En doe je er zelf ook aan mee als zeeman?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef Kurovski het volgende:
Deze week begint The Ocean Cleanup met een test op het Nederlandse gedeelte vd Noordzee.
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
En doe je er zelf ook aan mee als zeeman?
Cool, vertel er eens wat meer over.quote:
Data in een vat gieten. Ik ben maar een klein radertje, maar wel geheel gratis en vrijwillig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Cool, vertel er eens wat meer over.
Wat is jouw aandeel in het geheel?
zou een boerenlul als ik het het werk ook kunnen doen, aangezien je het op vrijwillige basis doet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Data in een vat gieten. Ik ben maar een klein radertje, maar wel geheel gratis en vrijwillig.
Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
zou een boerenlul als ik het het werk ook kunnen doen, aangezien je het op vrijwillige basis doet.
Prez, je werd vermist.quote:
echtquote:
weenie wat hier staat maar username gaf mij een stijfjequote:
Wel een duidelijk antwoord.quote:
ewa nelisquote:
en deze username?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie wat hier staat maar username gaf mij een stijfje
jaja das dat project van een of andere student tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:55 schreef Kurovski het volgende:
DP kijk dit 'ns. Wordt deze week deployed in Nederlandse wateren om daarna wereldwijd ingezet te worden:
http://www.theoceancleanup.com/
Het lijkt alweer zo lang terugquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
echtheb laatst nog gekankerd over die konjerlelijke oranje kleur
wa denkte zelfquote:
Indd 17 jarige boi uit Nederland die dat bedacht heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaja das dat project van een of andere student tochecht keiharde baas die boi
mooi voorbeeld van de kenniseconomie in nl, die nu door rechts beleid steeds verder afgebroken wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Indd 17 jarige boi uit Nederland die dat bedacht heeft.
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |