ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je op de pagina van een homo kijkt wordt je zelf ook homo schijnt.
Homo zijn maakt je nog niet meteen geefbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehad
Je bent alleen wel steeds zuurder gewordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk ieder uur op het profiel van Etsu maar tot nu toe nog geen lul in anus gehad
ik ben dan ook een nemerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Homo zijn maakt je nog niet meteen geefbaar.
ik reageer altijd vol positiviteit en enthousiasmequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je bent alleen wel steeds zuurder geworden
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer paxcon eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goede zinquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme zijn die klotebuurman weer te klussen krijg lekker jeuk
Echt hè, alle gays hier zijn ecto.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik homo was zou ik een man willen en niet zo'n half wijf
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was zo enthousiast dat ik te snel typte
shots shots shotsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik homo was zou ik een man willen en niet zo'n half wijf
haha ja je moeder als ik met haar bezig ben hahahahaahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahaha
Ahahahahahahagahaaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je doet wel vaker dingen te enthousiast waardoor iets te snel komt of niet bahahaha
geile foto even fappenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker nog steeds hier in de achtertuin
Kutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Hoi. beetje opletten met het K-woord alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |