Eens. Net als De Graafschap trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
MVV speelt als een waardige nummer tien van de Jupiler League.
Zwolle heeft ook een vies lelijk stadion inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zwolle had ook zo'n lelijke gracht/muur toch?
Daar wil je niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zwolle heeft ook een vies lelijk stadion inderdaad.
Wel een goeie wok daar, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden.
Wij gaan heel hard juichen als die eens degraderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden.
Blijft wel knap hoe die met extreem klein budget keer op keer uitstekend werk verrichten. Dat liever dan clubs zoals Excelsior en consorten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij gaan heel hard juichen als die eens degraderen.
Wij ook niet van dit soort reacties..zet het dan af en ga iets anders kijken.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanaf volgend seizoen gaat er ook een ploeg degraderen uit de Jupiler League toch?
Nee, want er is veel kritiek op de piramide.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Hopelijk breiden ze dat op termijn ook uit naar degradatie van drie clubs.
Of een PO-systeem, want uitmelkgenotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
Hopelijk breiden ze dat op termijn ook uit naar degradatie van drie clubs.
Om degradatie bevalt mij uitstekend. Al vraag ik mijzelf af of ik zit te wachten op topklasse tegen JL, met mogelijk ook nog belofteteamsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder play-offs?
Zitten telkens in categorie 1.Die spelen vals. En ze huren steeds. Gaat een keer fout.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft wel knap hoe die met extreem klein budget keer op keer uitstekend werk verrichten. Dat liever dan clubs zoals Excelsior en consorten.
Zoiets moet groeien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want er is veel kritiek op de piramide.
Gewoon het Engelse systeem volgen.quote:
Als je als voetballand serieus genomen wil worden moet je gewoon een goede voetbalpiramide hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, laten we een systeem invoeren wat 0,01% draagvlak heeft. Brilliant tactics.
Ach, ik zit straks waarschijnlijk ook gewoon weer naar de winnaar van de Europese PO tegen een louche Oost-Europese club te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon het Engelse systeem volgen.
Al gaat het me wat te ver om potjes te kijken als Telstar-IJsselmeervogels denk ik
Utrecht tegen die Luxemburgers was wel genotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, ik zit straks waarschijnlijk ook gewoon weer naar de winnaar van de Europese PO tegen een louche Oost-Europese club te kijken
Wat heb ik gelezen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je als voetballand serieus genomen wil worden moet je gewoon een goede voetbalpiramide hebben.
En die clubs die zeuren dat ze niet willen spelen op zondag om religie moet je sowieso meteen failliet verklaren. Dat soort achterhaalde dingen doe je maar ergens anders, maar niet in Nederland.
Lol ja, want het gaat zo geweldig goed met het Engelse voetbal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon het Engelse systeem volgen.
Niet logisch. Als voetbalclub moet je gewoon het hoogste nastreven, dat hoort bij sport.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Amateurs willen het niet. Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |