Lijkt me geen genot voor je hart. Wat duren die minuten dan lang zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang het niet om je eigen clubje gaat kan ik me er wat bij voorstellen
Kan niet goed zijn nee. Hopen dat Drizzt het komende jaar overleeft danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt me geen genot voor je hart. Wat duren die minuten dan lang zeg.
Drizzt is geen supporter. Die zal het een worst wezen vanachter zijn stream. Eerder Ties danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan niet goed zijn nee. Hopen dat Drizzt het komende jaar overleeft dan
Ik overweeg een lokquotejequote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Drizzt is geen supporter. Die zal het een worst wezen vanachter zijn stream. Eerder Ties dan
Tja, je moet toch een beetje begrip hebben voor het tijdsverschil of niet danquote:
Ik heb er ook niet zoveel mee. Lekker De Graafschap laten winnen. Krijg je nog een leuke finale tegen Go Ahead/VVV.quote:
Die kwam al voorbij, maar zeer gezellig dat je meekijkt naar dit spektakelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Mooi spandoekje bij de Graafschap.
Het is nooit leuk om de sjaak te zijn
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Mooi spandoekje bij de Graafschap.
Het is nooit leuk om de sjaak te zijn
Ze doen het beter dan ajaxquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
Het kwaliteitsverschil valt mij mee, al zijn we nog niet lang bezig
Nee slechter. Die kwamen nog op voorsprong.quote:
Zwolle gaat die korte zijde toch doortrekken tot aan het veld?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zwolle had ook zo'n lelijke gracht/muur toch?
Die hebben de Berlijnse muur 2.0quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zwolle had ook zo'n lelijke gracht/muur toch?
Meen van wel, maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle gaat die korte zijde toch doortrekken tot aan het veld?
Las in de Volkskrant vandaag dat Almere City het stadion wel Eredivisiewaardig gaat maken als ze promoveren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meen van wel, maar dat weet ik niet zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |