in welke supermarkt koop je dat?quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Surströmming aka gefermenteerde haring gadverdammmeeeee
maar hier niet dusquote:
Ja! Brrr!quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is net alsof er iemand over je aardappeltjes heen heeft gekotst
Nee, helemaal gaar. Ik eet dat graag in de zomer. Als snack. Met een dipsausje. Of gewoon mayo.quote:
oké, valt te proberen dan ....quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:58 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, helemaal gaar. Ik eet dat graag in de zomer. Als snack. Met een dipsausje. Of gewoon mayo.
dat frituren lijkt me wel watquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:02 schreef minilot het volgende:
En je kunt surimi tot sliertjes uit elkaar trekken en dat is heel leuk om te doen!
Koud eten als salade:
[ afbeelding ]
Omscheppen met kerriebeslag en in hoopjes frituren:
[ afbeelding ]
Oh ja, in spring rolls inderdaad ook lekker. Of door een omelet geroerd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de verse Vietnamese loempiaatjes
Is het nu een Surimitopic?
Had een keer gekeken, daar zit maar 2% avocado inquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik noem: kant-en-klare guacamole. Gatverdamme.
Op het plaatje zie je dat die kaas groener is s dan de rommel die in het oksbtfquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Op het plaatje zie je dat die kaas groener is s dan de rommel die in het oksbtf
ja zit ook nog een zooi suiker in, kloptquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
En toch zit het propvol suiker.
Best knap van ze (afgekeken van Coca Cola?)
Dat is liefdequote:Op donderdag 5 mei 2016 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zit ook nog een zooi suiker in, kloptalleen de lucht al ....
![]()
maar ja, ik maak vaak zijn luchpakketje dus vooruit dan maar
quote:
Dit dus :|quote:
NaweeSpreadquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
Ik vind dit ontzettend goor, maar mij eega is er dol op dus ik heb 2 potten staan![]()
[ afbeelding ]
Brengen ze dat tegenwoordig niet uit als heksenkaas?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
Ik vind dit ontzettend goor, maar mij eega is er dol op dus ik heb 2 potten staan![]()
[ afbeelding ]
Heksenkaas is gewoon verwaterde roomkaas met knoflook en bieslookquote:Op donderdag 5 mei 2016 14:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Brengen ze dat tegenwoordig niet uit als heksenkaas?
niet met je eten spelenquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:02 schreef minilot het volgende:
En je kunt surimi tot sliertjes uit elkaar trekken en dat is heel leuk om te doen!
Koud eten als salade:
[ afbeelding ]
Omscheppen met kerriebeslag en in hoopjes frituren:
[ afbeelding ]
Dit staat dan zo onschuldig op de tafel. Je denkt: 'Gut, even ruiken hoor' en dan giert die stank door je neusgaten. Er moet een waarschuwing op.quote:
Misschien heb jij dan andere heksenkaas als ik gehad. Want ik vond heksenkaas goed te doen terwijl ik sandwichspread niet te vreten vind.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:29 schreef RobinOok het volgende:
Oh, dan vond ik het er alleen maar naar smaken. Dat was het.
Knabbelspekquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:27 schreef Geralt het volgende:
Gebakken varkensrugspek-chips of weet ik hoe het heet.
Godmiljaar. Instant kotsen als ik dat in mn mond steek
ik ook ja, en marmite ook.quote:
Is misschien niet het beste maar absoluut niet het smerigste uit de supermarkt.quote:
Heerlijk! Altijd wel een zak in huis.quote:
Dit vind ik echt zo lekker!quote:
Bij ons in de koeling verse kant en klare guacamole met 95% avocado en smaakt gewoon lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:14 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Had een keer gekeken, daar zit maar 2% avocado in
Dit vind ik wel echt goor ja. Evenals surimisticksquote:
Vond ik ruim een jaar geleden zo interessant dat ik het kocht maar ligt nog steeds in de vriezerquote:
Ik nam altijd niet eens de moeite het te bakken (of brood te pakken)quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
afbeelding ]
Dat bakte ik en deed ik op brood
quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik nam altijd niet eens de moeite het te bakken (of brood te pakken)
Vork erin en gaan
Deze!! deze!! het goorste ever!quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:31 schreef Charlie_Brown het volgende:
[ afbeelding ]
Vers zijn spruitjes heerlijk. Maar voorgekookt? Brrrrrrr vies!
Gebakken vind ik veels te machtig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Corned beef uit blikhelemaal corned beef wat een zooi is dat
![]()
''vroeger'' toen ik op een zolderkamer woonde en later in een anti kraakwoning vrat ik
dit![]()
[ afbeelding ]
Dat bakte ik en deed ik op brood
Nooit gegeten maar hoef geen caramel op m'n brood.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:53 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is werkelijk babypoep in een pot. Vieze weeïge smerige zooi. Word alleen al onpasselijk als ik aan de geur denk.
Ja het was zo smerig. Geen idee of ik het vroeger wel at, maar ik ken het van een vriendinnetje, daar kregen ze het op brood. Maar de naam is me altijd bijgebleven terwijl ik niet wist wat het was, maar ik vond het zo'n leuke klank hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:53 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is werkelijk babypoep in een pot. Vieze weeïge smerige zooi. Word alleen al onpasselijk als ik aan de geur denk.
Was het maar karamel!quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nooit gegeten maar hoef geen caramel op m'n brood.
ja oke deze wint met glans!quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:31 schreef Charlie_Brown het volgende:
[ afbeelding ]
Vers zijn spruitjes heerlijk. Maar voorgekookt? Brrrrrrr vies!
tis toch caramelspread? Waar smaakt het dan naar?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was het maar karamel!
* MevrouwPuff kreeg dit voor straf op brood
Van jou of van haar ouders?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was het maar karamel!
* MevrouwPuff kreeg dit voor straf op brood
Oh gatverdamme, die harde stukkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:01 schreef wc-bril het volgende:
De goedkoopste leverworst, die zure, met die donkere grote stukken erin.
Jeugdsentiment.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:53 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:29 schreef Biekuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atjar zure vis groenten idd brrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit die zooi ook niet altijd onderin een bak babi pangang? ?
Aardappel anders ?? Wat is daar vies aan ?? Aardappelschijfjes paar paprika's 500 gram gehakt 3 of 4 preien pot eroverheen nog een laag aardappelen en aftoppen met kaas !!
Die magnetron hamburgers smaken precies zoals bij de mac.
Die ham/kip loempia's van mora voor in de oven. Ook goed te happen.
Soep van Struik niks mis mee.Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |