Dat doe ik nu ook manquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:54 schreef zeer het volgende:
[..]
srs man respecteer jezelf eens een keertje
niet eens gelezen omdat ik 100% zeker weet dat er iets staat van 'deze keer wordt alles anders'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook man
Ik ga niet meer zomaar klakkeloos op alles in.
En ik ga ook niet meer dagelijks op FOK! zitten, het zal ook zomaar kunnen dat ik een paar dagen of een week gewoon niet post.
Vind het wel gezellig hier, maar het moet niet de overhand nemen, want dan laat ik mij weer opnaaien doordat ik hier teveel neergooi en mij teveel laat opjutten.
lolquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook man
En ik ga ook niet meer dagelijks op FOK! zitten, het zal ook zomaar kunnen dat ik een paar dagen of een week gewoon niet post.
Vind het wel gezellig hier, maar het moet niet de overhand nemen, want dan laat ik mij weer opnaaien doordat ik hier teveel neergooi en mij teveel laat opjutten.
Repostquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook man
Rip tardisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand wanneer onze boi TARDIS. weer vrij is
permbanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
Leert hij het dan nooit?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
TARDIS een ban?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
als iedereen wapens had was dit nooit gebeurdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
Shootings in Maryland, net als gisteren.
Ook de staat met zo'n beetje de strengste wapenwetten van de VS.
nou ja hij maakte toch een niet zo aardige post en toen ik net terugkwam van eten keek ik op z'n profiel en hij heeft een dikke streep dus ja hij heeft een ban ja jaquote:
wat poste 'ie dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ja hij maakte toch een niet zo aardige post en toen ik net terugkwam van eten keek ik op z'n profiel en hij heeft een dikke streep dus ja hij heeft een ban ja ja
haha gayyyyyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ja hij maakte toch een niet zo aardige post en toen ik net terugkwam van eten keek ik op z'n profiel en hij heeft een dikke streep dus ja hij heeft een ban ja ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |