ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je op de pagina van een homo kijkt wordt je zelf ook homo schijnt.
Homo zijn maakt je nog niet meteen geefbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehad
Je bent alleen wel steeds zuurder gewordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehad
ik ben dan ook een nemerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Homo zijn maakt je nog niet meteen geefbaar.
ik reageer altijd vol positiviteit en enthousiasmequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je bent alleen wel steeds zuurder geworden
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer paxcon eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goede zinquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme zijn die klotebuurman weer te klussen krijg lekker jeuk
Echt hè, alle gays hier zijn ecto.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik homo was zou ik een man willen en niet zo'n half wijf
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was zo enthousiast dat ik te snel typte
shots shots shotsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik homo was zou ik een man willen en niet zo'n half wijf
haha ja je moeder als ik met haar bezig ben hahahahaahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahaha
Ahahahahahahagahaaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahaha
geile foto even fappenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker nog steeds hier in de achtertuin
Kutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Hoi. beetje opletten met het K-woord alsjeblieft.
wat is het k-woordquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Hoi. beetje opletten met het K-woord alsjeblieft.
Ziet er uit als een shot uit een depressieve dramafilm.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of dat een goed iets is of nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ziet er uit als een shot uit een depressieve dramafilm.
Wat kijk je somberquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
vloggen, rijden, muziek maken, professioneel fotograferenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Rijden, vloggen, professioneel fotograferenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vloggen, rijden, muziek maken, professioneel fotograferen
wat kun jij niet?
Een foto is wat anders dan een heel levensverhaal typen over een bepaalde omstandigheid niet waar Chrolo?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:09 schreef Chloroform het volgende:
"ik ga niet meer zo veel persoonlijke shit posten"
*post foto*
a picture says a thousand wordsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een foto is wat anders dan een heel levensverhaal typen over een bepaalde omstandigheid niet waar Chrolo?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef BozeHaas het volgende:
Zie je daar al denken 'shit, weer een backfire.'
Maar als je niet wilt dat mensen je foto's misbruiken, is het dan wel slim om nog meer foto's van jezelf te posten, Braddie?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een foto is wat anders dan een heel levensverhaal typen over een bepaalde omstandigheid niet waar Chrolo?
Deze moeitequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar als je niet wilt dat mensen je foto's misbruiken, is het dan wel slim om nog meer foto's van jezelf te posten, Braddie?
Ik herken ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze moeitehet heeft meer zin een downie uit te leggen dat ie geen poep aan de muur moet smeren
Wel lief dat je het probeert
Die paint is tof gemaakt man!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:13 schreef Remqo het volgende:
Welkom terug Braddie.
Wat vind je van de paint?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |