2e van rechts onder. Met kauwgombal.quote:
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?quote:
Ga jij anders even een uurtje autorijden. Of drie. En dan lekker lachen met een vriendin.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?
Ga anders ff een uurtje skaten.
lekker warmquote:
o ja?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi klusje voor mij. Ik ben heel goed in vertroetelen.
Zal je eens een blessing gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
what have I ever done, to deserve even one, of the blessings you've shown.
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ga je een naamtopique voor jezelf maken?
ehhhquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bent
Tuurlijk jonge, dat kan alleen ik voor u.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Oh ja dat is waar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt een hele Beauty reeks terwijl jij zelf ook een beauty bent
Hij had de lapo een half uur geleden al hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
begint het hele braddie wegpesten ritueel weer overnieuw, voor de 155e keer?
Hoe is dit relevant?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij had de lapo een half uur geleden al hoor
Jajaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Maar ik ga er niet meer op in, daarom zei ik in het vorige topic ook, ga helemaal niet meer zoveel posten als voorheen, en zeker niet meer op iedereen in. Vinden ze alleen maar leuk.
ben benieuwd of je je deze keer wel aan die belofte houdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Maar ik ga er niet meer op in, daarom zei ik in het vorige topic ook, ga helemaal niet meer zoveel posten als voorheen, en zeker niet meer op iedereen in. Vinden ze alleen maar leuk.
xxxquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onder je make up ben jij volgens mij ook best mooi hoor![]()
Ja, denk het wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ben benieuwd of je je deze keer wel aan die belofte houd
Net wat leuke boeken op de kop getikt voor een kleine prijs, en een ijsje gegeten dus ik mag niet klagen.quote:
Moet je goed zoeken op fbquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onder je make up ben jij volgens mij ook best mooi hoor![]()
Wanneer laat jij je weer wegpesten?quote:
Dat is altijd goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net wat leuke boeken op de kop getikt voor een kleine prijs, en een ijsje gegeten dus ik mag niet klagen.
Jep, gewoon negeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
Kijk weet je, ik kan wel weer op alles en iedereen in gaan, en mij uit m`n tent blijven lokken. Maar dan word het hier ook niet gezelliger. Niet voor jullie en niet voor mij.
Was leuk gister met jequote:
Oh haha wist niet dat je er nog mee zat sryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |