Je leek me niet iemand voor jurkjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Favoriete jurkje verpest in de wasmachine![]()
!
kijken mensen je vaak raar aan als je jurkjes draagt? mij welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik draag heel vaak jurkjes. En anders wel een rokje.
Nee eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijken mensen je vaak raar aan als je jurkjes draagt? mij wel
Die mensen zijn gewoon narrow-minded.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar heb ik op woensdag wel eens last vanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ekte mocroquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
had vandaag een trainingsbroek, trui en jas een toen ik naar de supermarkt ging. en iedereen had korte broekjes etc aan.
Hoezo heb je zoveel kleren aan met dit weer?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
had vandaag een trainingsbroek, trui en jas een toen ik naar de supermarkt ging. en iedereen had korte broekjes etc aan.
Nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
Gaat iemand nog festivalletje pakken deze zomer(lente)?
had t koudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo heb je zoveel kleren aan met dit weer?
Gister nog bevrijdings.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
Festivalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
lolquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Festival
Ben geen plebejer. Ik ga kijken of er nog een fijn kamerconcert is of een goede opera.
pilletje en chickies in croptop en hotpants betastenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
Dus toen heb ik opgehangen met de woorden dat ie't maar uitzoekt, krijg ik later een appje wat nou het hele probleem was.... Serieus?quote:oh ja eh, ik ben nog even bezig, duurt ongeveer een uurtje, maar ga vooral het centrum in en lol maken
Parvenuquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Festival
Ben geen plebejer. Ik ga kijken of er nog een fijn kamerconcert is of een goede opera.
in agga had je billy the kitquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
Bevrijdingsfestival is wel echt het laagste. Vooral dit jaar was er in Zwolle echt een onwaarschijnlijk matige line-up.
Ben niet geweest.
Meteen weer op de moeder spelen, jammer dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ja je moeder als ik met haar bezig ben hahahahaaha
Lekker juist.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meteen weer op de moeder spelen, jammer dit.
S7 alweer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:40 schreef MrBradge het volgende:
Oke guys vraagje.
Binnenkort mag ik verlengen, nieuwe telefoon en zulks.
HTC 10.
Samsung Galaxy S7
Huawei P9?
Welke zouden jullie kiezen?
Nederlandquote:
waar betaal je dat van?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:40 schreef MrBradge het volgende:
Oke guys vraagje.
Binnenkort mag ik verlengen, nieuwe telefoon en zulks.
HTC 10.
Samsung Galaxy S7
Huawei P9?
Welke zouden jullie kiezen?
wel jammer dat er zoveel minderjarige meisjes lopen jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meh.
Vind het steeds matiger worden... Irritante mensen, ongeinspireerde muziek
Niet alleen dat, tis ook dat ik me ga irriteren aan die domme huppelkutten in plaats van dat het geile jailbait is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel jammer dat er zoveel minderjarige meisjes lopen ja
Dus op de man spelen mag niet maar op de moeder wel? Hypocriet zeg.quote:
je moet je pandapunten kwijtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet alleen dat, tis ook dat ik me ga irriteren aan die domme huppelkutten in plaats van dat het geile jailbait is.
Wat is er mis met me
wow okequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet alleen dat, tis ook dat ik me ga irriteren aan die domme huppelkutten in plaats van dat het geile jailbait is.
Wat is er mis met me
"knip"quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus op de man spelen mag niet maar op de moeder wel? Hypocriet zeg.
ahwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Interest me ook niet meer. Geen zin om moeite te doen.
Ga eens werken dan.quote:
Argumentum ad hominem.quote:
Komt regelrecht van haar Facebook pagina afquote:Sinead O'Connor
47 minuten ·
REGARDING ARSE-INIO HALL'S LAUGHABLE THREATS
I'm more amused than I've ever dreamed a person could be and look forward very much to how hilarious it will be watching him trying to prove me wrong.
I'm also very happy to notice that the DEA have taken me seriously enough to be thoroughly questioning all of Prince's friends and aides from the last thirty years as to his KNOWN history of hard drug use and where he obtained his drugs. I do not like drugs killing musicians. And I do not like Arsenio Hall. He can suck my dick. That is if he isn't too busy sucking someone else's dick. : )
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
Die Sinead O Connor, wat een raar wijf zeg
[..]
Komt regelrecht van haar Facebook pagina af
Lekker warmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens wat is het toch een prachtige weer
Klopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Wonder dat ik nog niet verbrand benquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat praat je daar denigrerend over. Alsof mannen gebruiksvoorwerpen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Krijg door het mooie weertje zelfs de neiging om een vriendje te fixen. Lkkr samen romantisch dingen doen toch
Zijn ze ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat praat je daar denigrerend over. Alsof mannen gebruiksvoorwerpen zijn.
Zullen wij anders samen romantisch doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Krijg door het mooie weertje zelfs de neiging om een vriendje te fixen. Lkkr samen romantisch dingen doen toch
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef bondage het volgende:
Ik ga zo de vuurkorf in de hens zetten. Heb nog wat tuinafval wat weg moet en het is lekker weer om buiten te zitten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu moet ik onze date gaan heroverwegen.
Wow eindelijk, ik heb hier zo lang op gewachtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij anders samen romantisch doen?
Is Niels je buurman ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
Zit een dikke wesp hier binnen, denk dat ik die vrij laat en hoop dat dat beestje de weg naar Niels kan vinden en hem goed prikt.
Yesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Wow eindelijk, ik heb hier zo lang op gewacht
Ja en de buuv is mijn vriendin.quote:
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha CK roert in het kwakje van Nelis als hij zijn vriendin banged.
Pityfuck nodig ja?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Blonde mannenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent niet blond en drinkt geen starbucks pumpkin spice latte
Ik heb MAHL al gezien, hij heeft leuke krulletjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blonde mannen
Mahl lijkt op Bert van Sesamstraat dus is een aantrekkelijke man.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blonde mannen
Mahl lijkt op Bert van Sesamstraat dus is een aantrekkelijke man.
Nu klinkt het net alsof ik een leuke gay best friend ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb MAHL al gezien, hij heeft leuke krulletjes.
Moet je nagaan wat jij wel niet binnen hebt gekregen van die ene nacht..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha CK roert in het kwakje van Nelis als hij zijn vriendin banged.
Niet eens zijn naam correct kunnen typen.quote:
Ey knappe man.quote:
Niemand heeft niemand nodig en iemand heeft niemand nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet eens zijn naam correct kunnen typen.Hij heeft jou niet nodig.
Het komt nog wel goed jongen, blijf nog maar even in de kastquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nu klinkt het net alsof ik een leuke gay best friend ben.
Gad-ver-dammequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat jij wel niet binnen hebt gekregen van die ene nacht..
nou ja zeg... ik ga wel weerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet eens zijn naam correct kunnen typen.Hij heeft jou niet nodig.
Is goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg... ik ga wel weer
Wat, ik dacht dat ik een pityfuck gaf.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gad-ver-dammenooit meer pityfuckin'.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je quote de verkeerde denk ik
Ga weg, ik gaf de pityfuckquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat, ik dacht dat ik een pityfuck gaf.
Als ik dat had geweten had ik het nog korter laten duren.quote:
Hommel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik het nog korter laten duren.
Het is 8 uur, tijd om te werken!!quote:
Wesp.quote:
Pardonquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto prinses Charlotte lijkt op jou heb jij toevallig met Kate geneukt
Hebben ze meer koningshuizen met downies? Ahaghagagahquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto prinses Charlotte lijkt op jou heb jij toevallig met Kate geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |