Haha gvdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee mij niet ik fleur altijd lekker op.
Op de man spelen. Kom anders even met argumenten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Die discussie heb IK aangewakkerd i.v.m die sleutel van de Twingo, remember? Of heb je weer te diep in het glaasje gekeken?
Ga anders ff een uurtje skaten.
okquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee mij niet ik fleur altijd lekker op.
gewoon degene met het meeste vlees eropquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Besluiten welke pizza ik zal bestellen maakt mij sad.
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op de man spelen. Kom anders even met argumenten.
ik vind dat ongestelde gedrag hier best wel oud worden in de meeste gevallenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zitten mensen hier altijd te zeiken over op de man spelen, dat maakt een discussie toch juist leuk
Echt nelisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.
dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind dat ongestelde gedrag hier best wel oud worden in de meeste gevallen
Post even ipv loze uitspraken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.
tyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik
Krijg de tievus debiele roodreetbaviaanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ITT tot ongesteld gedrag is hier iets dat wel echt oud is, hoi wch
Maar wil ook met heel veel kaasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon degene met het meeste vlees erop
Chai en Matipquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wow dit komt helemaal uit het niets, doe eens normaalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijg de tievus debiele roodreetbaviaan
ikrquote:
Heb je suggesties?quote:
Heb jij nog koopjes gescoord in de 'onder ¤20,-' sale?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon wat plakjes kaas erop leggen toch
nee jij begon... met je oudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow dit komt helemaal uit het niets, doe eens normaal
ja gravity rush maar nog nie gespeeld niequote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij nog koopjes gescoord in de 'onder ¤20,-' sale?
Ja dat is het hele idee van bestellenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens naar de winkel heu heu.
feiten zijn niet hatelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee jij begon... met je oud
akelig pestventje
Zelfs dat is onnodig bij jou. Nee hoor, is maar een kutgrapje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is het hele idee van bestellen
je gaat nooit een baan met een vast contract vinden, en dus nooit een huis kunnen kopen, eigenlijk zal je nooit iets betekenen en ben je in feite al ver over je hoogtepunt heen, het lijkt nu onmogelijk maar het gaat alleen maar slechter worden....quote:
Een kutgrapje is het zeker ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelfs dat is onnodig bij jou. Nee hoor, is maar een kutgrapje.
ach, tenminste beter dan oud kaal en lelijk zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je gaat nooit een baan met een vast contract vinden, en dus nooit een huis kunnen kopen, eigenlijk zal je nooit iets betekenen en ben je in feite al ver over je hoogtepunt heen, het lijkt nu onmogelijk maar het gaat alleen maar slechter worden....
hier heb je feiten
GPDVERDOMME STIERENKL HANGOOR VOGELZOEKERquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ach, tenminste beter dan oud kaal en lelijk zijn
Nou niels toch, jij boefje. ;$ gekkiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelfs dat is onnodig bij jou. Nee hoor, is maar een kutgrapje.
Betekent weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een kutgrapje is het zeker ja.
Dat het mooi weer is betekend niet dat je aan het bier moet he?
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
Indien je met mij in discussie gaat en me ergens van beschuldigd
Alweer?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
komt er nou echt een braddie vs niels.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |