Lekker warmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens wat is het toch een prachtige weer
Klopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Wonder dat ik nog niet verbrand benquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat praat je daar denigrerend over. Alsof mannen gebruiksvoorwerpen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Krijg door het mooie weertje zelfs de neiging om een vriendje te fixen. Lkkr samen romantisch dingen doen toch
Zijn ze ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat praat je daar denigrerend over. Alsof mannen gebruiksvoorwerpen zijn.
Zullen wij anders samen romantisch doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Krijg door het mooie weertje zelfs de neiging om een vriendje te fixen. Lkkr samen romantisch dingen doen toch
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef bondage het volgende:
Ik ga zo de vuurkorf in de hens zetten. Heb nog wat tuinafval wat weg moet en het is lekker weer om buiten te zitten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu moet ik onze date gaan heroverwegen.
Wow eindelijk, ik heb hier zo lang op gewachtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij anders samen romantisch doen?
Is Niels je buurman ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
Zit een dikke wesp hier binnen, denk dat ik die vrij laat en hoop dat dat beestje de weg naar Niels kan vinden en hem goed prikt.
Yesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Wow eindelijk, ik heb hier zo lang op gewacht
Ja en de buuv is mijn vriendin.quote:
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha CK roert in het kwakje van Nelis als hij zijn vriendin banged.
Pityfuck nodig ja?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |