.
Dit seizoen vaak ook weer genotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NAC is gegarandeerd spektakel. Tegen Dordrecht toen
Oh van mij mogen ze. Maar in de eredivisie? Nah. Die competitie is al lelijk genoeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag nooit een nieuwe club oprichten?
Excelsior is eigenlijk die drol die maar niet door wil spoelenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
Almere, alsjeblieft niet.
Met Excelsior zit er al een club zonder ziel in de eredivisie.
Ergens extreem knap natuurlijk nagenoeg zonder achterland.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Excelsior is eigenlijk die drol die maar niet door wil spoelen
Hebben wel het geluk gehad (nou ja, wat is geluk) dat ze hun succeselftal uit 2014/15 goed bij elkaar hebben kunnen houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens extreem knap natuurlijk nagenoeg zonder achterland.
En tof dat er straks 3 clubs uit 1 stad op het hoogste niveau uitkomen
Nouja ze doen het al wat langer op deze manier natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben wel het geluk gehad (nou ja, wat is geluk) dat ze hun succeselftal uit 2014/15 goed bij elkaar hebben kunnen houden.
Tof? Ik vind het juist saai. Sparta ok. Maar die kutclub van excelsior, bah. Dan liever een random andere stadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens extreem knap natuurlijk nagenoeg zonder achterland.
En tof dat er straks 3 clubs uit 1 stad op het hoogste niveau uitkomen
Die degraderen sowieso wel volgend seizoen. Blijft niks overquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben wel het geluk gehad (nou ja, wat is geluk) dat ze hun succeselftal uit 2014/15 goed bij elkaar hebben kunnen houden.
Er zijn geen andere steden die daarvoor in aanmerking komen. Helaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tof? Ik vind het juist saai. Sparta ok. Maar die kutclub van excelsior, bah. Dan liever een random andere stad
Nou, in 2012/13 eindigden ze mooi gedeeld laatste in het betaald voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ze doen het al wat langer op deze manier natuurlijk.
En de goal
Toch komen ze vaak wel weer terug. Beetje wat Volendam altijd had.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, in 2012/13 eindigden ze mooi gedeeld laatste in het betaald voetbal.
Klopt, blijft een bijzonder iets. RKC had dat ook wel, maar die komen voorlopig niet terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch komen ze vaak wel weer terug. Beetje wat Volendam altijd had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |