Dus op de man spelen mag niet maar op de moeder wel? Hypocriet zeg.quote:
je moet je pandapunten kwijtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet alleen dat, tis ook dat ik me ga irriteren aan die domme huppelkutten in plaats van dat het geile jailbait is.
Wat is er mis met me
wow okequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet alleen dat, tis ook dat ik me ga irriteren aan die domme huppelkutten in plaats van dat het geile jailbait is.
Wat is er mis met me
"knip"quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus op de man spelen mag niet maar op de moeder wel? Hypocriet zeg.
ahwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Interest me ook niet meer. Geen zin om moeite te doen.
Ga eens werken dan.quote:
Argumentum ad hominem.quote:
Komt regelrecht van haar Facebook pagina afquote:Sinead O'Connor
47 minuten ·
REGARDING ARSE-INIO HALL'S LAUGHABLE THREATS
I'm more amused than I've ever dreamed a person could be and look forward very much to how hilarious it will be watching him trying to prove me wrong.
I'm also very happy to notice that the DEA have taken me seriously enough to be thoroughly questioning all of Prince's friends and aides from the last thirty years as to his KNOWN history of hard drug use and where he obtained his drugs. I do not like drugs killing musicians. And I do not like Arsenio Hall. He can suck my dick. That is if he isn't too busy sucking someone else's dick. : )
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
Die Sinead O Connor, wat een raar wijf zeg
[..]
Komt regelrecht van haar Facebook pagina af
Lekker warmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens wat is het toch een prachtige weer
Klopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Wonder dat ik nog niet verbrand benquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat praat je daar denigrerend over. Alsof mannen gebruiksvoorwerpen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Krijg door het mooie weertje zelfs de neiging om een vriendje te fixen. Lkkr samen romantisch dingen doen toch
Zijn ze ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat praat je daar denigrerend over. Alsof mannen gebruiksvoorwerpen zijn.
Zullen wij anders samen romantisch doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Krijg door het mooie weertje zelfs de neiging om een vriendje te fixen. Lkkr samen romantisch dingen doen toch
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef bondage het volgende:
Ik ga zo de vuurkorf in de hens zetten. Heb nog wat tuinafval wat weg moet en het is lekker weer om buiten te zitten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu moet ik onze date gaan heroverwegen.
Wow eindelijk, ik heb hier zo lang op gewachtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij anders samen romantisch doen?
Is Niels je buurman ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
Zit een dikke wesp hier binnen, denk dat ik die vrij laat en hoop dat dat beestje de weg naar Niels kan vinden en hem goed prikt.
Yesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Wow eindelijk, ik heb hier zo lang op gewacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |