Ik heb er ook niet zoveel mee. Lekker De Graafschap laten winnen. Krijg je nog een leuke finale tegen Go Ahead/VVV.quote:
Die kwam al voorbij, maar zeer gezellig dat je meekijkt naar dit spektakelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Mooi spandoekje bij de Graafschap.
Het is nooit leuk om de sjaak te zijn
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:26 schreef Caland het volgende:
Mooi spandoekje bij de Graafschap.
Het is nooit leuk om de sjaak te zijn
Ze doen het beter dan ajaxquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
Het kwaliteitsverschil valt mij mee, al zijn we nog niet lang bezig
Nee slechter. Die kwamen nog op voorsprong.quote:
Zwolle gaat die korte zijde toch doortrekken tot aan het veld?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zwolle had ook zo'n lelijke gracht/muur toch?
Die hebben de Berlijnse muur 2.0quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meen van wel, maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle gaat die korte zijde toch doortrekken tot aan het veld?
Las in de Volkskrant vandaag dat Almere City het stadion wel Eredivisiewaardig gaat maken als ze promoveren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meen van wel, maar dat weet ik niet zeker
Eens. Net als De Graafschap trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
MVV speelt als een waardige nummer tien van de Jupiler League.
Zwolle heeft ook een vies lelijk stadion inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zwolle heeft ook een vies lelijk stadion inderdaad.
Wel een goeie wok daar, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden.
Wij gaan heel hard juichen als die eens degraderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden.
Blijft wel knap hoe die met extreem klein budget keer op keer uitstekend werk verrichten. Dat liever dan clubs zoals Excelsior en consorten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij gaan heel hard juichen als die eens degraderen.
Wij ook niet van dit soort reacties..zet het dan af en ga iets anders kijken.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanaf volgend seizoen gaat er ook een ploeg degraderen uit de Jupiler League toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |