quote:2006 Blade: The Series
2013 Agents of S.H.I.E.L.D.
2015 Agent Carter
2015 Daredevil
2015 A.K.A. Jessica Jones
TBA Luke Cage
TBA Iron Fist
TBA Defenders
TBA The Punisher
Hoe vond je the martian?quote:
baaazenfilmquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vond je the martian?
ik verwacht uitgebreid verslag
oh die moet ik ook nog zien, jeetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vond je the martian?
Ik heb hem 2 maanden terug gezien, ik vond hem leuk, wel aparte muziekkeuzequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh die moet ik ook nog zien, jeetje
ik kijk normaal maar 1 film per kwartaal en heb er vandaag 2 gezien dus heb mijn quotum al overschredenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 maanden terug gezien, ik vond hem leuk, wel aparte muziekkeuze
Ja maar dat zijn films zonder enig niveau, dus die tellen nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk normaal maar 1 film per kwartaal en heb er vandaag 2 gezien dus heb mijn quotum al overschreden
dus alleen films met Matt Damon tellen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn films zonder enig niveau, dus die tellen niet
Beetje pijn aan m'n rechterduim. That's it. Meer inlinen. Is wel gers.quote:
aardige film, leuk voor tussendoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe vond je the martian?
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus alleen films met Matt Damon tellen?
ja maar niet misplaatst, vond het wel leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 maanden terug gezien, ik vond hem leuk, wel aparte muziekkeuze
Dat stuk met :quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar niet misplaatst, vond het wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat een verschrikking een hardstyle feest op nog geen kilometer afstand
ben de shotgun aan het laden maar twijfel of ik genoeg kogels hebquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die zo laat nog van die harde kutmuziek gaan draaien mogen ze afschieten
ik zou voor dit soort dingen een minigun aanradenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben de shotgun aan het laden maar twijfel of ik genoeg kogels heb
Of een vliegtuig beladen met napalmquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou voor dit soort dingen een minigun aanraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |