quote:2006 Blade: The Series
2013 Agents of S.H.I.E.L.D.
2015 Agent Carter
2015 Daredevil
2015 A.K.A. Jessica Jones
TBA Luke Cage
TBA Iron Fist
TBA Defenders
TBA The Punisher
Hoe vond je the martian?quote:
baaazenfilmquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vond je the martian?
ik verwacht uitgebreid verslag
oh die moet ik ook nog zien, jeetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vond je the martian?
Ik heb hem 2 maanden terug gezien, ik vond hem leuk, wel aparte muziekkeuzequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh die moet ik ook nog zien, jeetje
ik kijk normaal maar 1 film per kwartaal en heb er vandaag 2 gezien dus heb mijn quotum al overschredenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 maanden terug gezien, ik vond hem leuk, wel aparte muziekkeuze
Ja maar dat zijn films zonder enig niveau, dus die tellen nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk normaal maar 1 film per kwartaal en heb er vandaag 2 gezien dus heb mijn quotum al overschreden
dus alleen films met Matt Damon tellen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn films zonder enig niveau, dus die tellen niet
Beetje pijn aan m'n rechterduim. That's it. Meer inlinen. Is wel gers.quote:
aardige film, leuk voor tussendoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vond je the martian?
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus alleen films met Matt Damon tellen?
ja maar niet misplaatst, vond het wel leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 maanden terug gezien, ik vond hem leuk, wel aparte muziekkeuze
Dat stuk met :quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar niet misplaatst, vond het wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat een verschrikking een hardstyle feest op nog geen kilometer afstand
ben de shotgun aan het laden maar twijfel of ik genoeg kogels hebquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die zo laat nog van die harde kutmuziek gaan draaien mogen ze afschieten
ik zou voor dit soort dingen een minigun aanradenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben de shotgun aan het laden maar twijfel of ik genoeg kogels heb
Of een vliegtuig beladen met napalmquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou voor dit soort dingen een minigun aanraden
Gezelliger dan Cafe Geerd tegenwoordigquote:
Ja, daar is het maar trieste boel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gezelliger dan Cafe Geerd tegenwoordig
wat is dat uberhauptquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gezelliger dan Cafe Geerd tegenwoordig
Een uitgestorven slowchat op ONZquote:
Het is self-service hier, we hebben geen barmanquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, daar is het maar trieste boel tegenwoordig.
Zit nog altijd met een aantal fusten opgescheept. Is nog interesse voor een gouden rakker
Kom ik weer die fusten niet kwijt, begin te overwegen om ze zelf maar gewoon soldaat te maken door middel van self-service.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is self-service hier, we hebben geen barman
meh..quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blaas hem wel even nieuw leven in dan
Bijna niemand van de users die er regelmatig kwamen is nog actief op Fok!quote:
bedankt voor deze zeer nuttige informatiequote:Op zaterdag 30 april 2016 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna niemand van de users die er regelmatig kwamen is nog actief op Fok!
watskeburt danquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna niemand van de users die er regelmatig kwamen is nog actief op Fok!
Verzuurde ex-modsquote:
Er was een fittie en daarna was iedereen beetje boos.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er was een fittie en daarna was iedereen beetje boos.
Van bargezellig tot bar en boosquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er was een fittie en daarna was iedereen beetje boos.
fitties houden KLB SC juist in levenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als deze slowchat ook doodging na een "fittie" ....
Ja precies, maar Café Geerd was toch al een tijdje aan het dood bloeden. Laatste 30 topics werden vol gespamd door praktisch 4 usersquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als deze slowchat ook doodging na een "fittie" ....
o maar wel jammer dat ze hier nu ineens komen danquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, maar Café Geerd was toch al een tijdje aan het dood bloeden. Laatste 30 topics werden vol gespamd door praktisch 4 users
Dat zijn toch alleen renwan en Argoquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o maar wel jammer dat ze hier nu ineens komen dan
ja beide verschrikkelijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen renwan en Argo
Valt ook wel mee, DerRabbit komt slechts even buurten, Renwan is hier heel even wezen kijken en ging weer. Geerd komt hier nooit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o maar wel jammer dat ze hier nu ineens komen dan
Ik kom hier idd niet heel veel, dit is een beetje mijn reserve SCquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, DerRabbit komt slechts even buurten, Renwan is hier heel even wezen kijken en ging weer. Geerd komt hier nooit.
Je zit meer in GRTD toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom hier idd niet heel veel, dit is een beetje mijn reserve SC
GRTD kom ik vrijwel nooit meer, na Cafe Geerd ben ik meer gaan posten in KSC.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zit meer in GRTD toch?
Daar kom ik weer nooit.
Wat doe je hier nog?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zit meer in GRTD toch?
Daar kom ik weer nooit.
Daar ben ik helemaal nooit geweestquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GRTD kom ik vrijwel nooit meer, na Cafe Geerd ben ik meer gaan posten in KSC.
Ja maar nielsje, KLB SC is mijn hok, mijn thuis, mijn virtuele levenquote:
Heel veel slap geauwehoer, af en toe leuke gesprekken. Vooral beetje leuk meeposten en lekker mee auwehoeren over vanalles niet niets grootste gedeelte van de tijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal nooit geweest
is het wat daar?
het is geen sollicitatiebrief. maar het is ouwehoerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel veel slap geauwehoer, af en toe leuke gesprekken. Vooral beetje leuk meeposten en lekker mee auwehoeren over vanalles niet niets grootste gedeelte van de tijd.
Ehm, wat moet ik nu zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar nielsje, KLB SC is mijn hok, mijn thuis, mijn virtuele leven
Ik geef gewoon Limburgse spelling de schuldquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
het is geen sollicitatiebrief. maar het is ouwehoeren
Moet ik soms van kamertje wisselen?quote:
Sinds wanneer doen we aan kamers wisselen in KLBquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ik soms van kamertje wisselen?
Het is ook jouw honk hoor
Thnx. Ik neem nog een pijnstiller. Kut-inlines.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ik soms van kamertje wisselen?
Het is ook jouw honk hoor
Soms is het zo'n ongeorganiseerde bende, we gaan waar we willenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aan kamers wisselen in KLB
en wat doet onze Tardo op het late uur?quote:
Bierenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
en wat doet onze Tardo op het late uur?
Proostquote:
We moeten sws een keer weer eens pilsen samenquote:
En doe je er zelf ook aan mee als zeeman?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef Kurovski het volgende:
Deze week begint The Ocean Cleanup met een test op het Nederlandse gedeelte vd Noordzee.
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
En doe je er zelf ook aan mee als zeeman?
Cool, vertel er eens wat meer over.quote:
Data in een vat gieten. Ik ben maar een klein radertje, maar wel geheel gratis en vrijwillig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Cool, vertel er eens wat meer over.
Wat is jouw aandeel in het geheel?
zou een boerenlul als ik het het werk ook kunnen doen, aangezien je het op vrijwillige basis doet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Data in een vat gieten. Ik ben maar een klein radertje, maar wel geheel gratis en vrijwillig.
Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
zou een boerenlul als ik het het werk ook kunnen doen, aangezien je het op vrijwillige basis doet.
Prez, je werd vermist.quote:
echtquote:
weenie wat hier staat maar username gaf mij een stijfjequote:
Wel een duidelijk antwoord.quote:
ewa nelisquote:
en deze username?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie wat hier staat maar username gaf mij een stijfje
jaja das dat project van een of andere student tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:55 schreef Kurovski het volgende:
DP kijk dit 'ns. Wordt deze week deployed in Nederlandse wateren om daarna wereldwijd ingezet te worden:
http://www.theoceancleanup.com/
Het lijkt alweer zo lang terugquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
echtheb laatst nog gekankerd over die konjerlelijke oranje kleur
wa denkte zelfquote:
Indd 17 jarige boi uit Nederland die dat bedacht heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaja das dat project van een of andere student tochecht keiharde baas die boi
mooi voorbeeld van de kenniseconomie in nl, die nu door rechts beleid steeds verder afgebroken wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Indd 17 jarige boi uit Nederland die dat bedacht heeft.
iddquote:
waquote:
Wel een bolleboosje, tof dat het serieus uitgewerkt is en tot uitvoering gebracht wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Indd 17 jarige boi uit Nederland die dat bedacht heeft.
slaaplkkrquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh
maar ik ga nog steeds, ben moe
doei
Meh. Hier gebeurt het:quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
mooi voorbeeld van de kenniseconomie in nl, die nu door rechts beleid steeds verder afgebroken wordt
Ja, dus?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh. Hier gebeurt het:
[ afbeelding ]
Ja maar dat doet toch niets af aan mijn stelling dat Nederland dit soort talenten steeds minder mogelijkheden geeft door rechts afbraakbeleid?quote:
hee maat wederom welkom in de superieure scquote:
Dankjewel, voelt als een warm bad deze scquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hee maat wederom welkom in de superieure sc
Dat is het ook hierquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dankjewel, voelt als een warm bad deze sc
snap ik wij zijn uiterst vriendelijk altijdquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dankjewel, voelt als een warm bad deze sc
Stel je voor dat ze serieus naar Jimmy's ideeën gaan luisterenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar dat doet toch niets af aan mijn stelling dat Nederland dit soort talenten steeds minder mogelijkheden geeft door rechts afbraakbeleid?
Waarom stuur je daar op aan dan? Ik kom met iets positiefs en jij breekt het af.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar dat doet toch niets af aan mijn stelling dat Nederland dit soort talenten steeds minder mogelijkheden geeft door rechts afbraakbeleid?
maar we hadden wel leuke avond tochquote:
quote:
KLB SC, Liefdevolle SCquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik wij zijn uiterst vriendelijk altijd
dat zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar we hadden wel leuke avond toch
Af en toe zijn er wel eens fitties.quote:
Ik ben het geheel met je eens dat die kerel een talent is uit Nederland; een positief iets, daar we niet zo veel talenten meer overhebben. Ik stel verder wel (terecht) dat we in Nederland steeds minder van zulke talenten zullen zien door afbraakbeleid van rechtse VVD-kabinetten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom stuur je daar op aan dan? Ik kom met iets positiefs en jij breekt het af.
Hier vergelijken we islamitische mensen tenminste niet met kanker.quote:
islam is toch dat ene woordje dat rapper Steen vaak gebruikt in zijn raps?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier vergelijken we islamitische mensen tenminste niet met kanker.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
islam is toch dat ene woordje dat rapper Steen vaak gebruikt in zijn raps?
Ik krijg er islamgenoeg vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrijwillige ban, van horen zeggenquote:
ja i know maar nog steeds dusquote:
Wat interesseert mij die gast nou die dat heeft bedacht? Niets. Politiek nog minder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben het geheel met je eens dat die kerel een talent is uit Nederland; een positief iets, daar we niet zo veel talenten meer overhebben. Ik stel verder wel (terecht) dat we in Nederland steeds minder van zulke talenten zullen zien door afbraakbeleid van rechtse VVD-kabinetten.
Dacht dat jij je daar wel in zou kunnen vinden.
ik heb er verder ook niet naar gevraagd, wel jammer.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja, je bent een dikke harige hommelquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
jongens ik moet jullie iets bekennen
ik ben verslaafd aan the sims
ben ik nu hommel
fekkitquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
jongens ik moet jullie iets bekennen
ik ben verslaafd aan the sims
ben ik nu hommel
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat interesseert mij die gast nou die dat heeft bedacht? Niets. Politiek nog minder.
Om maar gelijk over rechts te praten dit dat gaat nergens over.
Ik probeer je alleen maar onder je aandacht te brengen dat TheOceanCleanup voor mij iig een fantastisch initiatief is.
Begin jij te lullen over politiek rechts en hun keuzes.
Snap ik niet.
quote:
kan alles doen dat me irl niet lukt heb nu al 3 universitaire opleidingen gehaald en geen drugsverslavingenquote:
Ik snap echt niet zo goed wrm je boos op me bent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:14 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb al weer gegeten en gedronken. Dag DP. Bah.
En wel als buren een Remqo, Der_Mann, Niels en een Bozahaas aangemaakt hebben als simsquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
kan alles doen dat me irl niet lukt heb nu al 3 universitaire opleidingen gehaald en geen drugsverslavingen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
En wel als buren een Remqo, Der_Mann, Niels en een Bozahaas aangemaakt hebben als sims
Ik wacht op de screenshots.quote:
Je lult weer te linksquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
weet iemand anders wat ik verkeerd heb gezegd waardoor nelis me opeens haat
jeetje, het moet geen horror story wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht op de screenshots.
Komt Mozy er eindelijk achter dat Braddie Chai gepenetreerd heeft!?
jamaar dat is hij toch ookquote:
Niet alles draait om politiek, hij steunt het initiatief vooralquote:
ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet alles draait om politiek, hij steunt het initiatief vooral
Niels staat bekend dat hij raar kan reageren met een biertje op.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ookik verduidelijkte het zelfs nog
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
weet iemand anders wat ik verkeerd heb gezegd waardoor nelis me opeens haat
quote:
mja dat is dan wel weer herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niels staat bekend dat hij raar kan reageren met een biertje op.
Ik vind het ook een mooi initiatief trouwens
ga morgen 2 kkdikke sims maken en die in kooitje met ramen stoppen en tentoonstelling fixenquote:
ik had je gedrogeerdquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:23 schreef BozeHaas het volgende:
koningsdag niet veel gedronken maar kan me bijna niets meer herinneren, snap er niks van
Niels en Remqo zijn misschien oud maar ze zijn niet dikquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga morgen 2 kkdikke sims maken en die in kooitje met ramen stoppen en tentoonstelling fixen
whehehquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels en Remqo zijn misschien oud maar ze zijn niet dik
En ik lijk niet eens oudquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels en Remqo zijn misschien oud maar ze zijn niet dik
nee maar bedankt voor het delen heb het in mn favorieten gezetquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
FB / Achtergrondkleur opeens oranje
hadden jullie mijn autitopic al gezien
snap ik mijn topics zijn altijd pareltjesquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee maar bedankt voor het delen heb het in mn favorieten gezet
niet van jou verwacht ditquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
had ook keer negertentoonstelling gemaakt
Ik heb wel een broertje die Niels heetquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En Niels ook niet, zijn jullie soms stiekem familie?
frontpage made me do itquote:
Dit kan geen toeval meer zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel een broertje die Niels heet
boeie tis weekendquote:
En waar blijft die Frank van een Drebinquote:
Waarschijnlijk door mevrouw Drebin gedwongen tot unspeakable thingsquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
En waar blijft die Frank van een Drebin
eensquote:
trustenquote:
Bob, ook een figuur apartquote:
al die nanobots zouden jou ook apart makenquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie wat hier staat maar username gaf mij een stijfje
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
ik hou van pep keta en sosa
k heb een neus voor dat soort shit
rengdengdengden
rengdenenz doet me denken aan What does the fox sayquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
ik hou van pep keta en sosa
k heb een neus voor dat soort shit
rengdengdengden
Ik mis alleen wat helden. Judge Death, Batman, Mean Angel, Hammerstein...quote:
#Batman4modquote:Op zaterdag 30 april 2016 08:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik mis alleen wat helden. Judge Death, Batman, Mean Angel, Hammerstein...
Een keer reed ik ergens en toen hoorde ik een groepje gastjes van een jaar of 13 HEE DAT IS DIE GAST VAN DUMPERTTTTTT schreeuwenquote:Op zaterdag 30 april 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hey Braddie herkennen mensen jou weleens op straat?
Hoe vond je dat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een keer reed ik ergens en toen hoorde ik een groepje gastjes van een jaar of 13 HEE DAT IS DIE GAST VAN DUMPERTTTTTT schreeuwen
Ik had voornamelijk zoiets van? eh...quote:
hartstikke goedquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:07 schreef ntm het volgende:
Hoe gaat het hier? Klb sc is alweer tijdje terug voor mij
We hebben Haags tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:07 schreef ntm het volgende:
Bedankt voor dit mooie compliment.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We hebben Haags tegenwoordig.Rozevla erbij...
Maar de meeste oude klb sc gangers komen bijna niet meer zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We hebben Haags tegenwoordig.Rozevla erbij...
Hoi ntmquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:07 schreef ntm het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar de meeste oude klb sc gangers komen bijna niet meer zeker
Beter toch? Weg met die oude troep!quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:17 schreef ntm het volgende:
[..]
jij bent oud, dus ik ben het er mee eens.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter toch? Weg met die oude troep!
Nog geen 30, net niet. Ik voel mij nog twee dagen erg jongquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent oud, dus ik ben het er mee eens.
gevoel is iets anders dan een feit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog geen 30, net niet. Ik voel mij nog twee dagen erg jong
Nee, die worden steeds gebandquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder knapquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
gevoel is iets anders dan een feit.
HET leven begint bij 30quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je oud bent.
Ha ha haquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HPLC mag ik trouwens wel. Een geschikte peer
Om te gaan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ga me voegen bij de beruchte club van 27. Mooie leeftijd om te gaan.
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om te gaan?
Dat klinkt als dood gaan
Ik ben geen aanhanger van het positivisme.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een positiviteit zo op de zaterdagochtend.
Dat blijktquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen aanhanger van het positivisme.
Eerst beroemde zangeres wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
rtquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
TR gedaan met Tjacka in de ccquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cachet is mijn beste vriendin hier op fok![]()
Dan heb je de helft van het leven nog niet ontdekt denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
Nog meer teleurstellingen zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je de helft van het leven nog niet ontdekt denk ik.
Met al die keren dat je bij de KFC hebt gegeten ben je dat ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:38 schreef BozeHaas het volgende:
Ik droomde trouwens net dat ik een seriemoordenaar was
Lolquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:38 schreef BozeHaas het volgende:
Ik droomde trouwens net dat ik een seriemoordenaar was
Dan gaat ze maar bij 54.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je de helft van het leven nog niet ontdekt denk ik.
Ik ga nu wegquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
Waarom doen zoveel mensen eigenlijk een Braddie?
Braddie is oke ole olequote:Op zaterdag 30 april 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
Waarom doen zoveel mensen eigenlijk een Braddie?
Ach, naar mijn mening is humor een van de dingen die zelfs het allerergste wat kan verlichten. Spotten is een groot woord, maar iets weleens op de hak nemen, wat het ook is, is naar mijn mening een groot goed.quote:
Ik was een beetje sarcastischquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, naar mijn mening is humor een van de dingen die zelfs het allerergste wat kan verlichten. Spotten is een groot woord, maar iets weleens op de hak nemen, wat het ook is, is naar mijn mening een groot goed.
misschien kom ik daar wel alleen maar om ff te schijten, met je vooroordelen altijdquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met al die keren dat je bij de KFC hebt gegeten ben je dat ook
Dat doe ik liever bij de Mac.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
misschien kom ik daar wel alleen maar om ff te schijten, met je vooroordelen altijd
nou ja zegquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
misschien kom ik daar wel alleen maar om ff te schijten, met je vooroordelen altijd
Daar ruiken ze je schijtgeur toch niet neequote:Op zaterdag 30 april 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik liever bij de Mac.
Dat maakt het niet beter.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee joh. De meest interessante vrouwen zitten erboven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
Dat is inderdaad heel lekkere kip, vooral het velletje.quote:
Is alles niet interessant na maanden met een stel dikke harige kerels op zee te hebben doorgebracht?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee joh. De meest interessante vrouwen zitten erboven.
Of ze interessant zijn boeit niet als ze maar kunnen koken, bier halen en tieten hebben ahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee joh. De meest interessante vrouwen zitten erboven.
Zou erdogan op zee hebben gezeten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is alles niet interessant na maanden met een stel dikke harige kerels op zee te hebben doorgebracht?
Beide is viesquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Daar ruiken ze je schijtgeur toch niet nee
je vergeet pijpen, vrouwen die niet pijpenquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of ze interessant zijn boeit niet als ze maar kunnen koken, bier halen en tieten hebben ahaha
Dat doet iedere vrouw wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
je vergeet pijpen, vrouwen die niet pijpen
Erdogan is volgens mij vroeger in de zandbak heel erg gepest.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of ze interessant zijn boeit niet als ze maar kunnen koken, bier halen en tieten hebben ahaha
echt niet, of heel slechtquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doet iedere vrouw wel.
Hangt van het bedrijf af. Op survey (verdwenen vliegtuigen zoeken, pre-survey voor pijpleidingen aanleggen) is een kwart vrouw. Zelf bij bedrijven als Shell zitten vrouwen die ook nog de baas zijn op zee. Ik vind dat helemaal prima.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is alles niet interessant na maanden met een stel dikke harige kerels op zee te hebben doorgebracht?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doet iedere vrouw wel.
Ik dacht dat een vrouw aan boord ongeluk bracht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt van het bedrijf af. Op survey (verdwenen vliegtuigen zoeken, pre-survey voor pijpleidingen aanleggen) is een kwart vrouw. Zelf bij bedrijven als Shell zitten vrouwen die ook nog de baas zijn op zee. Ik vind dat helemaal prima.
Moslims op zee... Denk 'ns na. Af en toe glipt er eentje doorheen, maar dat is dan ook hun eerste en tevens laatste reisje naar het water. Wil best uitleggen waarom dat niet werkt. Ik heb niets tegen die mense.quote:
Met boze haas? Primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |