Die heeft het toch best prima gedaan met beperkt materiaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter voor Excelsior dat dat figuur afscheid heeft genomen.
Daar komt de huidige trainer van Eindhoven, trouwens. Waarschijnlijk.
Ze hebben een leuke eerste seizoenshelft gehad, maar de tweede was echt dramatisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die heeft het toch best prima gedaan met beperkt materiaal.
Wat Excelsior al jaren doet
AZ. Kampioen in 3 klassesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:02 schreef Tchock het volgende:
Ben benieuwd wat de eerste club wordt die vanuit de Tweede Divisie naar de Ere promoveert. Mooi man.
Of nouja de voorloper van AZ in de 2e klassequote:
Blijkbaar wel aangezien sommigen Almere er ook in willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die op zo'n sfeerloos sportpark zit te wachten?
Ik bedoelde dus wat de eerste club is die na invoering van de nieuwe tweede klasse twee keer gaat promoveren, ik weet dat het niet uniek isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of nouja de voorloper van AZ in de 2e klasseMaar NEC heeft bijvoorbeeld ook in 3 klasses gespeeld en De Graafschap, Heerenveen, Heracles, Cambuur, RBC en vast nog meer.
Darten is geen sport.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar dat er vroeger dubbel zo veel profclubs waren betekent gewoon dat de KNDB te streng is met licentie-eisen.
Dat snapte ik welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus wat de eerste club is die na invoering van de nieuwe tweede klasse twee keer gaat promoveren, ik weet dat het niet uniek isMijn eigen PEC heeft ook in drie divisies gespeeld.
Eigenlijk is het een kwestie van tijd totdat dat zich voltrektquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar wel aangezien sommigen Almere er ook in willen.
Voor Toeterjan kan ik enige sympathie opbrengen. Tevens is PSVCL moslimgekkiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat PSVCL Toeterjan is.
Er spelen toch ook wel moslims bij PSV.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor Toeterjan kan ik enige sympathie opbrengen. Tevens is PSVCL moslimgekkie
Maar qua IQ ligt het niet ver uit elkaar
Ja, maar Toeterjan is geen moslimgekkie (althans, afgaande op zijn Twitter)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er spelen toch ook wel moslims bij PSV.
gespeeld bij FC Eindhoven in de jeugd , en geboren op de Aalsterweg .quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat PSVCL Toeterjan is.
Familie van Badderharing?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gespeeld bij FC Eindhoven in de jeugd , en geboren op de Aalsterweg .
C,mon FCE!!
TOETTTtT!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |