Je leek me niet iemand voor jurkjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Favoriete jurkje verpest in de wasmachine![]()
!
kijken mensen je vaak raar aan als je jurkjes draagt? mij welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik draag heel vaak jurkjes. En anders wel een rokje.
Nee eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijken mensen je vaak raar aan als je jurkjes draagt? mij wel
Die mensen zijn gewoon narrow-minded.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar heb ik op woensdag wel eens last vanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ekte mocroquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
had vandaag een trainingsbroek, trui en jas een toen ik naar de supermarkt ging. en iedereen had korte broekjes etc aan.
Hoezo heb je zoveel kleren aan met dit weer?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
had vandaag een trainingsbroek, trui en jas een toen ik naar de supermarkt ging. en iedereen had korte broekjes etc aan.
Nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
Gaat iemand nog festivalletje pakken deze zomer(lente)?
had t koudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo heb je zoveel kleren aan met dit weer?
Gister nog bevrijdings.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
Festivalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
lolquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Festival
Ben geen plebejer. Ik ga kijken of er nog een fijn kamerconcert is of een goede opera.
pilletje en chickies in croptop en hotpants betastenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
Dus toen heb ik opgehangen met de woorden dat ie't maar uitzoekt, krijg ik later een appje wat nou het hele probleem was.... Serieus?quote:oh ja eh, ik ben nog even bezig, duurt ongeveer een uurtje, maar ga vooral het centrum in en lol maken
Parvenuquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Festival
Ben geen plebejer. Ik ga kijken of er nog een fijn kamerconcert is of een goede opera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |