in welke supermarkt koop je dat?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Surströmming aka gefermenteerde haring gadverdammmeeeee
maar hier niet dusquote:
Ja! Brrr!quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is net alsof er iemand over je aardappeltjes heen heeft gekotst
Nee, helemaal gaar. Ik eet dat graag in de zomer. Als snack. Met een dipsausje. Of gewoon mayo.quote:
oké, valt te proberen dan ....quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:58 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, helemaal gaar. Ik eet dat graag in de zomer. Als snack. Met een dipsausje. Of gewoon mayo.
dat frituren lijkt me wel watquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:02 schreef minilot het volgende:
En je kunt surimi tot sliertjes uit elkaar trekken en dat is heel leuk om te doen!
Koud eten als salade:
[ afbeelding ]
Omscheppen met kerriebeslag en in hoopjes frituren:
[ afbeelding ]
Oh ja, in spring rolls inderdaad ook lekker. Of door een omelet geroerd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de verse Vietnamese loempiaatjes
Is het nu een Surimitopic?
Had een keer gekeken, daar zit maar 2% avocado inquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik noem: kant-en-klare guacamole. Gatverdamme.
Op het plaatje zie je dat die kaas groener is s dan de rommel die in het oksbtfquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Op het plaatje zie je dat die kaas groener is s dan de rommel die in het oksbtf
ja zit ook nog een zooi suiker in, kloptquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
En toch zit het propvol suiker.
Best knap van ze (afgekeken van Coca Cola?)
Dat is liefdequote:Op donderdag 5 mei 2016 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zit ook nog een zooi suiker in, kloptalleen de lucht al ....
![]()
maar ja, ik maak vaak zijn luchpakketje dus vooruit dan maar
quote:
Dit dus :|quote:
NaweeSpreadquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
Ik vind dit ontzettend goor, maar mij eega is er dol op dus ik heb 2 potten staan![]()
[ afbeelding ]
Brengen ze dat tegenwoordig niet uit als heksenkaas?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
Ik vind dit ontzettend goor, maar mij eega is er dol op dus ik heb 2 potten staan![]()
[ afbeelding ]
Heksenkaas is gewoon verwaterde roomkaas met knoflook en bieslookquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Brengen ze dat tegenwoordig niet uit als heksenkaas?
niet met je eten spelenquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:02 schreef minilot het volgende:
En je kunt surimi tot sliertjes uit elkaar trekken en dat is heel leuk om te doen!
Koud eten als salade:
[ afbeelding ]
Omscheppen met kerriebeslag en in hoopjes frituren:
[ afbeelding ]
Dit staat dan zo onschuldig op de tafel. Je denkt: 'Gut, even ruiken hoor' en dan giert die stank door je neusgaten. Er moet een waarschuwing op.quote:
Misschien heb jij dan andere heksenkaas als ik gehad. Want ik vond heksenkaas goed te doen terwijl ik sandwichspread niet te vreten vind.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:29 schreef RobinOok het volgende:
Oh, dan vond ik het er alleen maar naar smaken. Dat was het.
Knabbelspekquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:27 schreef Geralt het volgende:
Gebakken varkensrugspek-chips of weet ik hoe het heet.
Godmiljaar. Instant kotsen als ik dat in mn mond steek
ik ook ja, en marmite ook.quote:
Is misschien niet het beste maar absoluut niet het smerigste uit de supermarkt.quote:
Heerlijk! Altijd wel een zak in huis.quote:
Dit vind ik echt zo lekker!quote:
Bij ons in de koeling verse kant en klare guacamole met 95% avocado en smaakt gewoon lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:14 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Had een keer gekeken, daar zit maar 2% avocado in
Dit vind ik wel echt goor ja. Evenals surimisticksquote:
Vond ik ruim een jaar geleden zo interessant dat ik het kocht maar ligt nog steeds in de vriezerquote:
Ik nam altijd niet eens de moeite het te bakken (of brood te pakken)quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
afbeelding ]
Dat bakte ik en deed ik op brood
quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik nam altijd niet eens de moeite het te bakken (of brood te pakken)
Vork erin en gaan
Deze!! deze!! het goorste ever!quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:31 schreef Charlie_Brown het volgende:
[ afbeelding ]
Vers zijn spruitjes heerlijk. Maar voorgekookt? Brrrrrrr vies!
Gebakken vind ik veels te machtig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Corned beef uit blikhelemaal corned beef wat een zooi is dat
![]()
''vroeger'' toen ik op een zolderkamer woonde en later in een anti kraakwoning vrat ik
dit![]()
[ afbeelding ]
Dat bakte ik en deed ik op brood
Nooit gegeten maar hoef geen caramel op m'n brood.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:53 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is werkelijk babypoep in een pot. Vieze weeīge smerige zooi. Word alleen al onpasselijk als ik aan de geur denk.
Ja het was zo smerig. Geen idee of ik het vroeger wel at, maar ik ken het van een vriendinnetje, daar kregen ze het op brood. Maar de naam is me altijd bijgebleven terwijl ik niet wist wat het was, maar ik vond het zo'n leuke klank hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:53 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is werkelijk babypoep in een pot. Vieze weeīge smerige zooi. Word alleen al onpasselijk als ik aan de geur denk.
Was het maar karamel!quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nooit gegeten maar hoef geen caramel op m'n brood.
ja oke deze wint met glans!quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:31 schreef Charlie_Brown het volgende:
[ afbeelding ]
Vers zijn spruitjes heerlijk. Maar voorgekookt? Brrrrrrr vies!
tis toch caramelspread? Waar smaakt het dan naar?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was het maar karamel!
* MevrouwPuff kreeg dit voor straf op brood
Van jou of van haar ouders?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was het maar karamel!
* MevrouwPuff kreeg dit voor straf op brood
Oh gatverdamme, die harde stukkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:01 schreef wc-bril het volgende:
De goedkoopste leverworst, die zure, met die donkere grote stukken erin.
Jeugdsentiment.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:53 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:29 schreef Biekuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atjar zure vis groenten idd brrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit die zooi ook niet altijd onderin een bak babi pangang? ?
Aardappel anders ?? Wat is daar vies aan ?? Aardappelschijfjes paar paprika's 500 gram gehakt 3 of 4 preien pot eroverheen nog een laag aardappelen en aftoppen met kaas !!
Die magnetron hamburgers smaken precies zoals bij de mac.
Die ham/kip loempia's van mora voor in de oven. Ook goed te happen.
Soep van Struik niks mis mee.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:29 schreef Biekuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AtjarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Conimex
)
Artisjokharten![]()
Ingrediënten: Glucose-fructosestroop, gecondenseerde gedeeltelijk afgeroomde MELK met suiker, water, suiker, gemodificeerd maīszetmeel, verdikkingsmiddel (carrageen), kleurstof (karamel), zuurteregelaar (natrium citraat), zout, aroma.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van jou of van haar ouders?![]()
Maar ik dacht ook dat het van caramel was. In ieder geval mierzoet.
Sandwich spread vind ik echt heel anders smaken dan Heksenkaas, maar vind beide niet erg lekker. Ik vind de Heksenkaas-nepper van de Aldi (Witte Wievenkaas) wél lekker, vooral heerlijk i.c.m. gerookte zalmquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:29 schreef RobinOok het volgende:
Oh, dan vond ik het er alleen maar naar smaken. Dat was het.
Ik vind surimisticks ook niet lekker en vind het ook geen goede vervanger van krab, want vind krab wel lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit vind ik wel echt goor ja. Evenals surimisticks
Oh, maar ik zie/gebruik surimi ook niet als vervanger van krab. Surimi is surimi.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind surimisticks ook niet lekker en vind het ook geen goede vervanger van krab, want vind krab wel lekker.
Maar dat bebegenenspul , ik heb het ooit gegeten, maar dat is toch gewoon een vroege versie van gecondenseerde melk? Waarom zou dat zo vies zijn? Ik kende vroeger legio mensen die er lyrisch over waren. Vroeger, toen het niet meer verkrijgbaar was. Volgens mij is het nog niet zo lang terug in de winkels.quote:
Geen flauw idee, het is mierzoet maar vies? Neh, dat niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Maar dat bebegenenspul , ik heb het ooit gegeten, maar dat is toch gewoon een vroege versie van gecondenseerde melk? Waarom zou dat zo vies zijn? Ik kende vroeger legio mensen die er lyrisch over waren. Vroeger, toen het niet meer verkrijgbaar was. Volgens mij is het nog niet zo lang terug in de winkels.
Zo wordt het echter wel vaak gebruikt. Is ook wat er vaak in "krab"salades zit enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:29 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, maar ik zie/gebruik surimi ook niet als vervanger van krab. Surimi is surimi.
Ik vind (vond) het lekker. Heeft iets weg van Dulce de leche. Caramel, maar wel met een beetje een apart smaakje eraan... daar moet je blijkbaar van houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Maar dat bebegenenspul , ik heb het ooit gegeten, maar dat is toch gewoon een vroege versie van gecondenseerde melk? Waarom zou dat zo vies zijn? Ik kende vroeger legio mensen die er lyrisch over waren. Vroeger, toen het niet meer verkrijgbaar was. Volgens mij is het nog niet zo lang terug in de winkels.
als ik iets écht vies vind ruiken kan ik het meestal ook niet eten, eigenlijk nooit...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 05:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Het ruikt wel echt naar zweetvoeten. Wel heel lekker.
Ja, maar ik dus niet.quote:
gebakken uitjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:39 schreef Woelwater het volgende:
Vind uien geen aangename geur hebben maar om te eten geen probleem..
Mogelijk heeft het te maken met de associatie van strafquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Of zelfs rauw op een boterham met filet americain.. Maar als ik uien heb schoongemaakt en mijn vingers ruiken ernaar vind ik mijn vingers echt stinken.. Oh, knoflook hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
gebakken uitjes?![]()
heerlijk juistzéker de geur
Dit inderdaad. Beetje mosterd of sambal eropquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:45 schreef MrSalazar het volgende:
Die goedkope hamburgers voor in de magnetron zijn vies ja. Die hotdogs zijn best te doen.
Ik vond er een naar nasmaakje aan zitten. Dulce de leche vind ik heel wat lekkerder.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zo wordt het echter wel vaak gebruikt. Is ook wat er vaak in "krab"salades zit enzo.
[..]
Ik vind (vond) het lekker. Heeft iets weg van Dulce de leche. Caramel, maar wel met een beetje een apart smaakje eraan... daar moet je blijkbaar van houden.
ik heb ze 2x gegeten de eerste keer vond ik ze héérlijk en de tweede keer vond ik er niks aan,quote:
Moet je deze aflevering kijken: http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/23-04-2015/KN_1667471quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:16 schreef Hallojo het volgende:
Laatst een blikje slakken in blik gekocht, maar nog niet op durven etenWeet iemand of dat wat is?
Ik schrok even ik dacht dat het de roze zalm was zonder velletjes enzo, die vind ik zooooooooooooo lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:41 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]
Net alsof je de inhoud van een stofzuigerzak zit op te vreten...
Lekker!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:16 schreef Hallojo het volgende:
Laatst een blikje slakken in blik gekocht, maar nog niet op durven etenWeet iemand of dat wat is?
de meeste vleesvervangers zijn goorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef GewoneMan het volgende:
mijn stem gaat naar vales vlees vervangers tering dat smaakt goor en de textuur is net rubber
Valess wordt gemaakt van melk waar een zoutverbinding aan wordt toegevoegd, waardoor er een soort stollingsproces plaatsvindt wat de karakteristieke vezel structuur geeft. Daarom is dat spul ook zo smerig zout. Ben ook zeker geen liefhebber van dat spul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef GewoneMan het volgende:
mijn stem gaat naar vales vlees vervangers tering dat smaakt goor en de textuur is net rubber
Ze hebben hier tegenwoordig een goede vervanger voor: vlees.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:19 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Valess wordt gemaakt van melk waar een zoutverbinding aan wordt toegevoegd, waardoor er een soort stollingsproces plaatsvindt wat de karakteristieke vezel structuur geeft. Daarom is dat spul ook zo smerig zout. Ben ook zeker geen liefhebber van dat spul.
De meneer die dat uitgevonden heeft had wat mij betreft nog even door kunnen experimenteren met het maken van tofu en een aanzienlijk mindere hoeveelheid van die zoutverbinding er aan toevoegen. (Maar dan duurt het te lang voordat de vezels zijn gevormd denk ik) [verder hou ik mijn snaveltje wel]
Wij hadden dat spul vroeger heel vaak. Ik vond het eigenlijk best lekker. Tot iemand een keer het potje ompleurde en er een berg over de tafel ging. We hebben het toen opgezogen met de "kruimeldief". Met als gevolg dat dat ding tot het eind enorm naar muffe zwitserse kaas meurde als je hem aanzette. Niemand wilde dat ding nog gebruiken, uiteindelijk hebben we hem moeten weggooien.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ze hebben hier tegenwoordig een goede vervanger voor: vlees.
ik ga erover nadenken het eens te proberen. o wee als het smerig isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste vleesvervangers zijn goor![]()
déze is lékker, écht waar![]()
[ afbeelding ]
Chicken Tonight?quote:
deze is idd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg 1x geprobeerd vanwege fok post/thread weet de details niet meer maar had zoiets dat ga ik proberen, echt vreselijkquote:
AH basic kip sate met 29% kippenvlees... de rest 71%! is dus sojabrokken (wat vroeger[en nu nog steeds] werd verwerk tot katten en honden voer)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:32 schreef Sigaartje het volgende:
Nog een toevoeginkje: Ooit een keer euroshopper hamburgers geprobeerd. Verschrikkelijk. Nu is het toch AH basic of zo? Wauw, troep.
je vergeet de satesaus denk ik :Squote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef bloatedface het volgende:
[..]
AH basic kip sate met 29% kippenvlees... de rest 71%! is dus sojabrokken (wat vroeger werd verwerk tot katten en honden voer)
Dat is water met een kleurstofje en een nep smaakquote:
doet er niet toe het is een deel van de 100% en dus is het geen 71% sojazooiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:37 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Dat is water met een kleurstofje en een nep smaak
Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
doet er niet toe het is een deel van de 100% en dus is het geen 71% sojazooi
Zo'n verpakking is ¤0,35quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hier
oh ik geloof meteen dat die cheap shit niet te vreten is en die hebro wel heerlijk is. waar ik over viel is dat je gewoon onjuiste data postquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hier
Smaak ging ook wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Molo het volgende:
Oh die Zwitserse schotel had ik laatst en vond ik eigenlijk best te pruimen
Geur vond ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Smaak ging ook wel.Maar van de geur werd ik onpasselijk.
Ach als je het niet weet is die cheap shit ook best te nassen. Het vervelende is alleen dat jonge kinderen, ernstig zieken of oudere mensen iets meer behoefte kunnen hebben aan eiwitten. En je dus de mist ingaat als je dit of vergelijkbaar spul voorzet. Ben je gewoon gezond niks aan het handje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
oh ik geloof meteen dat die cheap shit niet te vreten is en die hebro wel heerlijk is. waar ik over viel is dat je gewoon onjuiste data post
Trassi is heerlijk en bijna onmisbaar in veel maaltijden, maar ruik er niet aan, en gebruik er maar een heeeel klein beetje van, het is super geconcentreerd. Met zo'n klein potje kun je vele maanden doen. Als je teveel gebruikt verpest je je hele maaltijd (en je eetlust).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef flipsen het volgende:
On Topic: ik ga mee met MoBlo: trassi! Eén keer moeten gebruiken in een recept en ik kon letterlijk geen adem meer halen en moest vluchten naar de gangHeb ik overigens bij wel meer geuren, maar dat terzijde.
Die Conimex Atjar is nog te doen. Deka huismerk Atjar dan weer niet. Op zich lekker bij de nasi wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Atjar zure vis groenten idd brrrrr.
Zit die zooi ook niet altijd onderin een bak babi pangang? ?
Aardappel anders ?? Wat is daar vies aan ?? Aardappelschijfjes paar paprika's 500 gram gehakt 3 of 4 preien pot eroverheen nog een laag aardappelen en aftoppen met kaas !!
Die ham/kip loempia's van mora voor in de oven. Ook goed te happen.
Soep van Struik niks mis mee.
Ik vind de Italiaanse lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Molo het volgende:
Oh die Zwitserse schotel had ik laatst en vond ik eigenlijk best te pruimen
Nee. Die uit de diepvries van mora zijn nog enigszins eetbaar; die 'verse' niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:58 schreef Geerd het volgende:
Ik vind ze best wel lekker. Gewoon lekker roerbakken totdat ze je lekker genoeg vindt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er niks aan doen maar ik krijg ze nog steeds niet gegeten.
quote:
Sandwich spread is ook heel erg ja. Verder: ansjovis, mayonaise, augurken.quote:
Ohw is even kijken keertjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:04 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee. Die uit de diepvries van mora zijn nog enigszins eetbaar; die 'verse' niet.
Kaas in het algemeenquote:
Ik kocht vorige week pure asafoetida. Nou, dan snap je pas echt waar de naam duivelsdrek vandaan komt! Daarmee vergeleken ruiken die poeders naar babybilletje!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Trassi is heerlijk en bijna onmisbaar in veel maaltijden, maar ruik er niet aan, en gebruik er maar een heeeel klein beetje van, het is super geconcentreerd. Met zo'n klein potje kun je vele maanden doen. Als je teveel gebruikt verpest je je hele maaltijd (en je eetlust).
Iets anders in dezelfde categorie (al kun je dat in NLse supermarkten meestal niet krijgen): asafoetida, of duivelsdrek. Dit is een poeder gemaakt van een bepaald hars, en dit ruikt ENORM sterk naar zwavel en uien. Dit moet je echt in een goed luchtdichte pot bewaren anders meurt heel je keuken ernaar. Maar een klein snufje in bijvoorbeeld curries is heel erg lekker. En hoe ironisch, het helpt goed tegen winderigheid.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
frietsaus,
halvarine en margarine,
lightproducten (alles met zoetstof) zijn meestal ook vreselijk smerig,
caroba (chocolade ersatz),
rijstwafels (isolatiemateriaal)
zoetstof,
thee met smaakjes (bosvruchtenthee bijvoorbeeld),
melk met smaakjes (die zogenaamde gezonde troep),
Gehakt van AH
De Bio Cabernet Chauvigon uit dezelfde serie van de appie is wel erg lekker (mijn mening).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef Domnivoor het volgende:
En dit:
[ afbeelding ]
Gefermenteerde kattepis
Ik probeer die niet eens, kweekzalm namelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef Biekuh het volgende:
[..]![]()
wat te denken van die 'verse' sushi van de AH? dus niet die stand die je bij veel AH XLs ziet, maar die in de koeling dus. vooral die wasabi. die heeft een textuur zoals tandpasta. echt
de fruit de mer en de scampi's van de aldi zijn ook niet te eten (maar dat was eigenlijk ook te verwachten)
Waarom zijn die drie vissen smerig?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik probeer die niet eens, kweekzalm namelijk
Kweekzalm is vreselijk smerig, net als tilapia en pangasius.
Zalm doordat ze op volume gefokt zijn en het voer wat ze krijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:33 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Waarom zijn die drie vissen smerig?
Ik snap ook niet waarom de visboer ze hier in Wageningen verkoopt. K bedoel, wil je goedkoop haal een wijting ofzo, kost je afhankelijk van hoe groot ze zijn tussen de ¤1 en ¤2 en is een lekker visje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zalm doordat ze op volume gefokt zijn en het voer wat ze krijgen
Tilapia en pangasius door het smerige water en het voer.
Ja die is wel oké.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
De Bio Cabernet Chauvigon uit dezelfde serie van de appie is wel erg lekker (mijn mening).
Wijting is vreselijk lekker. Maar verrassend veel Nederlanders vinden graatjes eng, willen geen botjes in vlees, en zijn vreselijke trutten met eten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de visboer ze hier in Wageningen verkoopt. K bedoel, wil je goedkoop haal een wijting ofzo, kost je afhankelijk van hoe groot ze zijn tussen de ¤1 en ¤2 en is een lekker visje.
Of zal de gemiddelde Nederlander liever een smerig visje eten ipv een lekker visje zelf fileren? (retorische vraag)
ooooh, die 'sushi'quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef Biekuh het volgende:
[..]![]()
wat te denken van die 'verse' sushi van de AH? dus niet die stand die je bij veel AH XLs ziet, maar die in de koeling dus. vooral die wasabi. die heeft een textuur zoals tandpasta. echt
de fruit de mer en de scampi's van de aldi zijn ook niet te eten (maar dat was eigenlijk ook te verwachten)
ik snap dat niet. Een vriendin lust geen vlees aan bot. Je eet het bot toch niet? Vlees aan bot is juist vaak zo lekker mals. Kippenpootjes, spareribs, schouderkarbonadesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wijting is vreselijk lekker. Maar verrassend veel Nederlanders vinden graatjes eng, willen geen botjes in vlees, en zijn vreselijke trutten met eten.
Mijn zus werkt bij een groot logistiek bedrijf, als ik haar hoor over de collegas daar, vreselijk, die gruwelen ervan als zij verteld dat ze geit heeft gegeten bij mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap dat niet. Een vriendin lust geen vlees aan bot. Je eet het bot toch niet? Vlees aan bot is juist vaak zo lekker mals. Kippenpootjes, spareribs, schouderkarbonades
ansjovis? Tonijn in blik? Krab in blik? Intvis in eigen inkt? Vind dat erg lekker. Tonijn in blik op de pizza, nom nomquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
En Buisman hot choco (poeder) is ook zo smerig als je daar chocolademelk van maakt.
Verder vis in blik of pot. Behalve als ik er viskoekjes van bak met heel veel kruiden.
Makreel of haring in blik is imo ook prima te eten. Zolang er maar niet van die ranzige chemische tomatensaus bij zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ansjovis? Tonijn in blik? Krab in blik? Intvis in eigen inkt? Vind dat erg lekker. Tonijn in blik op de pizza, nom nom
Heb vorig jaar voor het eerst zelf een visje gefileerdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de visboer ze hier in Wageningen verkoopt. K bedoel, wil je goedkoop haal een wijting ofzo, kost je afhankelijk van hoe groot ze zijn tussen de ¤1 en ¤2 en is een lekker visje.
Of zal de gemiddelde Nederlander liever een smerig visje eten ipv een lekker visje zelf fileren? (retorische vraag)
Vind alleen verse rauwe of net aangeschroeide tonijn lekker. Die uit blik, zoals tonijnsalade.. nee blegh!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ansjovis? Tonijn in blik? Krab in blik? Intvis in eigen inkt? Vind dat erg lekker. Tonijn in blik op de pizza, nom nom
Zuurkool uit het vat van de groenteboer. Heerlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef Koettie het volgende:
Zuurkool. Gatverdamme, dat die shit legaal in de winkels ligt.
Zuurkool is hartstikke lekker. En vooral met zuurkoolspekquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef Koettie het volgende:
Zuurkool. Gatverdamme, dat die shit legaal in de winkels ligt.
Kom eens langs hier in de buurt bij het festival van de geit!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn zus werkt bij een groot logistiek bedrijf, als ik haar hoor over de collegas daar, vreselijk, die gruwelen ervan als zij verteld dat ze geit heeft gegeten bij mij.
Als het op de kinderboerderij rondloopt is het zielig om op te eten?quote:
Nee hoor, ik vind geit best lekker.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het op de kinderboerderij rondloopt is het zielig om op te eten?
is dit in marokko?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kom eens langs hier in de buurt bij het festival van de geit!
[ afbeelding ]
Misschien wel het lekkerste vlees dat ik ken
Argentinië. Slecht land voor vegetariërsquote:
dat is toch van de rode bieten?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
HaringsaladeDie kleur alleen al!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, zag ooit zo'n bakje in de winkel liggen en moest binnensmonds kotsen toen ik de naam icm die kleur zagquote:
Goed te eten hoor en nog gezond ookquote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
HaringsaladeDie kleur alleen al!
Het heet 'aardappel anders', maar eigenlijk is het 'aardappel steeds hetzelfde'.quote:
Zijn allemaal bokjes. Daar heb je als geitenbokjesmarkt economisch gezien verder niets aanquote:
Het haalt het niet bij een mooie wilde sockeye, maar van kweekzalm is nog best iets acceptabels te maken als je 'm goed droog pekelt, eventueel tussen twee borden met een baksteen er op om nog wat meer water kwijt te raken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik probeer die niet eens, kweekzalm namelijk
Kweekzalm is vreselijk smerig, net als tilapia en pangasius.
Zodat je de zalm niet meer proeft bedoel je.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij een mooie wilde sockeye, maar van kweekzalm is nog best iets acceptabels te maken als je 'm goed droog pekelt, eventueel tussen twee borden met een baksteen er op om nog wat meer water kwijt te raken.
Dan proef je meer zalm dan wanneer je het water er in laat zitten. Wel goed spoelen na het pekelen, anders is het te zout. Daarna droog maken, portioneren en sous vide op 50 graden garen. Gewoon een keer proberen Pietquote:Op zondag 8 mei 2016 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zodat je de zalm niet meer proeft bedoel je.
Nee, ik eet dan veel liever sardientjes, gisteren nog op de grill, grote zak voor een euro of vijf.
Nee dank je, de smaak van kweekzalm vind ik vreselijk, wee en tranig, hint van gronderigheid. Ik koop wilde als ik zalm wil eten.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan proef je meer zalm dan wanneer je het water er in laat zitten. Wel goed spoelen na het pekelen, anders is het te zout. Daarna droog maken, portioneren en sous vide op 50 graden garen. Gewoon een keer proberen Piet
Wellicht een stomme vraag, maar hoe die je dat met de graatjes. Ik heb het ook wel eens op de grill gedaan en ondanks dat het heerlijk rook vond ik het een crime om de graatjes eruit te vissen/schoon te maken. Haal je de ingewanden eruit of ontschub (?) je ze alleen?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zodat je de zalm niet meer proeft bedoel je.
Nee, ik eet dan veel liever sardientjes, gisteren nog op de grill, grote zak voor een euro of vijf.
Ik ontschub ze en haal de ingewanden er uit, strooi er wat zout en kruiden op, laat ze een uurtje of wat trekken en dan grill ik ze. De filets kan je er zo vanaf trekken als ze gaar zijn. De graatjes stellen sowieso ook niets voor. Zijn boterzachtquote:Op zondag 8 mei 2016 13:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wellicht een stomme vraag, maar hoe die je dat met de graatjes. Ik heb het ook wel eens op de grill gedaan en ondanks dat het heerlijk rook vond ik het een crime om de graatjes eruit te vissen/schoon te maken. Haal je de ingewanden eruit of ontschub (?) je ze alleen?
Thnx, denk dat ik ze iets langer moet grillen dan. Kwam destijds niet heel makkelijk los nl.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ontschub ze en haal de ingewanden er uit, strooi er wat zout en kruiden op, laat ze een uurtje of wat trekken en dan grill ik ze. De filets kan je er zo vanaf trekken als ze gaar zijn. De graatjes stellen sowieso ook niets voor. Zijn boterzacht
Wat langer grillen, maakt niet zoveel uit, spul is botervet, is bijna niet droog te krijgenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Thnx, denk dat ik ze iets langer moet grillen dan. Kwam destijds niet heel makkelijk los nl.
Ga het binnenkort proberen. Het was nogal een deceptie, vooral omdat het zo enorm lekker rook. Je waant je bijna in Spanje of Portugalquote:Op zondag 8 mei 2016 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat langer grillen, maakt niet zoveel uit, spul is botervet, is bijna niet droog te krijgen
Heb ze gisteren nog gegeten, heerlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 18:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ga het binnenkort proberen. Het was nogal een deceptie, vooral omdat het zo enorm lekker rook. Je waant je bijna in Spanje of Portugal
Van het merk Golden die zijn iig snerig. Is samengeperst seperatorvlees van gevofelte. Dezelfde rotzooi die ze verkopen op koninginnedag met heel veel ui voor 4.50. De horrorquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:45 schreef MrSalazar het volgende:
Die goedkope hamburgers voor in de magnetron zijn vies ja. Die hotdogs zijn best te doen.
Iemand moet het toch voor die producten opnemen, godverdomme?quote:Op zondag 8 mei 2016 18:48 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In een topic over smerig voedsel...
Goed bezig
Voor iemand die ik ken is het ook hét horrorvoedsel. Ik heb er zelf geen slechte herinnering aan. MIsschien moet ik binnenkort maar eens ravioli uit blik proberen.quote:
En die serie heette: Ravioli!quote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef RobinOok het volgende:
In mijn jeugd was er een Duitse tv-serie, van een stel kinderen dat alleen thuis was gelaten omdat pa en ma op vakantie gingen. Ze hadden een mooi budget gekregen om dagelijks goed te kunnen eten, maar de kids besloten hun geld uit te geven aan een voorraad ravioli in blik en de rest aan iets anders. Op het einde van de vakantie vonden ze de ravioli toch niet zo heel lekker meer....
Ik had toen nog nooit van ravioli gehoord.
Wauw. Salmiak in beef-teriyaki-sladressing. Krijgen we straks ook nog chilipepers als ingredient voor saus met pannenkoeksmaak voor op zalmgehakt-hamburgers o.i.d.?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:48 schreef Postbus100 het volgende:
Leuk topic, herkenbare zaken. Ik wil er nog aan toevoegen: de dressing van de maaltijdsalade van de Appie, met de Beef Terriyaki-smaak. Al die andere dressings zijn binnen te houden, maar deze niet. Kijkend op de ingrediëntenlijst snap ik ook waarom: er zit salmiak in. Wie doet er nou salmiak in een dressing?
quote:
Ik ook!quote:
En jij vind ravioli uit blik lekkerquote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef RobinOok het volgende:
In mijn jeugd was er een Duitse tv-serie, van een stel kinderen dat alleen thuis was gelaten omdat pa en ma op vakantie gingen. Ze hadden een mooi budget gekregen om dagelijks goed te kunnen eten, maar de kids besloten hun geld uit te geven aan een voorraad ravioli in blik en de rest aan iets anders. Op het einde van de vakantie vonden ze de ravioli toch niet zo heel lekker meer....
Ken het uit de Oostenrijkse/Noord Italiaanse keuken, Frittatensuppe, erg lekker.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Met reepjes pannekoekWie verzint het?
Dit moeten volgens mij reepjes omelet voorstellen en sowieso is alles van Cup a soup ranzige shitquote:Op maandag 9 mei 2016 08:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken het uit de Oostenrijkse/Noord Italiaanse keuken, Fritatensuppe, erg lekker.
Nog nooit gehad, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij vind ravioli uit blik lekker
Zo maakte ik een aantal jaar geleden eens een 'spoetnik': gaseuze, koffiemelk, suiker.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:12 schreef Molo het volgende:
Het was bij ons vroeger campingvoer. Tijd geleden weer eens gehaald uit nostalgische overwegingen... BAH![]()
Goed te weten. Ik wilde dat ook nog eens weer proberen, want als kind vond ik dat geweldig lekker. Het lijkt me alleen niet lekker, maar ik weet dat ik er dol op was. Dus nooit weer proberenquote:Op maandag 9 mei 2016 09:14 schreef Isegrim het volgende:
Zo maakte ik een aantal jaar geleden eens een 'spoetnik': gaseuze, koffiemelk, suiker.
Gat-ver-damme!
Toen wij klein waren, maakte mijn moeder dat als traktatie.
Yep, teveel ranzigheid als kind gegeten kom ik steeds meer achterquote:Op maandag 9 mei 2016 09:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo maakte ik een aantal jaar geleden eens een 'spoetnik': gaseuze, koffiemelk, suiker.
Gat-ver-damme!
Toen wij klein waren, maakte mijn moeder dat als traktatie.
Ik zou het niet doen idd.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed te weten. Ik wilde dat ook nog eens weer proberen, want als kind vond ik dat geweldig lekker. Het lijkt me alleen niet lekker, maar ik weet dat ik er dol op was. Dus nooit weer proberen
Dat vond ik vroeger zo'n toffe seriequote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef RobinOok het volgende:
Boudewijn Buch beschreef in een van zijn boeken een campingvakantie, hij kreeg macaroni waar een blikje tomatenpuree doorheen geroerd was.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:12 schreef Molo het volgende:
Het was bij ons vroeger campingvoer. Tijd geleden weer eens gehaald uit nostalgische overwegingen... BAH![]()
Dat maakt mijn moeder nog steeds zo, ook thuisquote:Op maandag 9 mei 2016 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boudewijn Buch beschreef in een van zijn boeken een campingvakantie, hij kreeg macaroni waar een blikje tomatenpuree doorheen geroerd was.
Bazen moeder, iig nog ham. De mijne deed het met smacquote:Op maandag 9 mei 2016 13:22 schreef Molo het volgende:
Dat maakt mijn moeder nog steeds zo, ook thuis
Kant en klare gebakken uitjes uit een zak en wat blokjes ham erdoor en je hebt een maaltijd
Blurghhquote:Op maandag 9 mei 2016 13:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bazen moeder, iig nog ham. De mijne deed het met smac
De mijne liet de tomatenpuree weg.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Kant en klare gebakken uitjes uit een zak en wat blokjes ham erdoor en je hebt een maaltijd
Guilty pleasure nogsteeds hier.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Droevenis man...quote:Op maandag 9 mei 2016 13:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De mijne liet de tomatenpuree weg.
Is dat zo'n pakje waar alleen water bij moet?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Guilty pleasure nogsteeds hier.
Ontopic ;
[ afbeelding ]
Yep, water en dan 10 minuten doorkoken ofzo, een keer uit pure luiheid geprobeerd. Vies,zout, brrrrrquote:Op maandag 9 mei 2016 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat zo'n pakje waar alleen water bij moet?
Dit is juist een van de lekkerste supermarktdingenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef Isegrim het volgende:
Als kind vond ik ravioli uit blik lekker. Ik zal het nog eens halen.
Mijn moeder had altijd één snauw voor hoe ik kookquote:Op maandag 9 mei 2016 18:56 schreef Aventura het volgende:
De generatie van veel van onze ouders (geboren rond 1950 - 1955) zwoer (en mijn moeder doet dat nog steeds) bij pakjes en zakjes. Honig, Knorr ...Voor hen staan de pakjes niet zozeer voor hoe het zou moeten, maar vooral voor puur gemak. Mijn moeder kijk vol verbazing naar hoe ik kook. Ze verklaart me voor gek dat ik zelf sausjes maak, of soep etc. Volgens haar maak ik dan geen gebruik van de moderne gemakken. En dat terwijl ik een kind heb én fulltime werk en zij fulltime huisvrouw was (je had 1 taak ...) Ik denk dat smaak voor haar geen doorslaggevend argument is. Nu voed ik haar op en laat ik haar zien hoe het ook kan.
mijn ouders waren van voor de oorlog, kan me niet heugen dat er ooit kant en klaar spul op tafel kwam, wel dat er eigenlijk nooit iets werd weggegooit (varkens jus bij de rund van de dag ervoor ...blegh)quote:Op maandag 9 mei 2016 18:56 schreef Aventura het volgende:
De generatie van veel van onze ouders (geboren rond 1950 - 1955)
"Kan merken dat je de oorlog niet hebt meegemaakt"quote:Op maandag 9 mei 2016 19:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
(varkens jus bij de rund van de dag ervoor ...blegh)
*
ik vond het gewoon echt erg, ze kookte verder heerlijk nl! (samen gestelde jus is mijn grootste gruwel denk ik)quote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
"Kan merken dat je de oorlog niet hebt meegemaakt"
ik lolde!!!! (ik bedoel we aten prima biefstuk etc...meer dat alles echt op moest en niks werd weggegooit, jouw verhaal klinkt erg)quote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef Aventura het volgende:
Het is nog erger wanneer je ouders van ná de oorlog steeds zeiden: 'in de oorlog hadden WE niks' wanneer iets niet smaakte
Die van mij ookquote:Op maandag 9 mei 2016 18:56 schreef Aventura het volgende:
De generatie van veel van onze ouders (geboren rond 1950 - 1955) zwoer (en mijn moeder doet dat nog steeds) bij pakjes en zakjes. Honig, Knorr ...Voor hen staan de pakjes niet zozeer voor hoe het zou moeten, maar vooral voor puur gemak. Mijn moeder kijk vol verbazing naar hoe ik kook. Ze verklaart me voor gek dat ik zelf sausjes maak, of soep etc. Volgens haar maak ik dan geen gebruik van de moderne gemakken. En dat terwijl ik een kind heb én fulltime werk en zij fulltime huisvrouw was (je had 1 taak ...) Ik denk dat smaak voor haar geen doorslaggevend argument is. Nu voed ik haar op en laat ik haar zien hoe het ook kan.
Dan zat er tenminste nog wat smaak aan, gekookte macaroni met wat ui en een paar blokjes ham vond mijn moe al heel italiaansquote:Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van mij ook
Macaroni ging bij ons met gehakt of smac
En groentes:
[ afbeelding ]
Daarbij ging dan sojasaus en/of ketchup. Bami ging trouwens hetzelfde, op de naam op het zakje na dan.
Die heb je ook in 1 of andere tuinkruidenvariant oid en dan smaakt het 100% naar mcdonalds. Geen grap.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar. (Y)quote:Op maandag 9 mei 2016 18:56 schreef Aventura het volgende:
Komt omdat ze bij mcdonalds voor de big mac saus (augurken)relish gebruiken, wat ook daar in zitquote:Op maandag 9 mei 2016 19:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb je ook in 1 of andere tuinkruidenvariant oid en dan smaakt het 100% naar mcdonalds. Geen grap.
ook niet lekker en niet gezond inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan zat er tenminste nog wat smaak aan, gekookte macaroni met wat ui en een paar blokjes ham vond mijn moe al heel italiaans
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:51 schreef Karina het volgende:
Zaadjes. Quinoa en al die andere onzin, Gojibessen, cacaobonen, hennepzaad, tarwegras, chiazaad, kokosvet. Ik ben geen vogel.
Ik weet nog iet ranzigers en het bevat weinig tot 0 zout. Zoutarm brood of hoe ze dat ook noemen. Gatver dat smaakt letterlijk naar papier en karton. Nooit geweten hoeveel verschil zout kan maken.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dit is het ranzigst.. aardappelpuree uit een pakje!
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:45 schreef Tamabralski het volgende:
Ik weet nog iet ranzigers en het bevat weinig tot 0 zout. Zoutarm brood of hoe ze dat ook noemen. Gatver dat smaakt letterlijk naar papier en karton. Nooit geweten hoeveel verschil zout kan maken.
De beste jus is op basis van rundvlees en kan je rustig tot een week bewaren en aanvullen met de sappen van andere vlees waaronder varkensvlees.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
mijn ouders waren van voor de oorlog, kan me niet heugen dat er ooit kant en klaar spul op tafel kwam, wel dat er eigenlijk nooit iets werd weggegooit (varkens jus bij de rund van de dag ervoor ...blegh)
Sojamelk smaakt ook naar natte kranten....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:45 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Gatver dat smaakt letterlijk naar papier en karton.
Grappig, als je een staafmixer in melk zet en deze flink mixt dan gaat de melk naar karton smaken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Sojamelk smaakt ook naar natte kranten....
Brrrrrquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig, als je een staafmixer in melk zet en deze flink mixt dan gaat de melk naar karton smaken.
En kaas neem ik aan.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan zat er tenminste nog wat smaak aan, gekookte macaroni met wat ui en een paar blokjes ham vond mijn moe al heel italiaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |