Haha gvdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee mij niet ik fleur altijd lekker op.
Op de man spelen. Kom anders even met argumenten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?
Ga anders ff een uurtje skaten.
okquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee mij niet ik fleur altijd lekker op.
gewoon degene met het meeste vlees eropquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Besluiten welke pizza ik zal bestellen maakt mij sad.
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op de man spelen. Kom anders even met argumenten.
ik vind dat ongestelde gedrag hier best wel oud worden in de meeste gevallenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zitten mensen hier altijd te zeiken over op de man spelen, dat maakt een discussie toch juist leuk
Echt nelisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.
dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind dat ongestelde gedrag hier best wel oud worden in de meeste gevallen
Post even ipv loze uitspraken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.
tyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik
Krijg de tievus debiele roodreetbaviaanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ITT tot ongesteld gedrag is hier iets dat wel echt oud is, hoi wch
Maar wil ook met heel veel kaasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon degene met het meeste vlees erop
Chai en Matipquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wow dit komt helemaal uit het niets, doe eens normaalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijg de tievus debiele roodreetbaviaan
ikrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |