abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 11:04:04 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_80154077
Hier in de buurt is het niet te krijgen. Ik was vanmorgen bij de Toko en die mevrouw zij heel beledigd: "wij hebben alleen verse nasi" Dus ik ben afgedropen. Als ik binnenkort een keer bij een AH ben in een andere buurt, maar weer eens kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80155300
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt is het niet te krijgen. Ik was vanmorgen bij de Toko en die mevrouw zij heel beledigd: "wij hebben alleen verse nasi" Dus ik ben afgedropen. Als ik binnenkort een keer bij een AH ben in een andere buurt, maar weer eens kijken.
"alleen verse nasi" Ik kan haar geen ongelijk geven.
Bij de kassa plemte ik dat blik snel op de band, veel grote verpakkingen erachter en nog wat verse groenten.
Hmm ik schudde het net even heen en weer en het klonk massief en zompig Ik kijk niet uit naar het avondeten...
pi_80156814
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Kom maar op met je aanvullingen dan
Ik heb het *spul* in huis....
Ik schaamde me een beetje bij het afrekenen. Ik zag de caissiere hoofdschuddend het blik over de scanner halen 'luie student'.
Nou ben érg benieuwd naar deze Kung-Fu hap...
daar denk ik nog even over na
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80167485
"Zelf eens blik kattenvoer heeft een lipje"


Vandaag had ik dan eindelijk geluk: ik vond een blik Kung-Fu nasi in mijn eigen AH voor maar ¤ 1.87!


Toen etenstijd naderde werd ik wel een beetje nerveus. Schuddend klonk de inhoud van mijn blik als een behoorlijke zompige massa en... dat was het ook! Het bleek een dikke geeloranje klomp van aan elkaar geplakte harde rijstkorrels. En de geur? Hhmm ik kan het niet thuisbrengen maar nasi.... dát was het zeker niet! Het klontje boter in de pan (zoals de verpakking aangaf) was ik van schrik vergeten maar dat was geen probleem. In de onderkant van mijn rijstklomp zat een lekker laagje bruin vet. Prima om mee te bakken
(deze foto is van iemand anders met Kung Fu ervaring)

'Roer de rijstkorrels los met een vork.' Met een vork?! Ik had wel wat meer nodig dan alleen een vork! Na 5 minuten roeren en draaien had mijn spatel nog steeds een goede houvast.


'Voeg sambal en ketjap toe naar smaak'. Die heb je ook absoluut nodig! Toen de nasi op temperatuur en 'au naturel' was heb ik snel even geproefd... Onmiddelijk gevolgd door een half potje sambal en heel wat ketjap. Maar hoe je het wendt, keert óf wokt, echt smakelijk wordt het niet. Het blijft een smakeloze, harde korrelbrij Ik was niet de enige die dat vond...

Mijn oordeel over de Kung-Fu Nasi Goreng is dan ook:


[ Bericht 99% gewijzigd door Marlalala op 10-04-2010 20:34:10 ]
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 21:25:51 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_80170292
Ik ga maar niet verder zoeken denk ik, ik haal volgende week wel de verse nasi bij de Toko (als ik nog naar binnen durf).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80170686
Haha ja, ik zou het niemand aanraden. Lang leve verse nasi!

[ Bericht 0% gewijzigd door Marlalala op 10-04-2010 21:52:21 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:05:39 #158
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_80171299
geweldig, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit die nasi heb gegeten, alleen de bami.
Heb toevallig vandaag Nasi Goreng gegeten van Conimex
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_80172476
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef Marlalala het volgende:
Mijn oordeel over de Kung-Fu Nasi Goreng is dan ook:
[ afbeelding ]
hate to say... told ya so!!!!!!!!!!!!!!!!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80172884
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hate to say... told ya so!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik moest het gewoon proberen...

en ok je hebt gelijk en ok ik ben eigenwijs
pi_80172979
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef Marlalala het volgende:

[..]


Ik moest het gewoon proberen...

en ok je hebt gelijk en ok ik ben eigenwijs
heb een passende tegenprestatie

saman nasi/bami maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80173275
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb een passende tegenprestatie

saman nasi/bami maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha en bami it is! Maar ik raak geen Kung-Fu meer aan dus ik hoop dat je een goed recept hebt
pi_80173350
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:05 schreef Juicyhil het volgende:
geweldig, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit die nasi heb gegeten, alleen de bami.
Heb toevallig vandaag Nasi Goreng gegeten van Conimex
Echt, doe het niet...
Stick to Conimex!
pi_80173379
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:16 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Haha en bami it is! Maar ik raak geen Kung-Fu meer aan dus ik hoop dat je een goed recept hebt
tuurlijk! gemarineerd vlees, lekkere kruiden uit de toko. verse groente, sambal ofc van toko en dan kan er weinig fout gaan
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80173522
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tuurlijk! gemarineerd vlees, lekkere kruiden uit de toko. verse groente, sambal ofc van toko en dan kan er weinig fout gaan
Nou ik ben er klaar voor
Ik heb ook trrrek! Die drie happen avondeten waren niet echt voldoende geloof ik
pi_80173580
[quote]Op zaterdag 10 april 2010 23:24 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Nou ik ben er klaar voor
Ik heb ook trrrek! Die drie happen avondeten waren niet echt voldoende geloof ik
[/quote

ik heb gehoord dat de blikken bami van kung fu errug lekkerrrrrrrrrrrrrr zijn ;-)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80173790
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:26 schreef GewoneMan het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 april 2010 23:24 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Nou ik ben er klaar voor
Ik heb ook trrrek! Die drie happen avondeten waren niet echt voldoende geloof ik
[/quote

ik heb gehoord dat de blikken bami van kung fu errug lekkerrrrrrrrrrrrrr zijn ;-)
Je gaat te ver jij

nu wil ik die ook proberen
pi_80173814
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Je gaat te ver jij
cool krijg ik nu ook straf ???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80173844
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:33 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

cool krijg ik nu ook straf ???
Haha ik weet niet of dát in culinair thuis hoort
pi_80173916
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:19 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Echt, doe het niet...
Stick to Conimex!
conimex
pi_80174005
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Haha ik weet niet of dát in culinair thuis hoort
PM
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80174025
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

conimex
je hebt een punt... sorry mar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80174071
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

conimex
Hé...als je Kung-Fu hebt geprobeerd is Conimex gewoon authentiek!
pi_80174194
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Hé...als je Kung-Fu hebt geprobeerd is Conimex gewoon authentiek!
true... maar mijn optie klinkt beter
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80174368
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

true... maar mijn optie klinkt beter
Nou vooruit...

[ Bericht 0% gewijzigd door Marlalala op 10-04-2010 23:57:31 ]
  zondag 11 april 2010 @ 00:29:50 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80175427
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef Marlalala het volgende:
"Zelf eens blik kattenvoer heeft een lipje"


Vandaag had ik dan eindelijk geluk: ik vond een blik Kung-Fu nasi in mijn eigen AH voor maar ¤ 1.87!
[ afbeelding ]

Toen etenstijd naderde werd ik wel een beetje nerveus. Schuddend klonk de inhoud van mijn blik als een behoorlijke zompige massa en... dat was het ook! Het bleek een dikke geeloranje klomp van aan elkaar geplakte harde rijstkorrels. En de geur? Hhmm ik kan het niet thuisbrengen maar nasi.... dát was het zeker niet! Het klontje boter in de pan (zoals de verpakking aangaf) was ik van schrik vergeten maar dat was geen probleem. In de onderkant van mijn rijstklomp zat een lekker laagje bruin vet. Prima om mee te bakken
[ afbeelding ] (deze foto is van iemand anders met Kung Fu ervaring)

'Roer de rijstkorrels los met een vork.' Met een vork?! Ik had wel wat meer nodig dan alleen een vork! Na 5 minuten roeren en draaien had mijn spatel nog steeds een goede houvast.
[ afbeelding ]

'Voeg sambal en ketjap toe naar smaak'. Die heb je ook absoluut nodig! Toen de nasi op temperatuur en 'au naturel' was heb ik snel even geproefd... Onmiddelijk gevolgd door een half potje sambal en heel wat ketjap. Maar hoe je het wendt, keert óf wokt, echt smakelijk wordt het niet. Het blijft een smakeloze, harde korrelbrij Ik was niet de enige die dat vond...[ afbeelding ]

Mijn oordeel over de Kung-Fu Nasi Goreng is dan ook:
[ afbeelding ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80195059
Ik eet nu een bord van die Kung Fu nasi goreng uit blik. Iemand zei dat is lekker en gaf me een blik. Maar dit is echt schokkend hoe slecht dit is, dit is een belediging voor mij als Indo zijnde.

Als Indo ben je 10 x beter gewend, ik weet hoe echte nasi goreng smaakt. Dit is voedsel voor de hond, ga je schamen iedereen die dit uit blik lekker vindt. Dan moet je serieus eens echt Indonesisch gaan eten. Je zult verbaasd zijn. Belandas weten niet wat enak is.

Dit gaat in de vuilnisbak, gvd.. Dacht niet te hoeven koken vandaag!!
pi_80201869
2 grote fouten, je moet het spul nooit nuchter eten en er hoort gebakken ei bij.
pi_80202723
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:43 schreef Xenorium het volgende:
Ik eet nu een bord van die Kung Fu nasi goreng uit blik. Iemand zei dat is lekker en gaf me een blik. Maar dit is echt schokkend hoe slecht dit is, dit is een belediging voor mij als Indo zijnde.

Als Indo ben je 10 x beter gewend, ik weet hoe echte nasi goreng smaakt. Dit is voedsel voor de hond, ga je schamen iedereen die dit uit blik lekker vindt. Dan moet je serieus eens echt Indonesisch gaan eten. Je zult verbaasd zijn. Belandas weten niet wat enak is.

Dit gaat in de vuilnisbak, gvd.. Dacht niet te hoeven koken vandaag!!
iets dat ik al erg duidelijk had gemaakt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80202801
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:
2 grote fouten, je moet het spul nooit nuchter eten en er hoort gebakken ei bij.
goed eten smaakt ook zonder drank en een ei voegt een en ander toe maar als de basis (de nasi goreng) al prut is kan een ei dit NOOIT goedmaken
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80203178
Kung Fu . Goedkoop ranzig voer vind ik op z'n tijd best 'lekker', maar dit lijkt zelfs mij niet echt wat.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef Marlalala het volgende:
-verslag-
Whehehe.
full stops and exclamation marks
pi_80203488
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:
2 grote fouten, je moet het spul nooit nuchter eten en er hoort gebakken ei bij.
Oja, ik had er een ei doorheen gedaan
pi_80203812
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:31 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Oja, ik had er een ei doorheen gedaan
OK dan blijft over dat ik na halve krat bier alles vreet.
pi_80204384
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

OK dan blijft over dat ik na halve krat bier alles vreet.
ik eet dan bijna alles kung fu is een van de dingen die ik dan NIET eet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80204610
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik eet dan bijna alles kung fu is een van de dingen die ik dan NIET eet
Dan ben je verwend kereltje, als noodvoorraad in barre tijden ben je blij met zo'n blik.
pi_80206434
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dan ben je verwend kereltje, als noodvoorraad in barre tijden ben je blij met zo'n blik.
Hahaha die gedachte ging ook nog even door mijn hoofd toen ik de nasi wegkieperde: "Zou ik dit ook eten als het oorlog was?"
pi_80206560
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:43 schreef Xenorium het volgende:
Ik eet nu een bord van die Kung Fu nasi goreng uit blik. Iemand zei dat is lekker en gaf me een blik. Maar dit is echt schokkend hoe slecht dit is, dit is een belediging voor mij als Indo zijnde.

Als Indo ben je 10 x beter gewend, ik weet hoe echte nasi goreng smaakt. Dit is voedsel voor de hond, ga je schamen iedereen die dit uit blik lekker vindt. Dan moet je serieus eens echt Indonesisch gaan eten. Je zult verbaasd zijn. Belandas weten niet wat enak is.

Dit gaat in de vuilnisbak, gvd.. Dacht niet te hoeven koken vandaag!!
Haha maar jij hoort sowieso beter te weten als Indo! Nasi uit blik
Ik eet ook geen paella uit blik
pi_80207375
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dan ben je verwend kereltje, als noodvoorraad in barre tijden ben je blij met zo'n blik.
boehoe hij vind me verwend... je kent me niet eens man, feit dat ik die nasi niet te vreten vind zegt niets over wel of niet verwend zijn. ik ben echt niet moeilijk met eten en nooit geweest ook. maar die kung fu blikken zijn echt verschrikkelijk
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 12 april 2010 @ 01:30:57 #189
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_80213371
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

goed eten smaakt ook zonder drank en een ei voegt een en ander toe maar als de basis (de nasi goreng) al prut is kan een ei dit NOOIT goedmaken
Als je er genoeg prut bijgooit, kan het wel nog enigszins naar binnen te werken zijn. Een bak sateh in saus kan ook veel compenseren.
The best firms advertise the least...
pi_80213559
quote:
Op maandag 12 april 2010 01:30 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als je er genoeg prut bijgooit, kan het wel nog enigszins naar binnen te werken zijn. Een bak sateh in saus kan ook veel compenseren.
geloof me die kung fu zooi is NIET te compenseren echt niet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80241792
quote:
Op maandag 12 april 2010 01:30 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als je er genoeg prut bijgooit, kan het wel nog enigszins naar binnen te werken zijn. Een bak sateh in saus kan ook veel compenseren.
Ik geloof er niet meer in Ik heb er écht veel ketjap ingegooid maar die smaak urghh. Die rijstkorrels zijn ook gewoon te hard....

[ Bericht 0% gewijzigd door Marlalala op 12-04-2010 21:43:11 ]
pi_80242772
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Ik geloof er niet meer in Ik heb er écht veel ketjag ingegooid maar die smaak urghh. Die rijstkorrels zijn ook gewoon te hard....
wanneer gaan we zelf bami/nasi goreng maken?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80242981
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wanneer gaan we zelf bami/nasi goreng maken?
Haha ja en dan maak jij zometeen weer een opmerking over Kung Fu bami omdat ik die nog niet heb geprobeerd
pi_80243907
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef Marlalala het volgende:

Die rijstkorrels zijn ook gewoon te hard....
Da's raar bij mij wordt het altijd een kleffe zooi.
pi_80244112
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:44 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Haha ja en dan maak jij zometeen weer een opmerking over Kung Fu bami omdat ik die nog niet heb geprobeerd
neuh die heb ik ook niet geprobeerd ben na de nasi genezen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80244224
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

Da's raar bij mij wordt het altijd een kleffe zooi.
Hahaha hoe kán dat dan? Gooi je er nog water bij ofzo Het is wel een kleffe bedoening maar toch ook hard hoor, vind ik.


Zijn er trouwens nog meer dingen in de categorie:"Zó onsmakelijk dat je het zelf moet proberen om het te geloven!" ?
pi_80244454
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:08 schreef Marlalala het volgende:


Zijn er trouwens nog meer dingen in de categorie:"Zó onsmakelijk dat je het zelf moet proberen om het te geloven!" ?
Alles waar Euroshopper opstaat.
pi_80244830
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

neuh die heb ik ook niet geprobeerd ben na de nasi genezen
Nouja als jij kookt
pi_80244859
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Alles waar Euroshopper opstaat.
Hé! Niet zo over Europshopper hè
pi_80244978
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:20 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Nouja als jij kookt
ik dacht meer aan wij zoveel gezelliger

oehhh jij komt uit 1900 dan ben je 110
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')