in welke supermarkt koop je dat?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Surströmming aka gefermenteerde haring gadverdammmeeeee
maar hier niet dusquote:
Ja! Brrr!quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is net alsof er iemand over je aardappeltjes heen heeft gekotst
Nee, helemaal gaar. Ik eet dat graag in de zomer. Als snack. Met een dipsausje. Of gewoon mayo.quote:
oké, valt te proberen dan ....quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:58 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, helemaal gaar. Ik eet dat graag in de zomer. Als snack. Met een dipsausje. Of gewoon mayo.
dat frituren lijkt me wel watquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:02 schreef minilot het volgende:
En je kunt surimi tot sliertjes uit elkaar trekken en dat is heel leuk om te doen!
Koud eten als salade:
[ afbeelding ]
Omscheppen met kerriebeslag en in hoopjes frituren:
[ afbeelding ]
Oh ja, in spring rolls inderdaad ook lekker. Of door een omelet geroerd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de verse Vietnamese loempiaatjes
Is het nu een Surimitopic?
Had een keer gekeken, daar zit maar 2% avocado inquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik noem: kant-en-klare guacamole. Gatverdamme.
Op het plaatje zie je dat die kaas groener is s dan de rommel die in het oksbtfquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Op het plaatje zie je dat die kaas groener is s dan de rommel die in het oksbtf
ja zit ook nog een zooi suiker in, kloptquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
En toch zit het propvol suiker.
Best knap van ze (afgekeken van Coca Cola?)
Dat is liefdequote:Op donderdag 5 mei 2016 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zit ook nog een zooi suiker in, kloptalleen de lucht al ....
![]()
maar ja, ik maak vaak zijn luchpakketje dus vooruit dan maar
quote:
Dit dus :|quote:
NaweeSpreadquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
Ik vind dit ontzettend goor, maar mij eega is er dol op dus ik heb 2 potten staan![]()
[ afbeelding ]
Brengen ze dat tegenwoordig niet uit als heksenkaas?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
Ik vind dit ontzettend goor, maar mij eega is er dol op dus ik heb 2 potten staan![]()
[ afbeelding ]
Heksenkaas is gewoon verwaterde roomkaas met knoflook en bieslookquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Brengen ze dat tegenwoordig niet uit als heksenkaas?
niet met je eten spelenquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:02 schreef minilot het volgende:
En je kunt surimi tot sliertjes uit elkaar trekken en dat is heel leuk om te doen!
Koud eten als salade:
[ afbeelding ]
Omscheppen met kerriebeslag en in hoopjes frituren:
[ afbeelding ]
Dit staat dan zo onschuldig op de tafel. Je denkt: 'Gut, even ruiken hoor' en dan giert die stank door je neusgaten. Er moet een waarschuwing op.quote:
Misschien heb jij dan andere heksenkaas als ik gehad. Want ik vond heksenkaas goed te doen terwijl ik sandwichspread niet te vreten vind.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:29 schreef RobinOok het volgende:
Oh, dan vond ik het er alleen maar naar smaken. Dat was het.
Knabbelspekquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:27 schreef Geralt het volgende:
Gebakken varkensrugspek-chips of weet ik hoe het heet.
Godmiljaar. Instant kotsen als ik dat in mn mond steek
ik ook ja, en marmite ook.quote:
Is misschien niet het beste maar absoluut niet het smerigste uit de supermarkt.quote:
Heerlijk! Altijd wel een zak in huis.quote:
Dit vind ik echt zo lekker!quote:
Bij ons in de koeling verse kant en klare guacamole met 95% avocado en smaakt gewoon lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:14 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Had een keer gekeken, daar zit maar 2% avocado in
Dit vind ik wel echt goor ja. Evenals surimisticksquote:
Vond ik ruim een jaar geleden zo interessant dat ik het kocht maar ligt nog steeds in de vriezerquote:
Ik nam altijd niet eens de moeite het te bakken (of brood te pakken)quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
afbeelding ]
Dat bakte ik en deed ik op brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |