2e van rechts onder. Met kauwgombal.quote:
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?quote:
Ga jij anders even een uurtje autorijden. Of drie. En dan lekker lachen met een vriendin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?
Ga anders ff een uurtje skaten.
lekker warmquote:
o ja?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi klusje voor mij. Ik ben heel goed in vertroetelen.
Zal je eens een blessing gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
what have I ever done, to deserve even one, of the blessings you've shown.
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ga je een naamtopique voor jezelf maken?
ehhhquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bent
Tuurlijk jonge, dat kan alleen ik voor u.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Oh ja dat is waar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bent
Hij had de lapo een half uur geleden al hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
begint het hele braddie wegpesten ritueel weer overnieuw, voor de 155e keer?
Hoe is dit relevant?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij had de lapo een half uur geleden al hoor
Jajaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Maar ik ga er niet meer op in, daarom zei ik in het vorige topic ook, ga helemaal niet meer zoveel posten als voorheen, en zeker niet meer op iedereen in. Vinden ze alleen maar leuk.
ben benieuwd of je je deze keer wel aan die belofte houdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Maar ik ga er niet meer op in, daarom zei ik in het vorige topic ook, ga helemaal niet meer zoveel posten als voorheen, en zeker niet meer op iedereen in. Vinden ze alleen maar leuk.
xxxquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onder je make up ben jij volgens mij ook best mooi hoor![]()
Ja, denk het wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ben benieuwd of je je deze keer wel aan die belofte houd
Net wat leuke boeken op de kop getikt voor een kleine prijs, en een ijsje gegeten dus ik mag niet klagen.quote:
Moet je goed zoeken op fbquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onder je make up ben jij volgens mij ook best mooi hoor![]()
Wanneer laat jij je weer wegpesten?quote:
Dat is altijd goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net wat leuke boeken op de kop getikt voor een kleine prijs, en een ijsje gegeten dus ik mag niet klagen.
Jep, gewoon negeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
Kijk weet je, ik kan wel weer op alles en iedereen in gaan, en mij uit m`n tent blijven lokken. Maar dan word het hier ook niet gezelliger. Niet voor jullie en niet voor mij.
Was leuk gister met jequote:
Oh haha wist niet dat je er nog mee zat sryquote:
Haha gvdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee mij niet ik fleur altijd lekker op.
Op de man spelen. Kom anders even met argumenten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?
Ga anders ff een uurtje skaten.
okquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee mij niet ik fleur altijd lekker op.
gewoon degene met het meeste vlees eropquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Besluiten welke pizza ik zal bestellen maakt mij sad.
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op de man spelen. Kom anders even met argumenten.
ik vind dat ongestelde gedrag hier best wel oud worden in de meeste gevallenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zitten mensen hier altijd te zeiken over op de man spelen, dat maakt een discussie toch juist leuk
Echt nelisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.
dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind dat ongestelde gedrag hier best wel oud worden in de meeste gevallen
Post even ipv loze uitspraken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.
tyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik
Krijg de tievus debiele roodreetbaviaanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ITT tot ongesteld gedrag is hier iets dat wel echt oud is, hoi wch
Maar wil ook met heel veel kaasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon degene met het meeste vlees erop
Chai en Matipquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wow dit komt helemaal uit het niets, doe eens normaalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijg de tievus debiele roodreetbaviaan
ikrquote:
Heb je suggesties?quote:
Heb jij nog koopjes gescoord in de 'onder ¤20,-' sale?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon wat plakjes kaas erop leggen toch
nee jij begon... met je oudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow dit komt helemaal uit het niets, doe eens normaal
ja gravity rush maar nog nie gespeeld niequote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij nog koopjes gescoord in de 'onder ¤20,-' sale?
Ja dat is het hele idee van bestellenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens naar de winkel heu heu.
feiten zijn niet hatelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jij begon... met je oud
akelig pestventje
Zelfs dat is onnodig bij jou. Nee hoor, is maar een kutgrapje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is het hele idee van bestellen
je gaat nooit een baan met een vast contract vinden, en dus nooit een huis kunnen kopen, eigenlijk zal je nooit iets betekenen en ben je in feite al ver over je hoogtepunt heen, het lijkt nu onmogelijk maar het gaat alleen maar slechter worden....quote:
Een kutgrapje is het zeker ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelfs dat is onnodig bij jou. Nee hoor, is maar een kutgrapje.
ach, tenminste beter dan oud kaal en lelijk zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je gaat nooit een baan met een vast contract vinden, en dus nooit een huis kunnen kopen, eigenlijk zal je nooit iets betekenen en ben je in feite al ver over je hoogtepunt heen, het lijkt nu onmogelijk maar het gaat alleen maar slechter worden....
hier heb je feiten
GPDVERDOMME STIERENKL HANGOOR VOGELZOEKERquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ach, tenminste beter dan oud kaal en lelijk zijn
Nou niels toch, jij boefje. ;$ gekkiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelfs dat is onnodig bij jou. Nee hoor, is maar een kutgrapje.
Betekent weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een kutgrapje is het zeker ja.
Dat het mooi weer is betekend niet dat je aan het bier moet he?
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
Indien je met mij in discussie gaat en me ergens van beschuldigd
Alweer?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
komt er nou echt een braddie vs niels.
[ afbeelding ]
Te makkelijk. Is de moeite niet waard he.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
komt er nou echt een braddie vs niels.
[ afbeelding ]
Jouw topic?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Post in ieder geval even in mijn topic.
Wat doe jij hele dag? Skaten en bier drinken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Te makkelijk. Is de moeite niet waard he.
En met lego spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat doe jij hele dag? Skaten en bier drinken?
Ben jelly man
En Thaise buurvrouwtjes neuqòn niet vergetenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Wat doe jij hele dag? Skaten en bier drinken?
Ben jelly man
Dat is baasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En Thaise buurvrouwtjes neuqòn niet vergeten
Want op z`n skates is'ie wankel?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Zo bereikt niels0 balans in zijn leven. Het combineren van uitersten.
Op zich goeie tactiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Zo bereikt niels0 balans in zijn leven. Het combineren van uitersten.
"meer dan 2/3"quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:22 schreef richolio het volgende:
NWS / Homofobe rapper Steen op bevrijdingsfestival Utrecht
al die gay rappers zijn als paddestoelen gegaan! ik bouw nog wel een keer een concentratie kamp om meer dan 2/3 van de scene te vergassen!
— Steen! (@SteenDeVader) 13 september 2011
Homofoob?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:22 schreef richolio het volgende:
al die gay rappers zijn als paddestoelen gegaan! ik bouw nog wel een keer een concentratie kamp om meer dan 2/3 van de scene te vergassen!
'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:22 schreef richolio het volgende:
Dat doe ik nu ook manquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:54 schreef zeer het volgende:
[..]
srs man respecteer jezelf eens een keertje
niet eens gelezen omdat ik 100% zeker weet dat er iets staat van 'deze keer wordt alles anders'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook man
Ik ga niet meer zomaar klakkeloos op alles in.
En ik ga ook niet meer dagelijks op FOK! zitten, het zal ook zomaar kunnen dat ik een paar dagen of een week gewoon niet post.
Vind het wel gezellig hier, maar het moet niet de overhand nemen, want dan laat ik mij weer opnaaien doordat ik hier teveel neergooi en mij teveel laat opjutten.
lolquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook man
En ik ga ook niet meer dagelijks op FOK! zitten, het zal ook zomaar kunnen dat ik een paar dagen of een week gewoon niet post.
Vind het wel gezellig hier, maar het moet niet de overhand nemen, want dan laat ik mij weer opnaaien doordat ik hier teveel neergooi en mij teveel laat opjutten.
Repostquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook man
Rip tardisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand wanneer onze boi TARDIS. weer vrij is
permbanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
Leert hij het dan nooit?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
TARDIS een ban?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
als iedereen wapens had was dit nooit gebeurdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
Shootings in Maryland, net als gisteren.
Ook de staat met zo'n beetje de strengste wapenwetten van de VS.
nou ja hij maakte toch een niet zo aardige post en toen ik net terugkwam van eten keek ik op z'n profiel en hij heeft een dikke streep dus ja hij heeft een ban ja jaquote:
wat poste 'ie dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ja hij maakte toch een niet zo aardige post en toen ik net terugkwam van eten keek ik op z'n profiel en hij heeft een dikke streep dus ja hij heeft een ban ja ja
haha gayyyyyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ja hij maakte toch een niet zo aardige post en toen ik net terugkwam van eten keek ik op z'n profiel en hij heeft een dikke streep dus ja hij heeft een ban ja ja
ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je op de pagina van een homo kijkt wordt je zelf ook homo schijnt.
Homo zijn maakt je nog niet meteen geefbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehad
Je bent alleen wel steeds zuurder gewordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehad
ik ben dan ook een nemerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Homo zijn maakt je nog niet meteen geefbaar.
ik reageer altijd vol positiviteit en enthousiasmequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je bent alleen wel steeds zuurder geworden
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer paxcon eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goede zinquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme zijn die klotebuurman weer te klussen krijg lekker jeuk
Echt hè, alle gays hier zijn ecto.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik homo was zou ik een man willen en niet zo'n half wijf
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was zo enthousiast dat ik te snel typte
shots shots shotsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik homo was zou ik een man willen en niet zo'n half wijf
haha ja je moeder als ik met haar bezig ben hahahahaahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahaha
Ahahahahahahagahaaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahaha
geile foto even fappenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker nog steeds hier in de achtertuin
Kutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Hoi. beetje opletten met het K-woord alsjeblieft.
wat is het k-woordquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Hoi. beetje opletten met het K-woord alsjeblieft.
Ziet er uit als een shot uit een depressieve dramafilm.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of dat een goed iets is of nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ziet er uit als een shot uit een depressieve dramafilm.
Wat kijk je somberquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
vloggen, rijden, muziek maken, professioneel fotograferenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Rijden, vloggen, professioneel fotograferenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vloggen, rijden, muziek maken, professioneel fotograferen
wat kun jij niet?
Een foto is wat anders dan een heel levensverhaal typen over een bepaalde omstandigheid niet waar Chrolo?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:09 schreef Chloroform het volgende:
"ik ga niet meer zo veel persoonlijke shit posten"
*post foto*
a picture says a thousand wordsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een foto is wat anders dan een heel levensverhaal typen over een bepaalde omstandigheid niet waar Chrolo?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef BozeHaas het volgende:
Zie je daar al denken 'shit, weer een backfire.'
Maar als je niet wilt dat mensen je foto's misbruiken, is het dan wel slim om nog meer foto's van jezelf te posten, Braddie?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een foto is wat anders dan een heel levensverhaal typen over een bepaalde omstandigheid niet waar Chrolo?
Deze moeitequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar als je niet wilt dat mensen je foto's misbruiken, is het dan wel slim om nog meer foto's van jezelf te posten, Braddie?
Ik herken ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze moeitehet heeft meer zin een downie uit te leggen dat ie geen poep aan de muur moet smeren
Wel lief dat je het probeert
Die paint is tof gemaakt man!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:13 schreef Remqo het volgende:
Welkom terug Braddie.
Wat vind je van de paint?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |