Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
doet er niet toe het is een deel van de 100% en dus is het geen 71% sojazooi
Zo'n verpakking is ¤0,35quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hier
oh ik geloof meteen dat die cheap shit niet te vreten is en die hebro wel heerlijk is. waar ik over viel is dat je gewoon onjuiste data postquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hier
Smaak ging ook wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Molo het volgende:
Oh die Zwitserse schotel had ik laatst en vond ik eigenlijk best te pruimen
Geur vond ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Smaak ging ook wel.Maar van de geur werd ik onpasselijk.
Ach als je het niet weet is die cheap shit ook best te nassen. Het vervelende is alleen dat jonge kinderen, ernstig zieken of oudere mensen iets meer behoefte kunnen hebben aan eiwitten. En je dus de mist ingaat als je dit of vergelijkbaar spul voorzet. Ben je gewoon gezond niks aan het handje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
oh ik geloof meteen dat die cheap shit niet te vreten is en die hebro wel heerlijk is. waar ik over viel is dat je gewoon onjuiste data post
Trassi is heerlijk en bijna onmisbaar in veel maaltijden, maar ruik er niet aan, en gebruik er maar een heeeel klein beetje van, het is super geconcentreerd. Met zo'n klein potje kun je vele maanden doen. Als je teveel gebruikt verpest je je hele maaltijd (en je eetlust).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef flipsen het volgende:
On Topic: ik ga mee met MoBlo: trassi! Eén keer moeten gebruiken in een recept en ik kon letterlijk geen adem meer halen en moest vluchten naar de gangHeb ik overigens bij wel meer geuren, maar dat terzijde.
Die Conimex Atjar is nog te doen. Deka huismerk Atjar dan weer niet. Op zich lekker bij de nasi wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Atjar zure vis groenten idd brrrrr.
Zit die zooi ook niet altijd onderin een bak babi pangang? ?
Aardappel anders ?? Wat is daar vies aan ?? Aardappelschijfjes paar paprika's 500 gram gehakt 3 of 4 preien pot eroverheen nog een laag aardappelen en aftoppen met kaas !!
Die magnetron hamburgers smaken precies zoals bij de mac.
Die ham/kip loempia's van mora voor in de oven. Ook goed te happen.
Soep van Struik niks mis mee.
Ik vind de Italiaanse lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Molo het volgende:
Oh die Zwitserse schotel had ik laatst en vond ik eigenlijk best te pruimen
Nee. Die uit de diepvries van mora zijn nog enigszins eetbaar; die 'verse' niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 04:58 schreef Geerd het volgende:
Die magnetron hamburgers smaken precies zoals bij de mac.
Ik vind ze best wel lekker. Gewoon lekker roerbakken totdat ze je lekker genoeg vindt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er niks aan doen maar ik krijg ze nog steeds niet gegeten.
quote:
Sandwich spread is ook heel erg ja. Verder: ansjovis, mayonaise, augurken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |