2e van rechts onder. Met kauwgombal.quote:
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?quote:
Ga jij anders even een uurtje autorijden. Of drie. En dan lekker lachen met een vriendin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?
Ga anders ff een uurtje skaten.
lekker warmquote:
o ja?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi klusje voor mij. Ik ben heel goed in vertroetelen.
Zal je eens een blessing gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
what have I ever done, to deserve even one, of the blessings you've shown.
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ga je een naamtopique voor jezelf maken?
ehhhquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bent
Tuurlijk jonge, dat kan alleen ik voor u.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Oh ja dat is waar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bent
Hij had de lapo een half uur geleden al hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
begint het hele braddie wegpesten ritueel weer overnieuw, voor de 155e keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |