Ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga vanmiddag boodschappen doen bij de AH, kijken of ze het hebben, dan eet ik het vanavond. Anders kijk ik morgen bij de Toko of ze het daar hebben. En als ze het bij de Toko niet hebben, dan haal ik daar een echte bami rames
en staat het "eten" al op??? al bewusteloos geraakt???quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ookBen heel benieuwd. Laat je even weten hoe het was?
Serieus waar, ik heb het schap gevonden máár...het was leeg!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en staat het "eten" al op??? al bewusteloos geraakt???
WEER gefaalt!!!!!!!!!!! damnquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Serieus waar, ik heb het schap gevonden máár...het was leeg!
Voor 1,87 heeft iemand het aangedurfd en heeft de twee blikken gekocht die de winkel altijd op voorraad heeft
ahhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ahhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom, ik maak het wel goed..met een blik nasi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al moet ik heel Amsterdam af![]()
en wie zegt dat dat voldoende is ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Grom, ik maak het wel goed..met een blik nasi.
Al moet ik heel Amsterdam af
Kom maar op met je aanvullingen danquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en wie zegt dat dat voldoende is ?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt is het niet te krijgen. Ik was vanmorgen bij de Toko en die mevrouw zij heel beledigd: "wij hebben alleen verse nasi"Dus ik ben afgedropen. Als ik binnenkort een keer bij een AH ben in een andere buurt, maar weer eens kijken.
daar denk ik nog even over naquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Kom maar op met je aanvullingen dan
Ik heb het *spul* in huis....
Ik schaamde me een beetje bij het afrekenen. Ik zag de caissiere hoofdschuddend het blik over de scanner halen 'luie student'.![]()
Nou ben érg benieuwd naar deze Kung-Fu hap...
hate to say... told ya so!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef Marlalala het volgende:
Mijn oordeel over de Kung-Fu Nasi Goreng is dan ook:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hate to say... told ya so!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |