waquote:
Wel een bolleboosje, tof dat het serieus uitgewerkt is en tot uitvoering gebracht wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Indd 17 jarige boi uit Nederland die dat bedacht heeft.
slaaplkkrquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh
maar ik ga nog steeds, ben moe
doei
Meh. Hier gebeurt het:quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
mooi voorbeeld van de kenniseconomie in nl, die nu door rechts beleid steeds verder afgebroken wordt
Ja, dus?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh. Hier gebeurt het:
[ afbeelding ]
Ja maar dat doet toch niets af aan mijn stelling dat Nederland dit soort talenten steeds minder mogelijkheden geeft door rechts afbraakbeleid?quote:
hee maat wederom welkom in de superieure scquote:
Dankjewel, voelt als een warm bad deze scquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hee maat wederom welkom in de superieure sc
Dat is het ook hierquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dankjewel, voelt als een warm bad deze sc
snap ik wij zijn uiterst vriendelijk altijdquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dankjewel, voelt als een warm bad deze sc
Stel je voor dat ze serieus naar Jimmy's ideeën gaan luisterenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar dat doet toch niets af aan mijn stelling dat Nederland dit soort talenten steeds minder mogelijkheden geeft door rechts afbraakbeleid?
Waarom stuur je daar op aan dan? Ik kom met iets positiefs en jij breekt het af.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar dat doet toch niets af aan mijn stelling dat Nederland dit soort talenten steeds minder mogelijkheden geeft door rechts afbraakbeleid?
maar we hadden wel leuke avond tochquote:
quote:
KLB SC, Liefdevolle SCquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik wij zijn uiterst vriendelijk altijd
dat zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar we hadden wel leuke avond toch
Af en toe zijn er wel eens fitties.quote:
Ik ben het geheel met je eens dat die kerel een talent is uit Nederland; een positief iets, daar we niet zo veel talenten meer overhebben. Ik stel verder wel (terecht) dat we in Nederland steeds minder van zulke talenten zullen zien door afbraakbeleid van rechtse VVD-kabinetten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom stuur je daar op aan dan? Ik kom met iets positiefs en jij breekt het af.
Hier vergelijken we islamitische mensen tenminste niet met kanker.quote:
islam is toch dat ene woordje dat rapper Steen vaak gebruikt in zijn raps?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier vergelijken we islamitische mensen tenminste niet met kanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |