quote:2006 Blade: The Series
2013 Agents of S.H.I.E.L.D.
2015 Agent Carter
2015 Daredevil
2015 A.K.A. Jessica Jones
TBA Luke Cage
TBA Iron Fist
TBA Defenders
TBA The Punisher
Sorryquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een film kijken voor vermaak is verboden volgens Jimmy Niet meer doen dus jongens!
Jij moet leren lezen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een film kijken voor vermaak is verboden volgens Jimmy
Niet meer doen dus jongens!
Deadpool was de leukste om te kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
Tot nu toe vind ik Guardians of the Galaxy het beste, maar ik heb deadpool nog niet gezien
Ah okéquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de tjappies achter alle populaire superhelden die niet Superman of Batman heten
Omdat de marvel films de pretentie hebben meer te zijn dan dat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en waarom accepteer je niet dat mensen ook superheldenfilms willen die puur en alleen willen vermaken
hey rozevlaquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd onder steen opgegroeid ofzo.
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd onder steen opgegroeid ofzo.
Dus niet beste?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Deadpool was de leukste om te kijken
De uitgever van superheldenstrips en tegenwoordig ook series en films.quote:
ze kunnen ook niet zomaar een beetje gaan knokken zonder redenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat de marvel films de pretentie hebben meer te zijn dan dat.
Dat is dus het probleem, de marvel films zijn niet serieus en ook niet komisch. Het is een mix die buitengewoon onsmaakvol is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen ook niet zomaar een beetje gaan knokken zonder reden
Zijn ook leuk en goed ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, vond Captain America 2 of Civil War de beste qua verhaal en vechten enzo
Ze brengen een hoop films uit die met elkaar verbonden zijn, het creëren van Marvel Cinematic Universe is een groots en uniek project, dat moet je ze nageven, ongeacht wat je van de films vindt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat de marvel films de pretentie hebben meer te zijn dan dat.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja want je bent dik en houdt van mexicano's.
leer een kant kiezen, wijfquote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik niet omdat je een arrogante mongool bentquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, de marvel films zijn niet serieus en ook niet komisch. Het is een mix die buitengewoon onsmaakvol is.
Black Widow liet te weinig tetten zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
Wat is er onsmaakvol aan het verfilmen van decennia-oude stripfiguren?
Hjb tegen hermannquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja want je bent dik en houdt van mexicano's.
Gewoon veel films maken met referenties, wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze brengen een hoop films uit die met elkaar verbonden zijn, het creëren van Marvel Cinematic Universe is een groots en uniek project, dat moet je ze nageven, ongeacht wat je van de films vindt.
Onvergelijkbaar, Ben heeft geen inhoud.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:12 schreef Ashqelon het volgende:
Jimbo Ben is wel een van de integerste en netste Republikeinse presidentskandidaten toch en inspirerend enzo zoals Rubio.
Ja dat is wel waar, zelfde geldt voor chickie van Thorquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Black Widow liet te weinig tetten zien
O gossie Hermannetje, moet je nu huilen en boosje doen omdat ik je favoriete filmpje niet leuk vind?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik niet omdat je een arrogante mongool bent
vind die Wanda ook wel een geilerdquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, zelfde geldt voor chickie van Thor
Nee is serious business.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan je eens stoppen met pretenderen dat je zoveel beter bent dan anderen Jimmy?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
O gossie Hermannetje, moet je nu huilen en boosje doen omdat ik je favoriete filmpje niet leuk vind?
Graag een citaat waarin ik dat stel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja zo reageert ie ook echt jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
O gossie Hermannetje, moet je nu huilen en boosje doen omdat ik je favoriete filmpje niet leuk vind?
Maar hij weet gewoon meer, accepteer dat gewoonquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee ben echt mad nu hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh dan eh
neem ik mijn woorden niet terug
Steeds weer de zelfde acteurs inhuren omdat ze door elkaars film lopen en zelfs elkaars verhaallijnen beinvloeden, het is nogal een dure grap waar Marvel mee bezig is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon veel films maken met referenties, wat is daar zo bijzonder aan?
Dit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Jullie nemen jimmy echt veel te serieus
Kan niet, hij wijst trio's afquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Ook dit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
juist het tegenovergestelde, daarom vinden mensen het leuk om op hem te reagerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
juist het tegenovergestelde, daarom vinden mensen het leuk om op hem te reageren
Oh dat zeg ik ook niet, het werkt heel goed. Het is alleen niet het geweldige meesterstuk waar jij het blijkbaar voor houdt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Steeds weer de zelfde acteurs inhuren omdat ze door elkaars film lopen en zelfs elkaars verhaallijnen beinvloeden, het is nogal een dure grap waar Marvel mee bezig is.
En ondanks jouw zure mening erover, het werkt wel.
Wat is je lievelingseten, jimmyboi?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat zeg ik ook niet, het werkt heel goed. Het is alleen niet het geweldige meesterstuk waar jij het blijkbaar voor houdt.
salty friesquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is je lievelingseten, jimmyboi?
Vast spruitjes, die zijn impopulairquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schnitzelquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verkeerde account rozevlaquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Ze zouden die oude anti-rook campagne moeten terugbrengen en rebranden voor FOK!.
Hey, maar ik care niet
[ afbeelding ]
Ahw, wat ben je toch een qt.quote:
haha scherp gevonden hoor haha petje afquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het woord niet erin zit en jij van niets houdt haahah
haha val hahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha scherp gevonden hoor haha petje af
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat de nieuwe Punisher serie niet in de OP, schandalig
De Punisher krijgt zijn eigen tv-seriequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Hermann moet beter naar OP kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Punisher krijgt zijn eigen tv-serie
Hermann is een beetje uit z'n doen omdat Marvelfilms eigenlijk kut zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hermann moet beter naar OP kijken
Gelukkig hebben we dan nog Skyequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermann is een beetje uit z'n doen omdat Marvelfilms eigenlijk kut zijn
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hermann moet beter naar OP kijken
Haha die Hermann toch met al zijn kekke gifjes.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat was maar 1 gifjequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha die Hermann toch met al zijn kekke gifjes.
Hoe is het met je kater Oberquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Oberkullie het volgende:
Zijn jullie weer lekker negatief bezig, homo's
we hadden al een voorgevoel dat jij zou komen dus vandaarquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe is het met je poesje Oberquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Oberkullie het volgende:
zal jou eens gif gevenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je UI is ook een gifje. Dus waren 2 gifjes in 1 post.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt men het uit als jif.
[ afbeelding ]
maar dit is jifquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt men het uit als jif.
[ afbeelding ]
kan heel veel kwark in.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een tas lijkt me een zeer onpraktische manier om kwark op te slaan.
Heeft Oberella ons even tukquote:
lolquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heeft niet plaats gevonden.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Een soort van Aberella en Oberkullie, maar dan daar tusseninquote:
Hoi cachiequote:
Haha ja dat vet van je mag wel weggezogen worden ja hahaquote:
Winterjas maken van spekjesquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha ja dat vet van je mag wel weggezogen worden ja haha
haha ja qft jwz jatochquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha ja dat vet van je mag wel weggezogen worden ja haha
Zeep van maken en terugverkopen aan Bradgequote:
Je bewering?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
Wel met mijn opmerking weer mijn bewering bewezen
Ik had aangeboden naar zijn dorp te komen voor wat drankjes. Is 15km verderop. Maar dat had hij liever niet. Dus ik vroeg waar hij dan graag wilde afspreken. Kreeg ik "Goeiw vraag haha. Ehm." *Paar uur later* "Ik weet t nog steeds nietquote:
Dan is het toch meteen klaar joh, als ie niet eens moeite neemt om zelf te zeggen dat het hem niet wordt vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had aangeboden naar zijn dorp te komen voor wat drankjes. Is 15km verderop. Maar dat had hij liever niet. Dus ik vroeg waar hij dan graag wilde afspreken. Kreeg ik "Goeiw vraag haha. Ehm." *Paar uur later* "Ik weet t nog steeds niet" Maar daar reageerde ik niet op. Toen rond 8 uur; "maja, ander keertje dan maar begrijp ik
"
ga ik vanaf nu ook doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat als het over jouw gewicht (of iets in die trant) gaat dat je er niet op reageert
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had aangeboden naar zijn dorp te komen voor wat drankjes. Is 15km verderop. Maar dat had hij liever niet. Dus ik vroeg waar hij dan graag wilde afspreken. Kreeg ik "Goeiw vraag haha. Ehm." *Paar uur later* "Ik weet t nog steeds niet" Maar daar reageerde ik niet op. Toen rond 8 uur; "maja, ander keertje dan maar begrijp ik
"
Dat had hij liever niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
"
Aah op die manierquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat als het over jouw gewicht (of iets in die trant) gaat dat je er niet op reageert
Rustig op het moment, morgen uit eten met familie uit Australië, da's wel weer leuk.quote:
Zo denk ik er nou ook over ja. Graag of niet he.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is het toch meteen klaar joh, als ie niet eens moeite neemt om zelf te zeggen dat het hem niet wordt vandaag
Hij zei wel nog nooit een relatie te hebben gehad. Was ie nooit zo mee bezig. Ik vind t maar vaag allemaal. Ik voel t aan mijn wateren.quote:
jeetje wat een sukkel zeg hij weet niet wat ie laat lopenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zei wel nog nooit een relatie te hebben gehad. Was ie nooit zo mee bezig. Ik vind t maar vaag allemaal. Ik voel t aan mijn wateren.
Oh gezellig. Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig op het moment, morgen uit eten met familie uit Australië, da's wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:52 schreef Matip het volgende:
[..]
jeetje wat een sukkel zeg hij weet niet wat ie laat lopen
ik ben er, meer heb je niet nodig ablaquote:
Heb pic van m'n kitty gestuurd en sindsdien rip mcg ;squote:
Git lan herifquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:56 schreef Matip het volgende:
[..]
ik ben er, meer heb je niet nodig abla
Ja lijkt mij vrij raarquote:
Raar. Normaal kan hij een foto van een poes wel waarderen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb pic van m'n kitty gestuurd en sindsdien rip mcg ;s
[..]
Git lan herif
Ik denk dat t helemaal niet in zijn comfortzone is allemaal. Ongeacht de locatie. Maar dat is zijn probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja lijkt mij vrij raar
Sowieso is het voor die kerel (als hij nog nooit een relatie gehad heeft) Een stuk meer in z`n comfortzone als jij al zegt dat je naar het dorp wil komen waar hij woont.
mijn turks is zeer beperk, translate plsquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb pic van m'n kitty gestuurd en sindsdien rip mcg ;s
[..]
Git lan herif
True, maar goed.. Als hij zich daar niet overheen kan zetten wens ik hem in ieder geval veel succes met daten en dergelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat t helemaal niet in zijn comfortzone is allemaal. Ongeacht de locatie. Maar dat is zijn probleem.
Welk spelletje speelde je collega?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Mannen zijn echt raar en stom en vies en ze ruimen hun zooi niet op en als ze niet leuk zijn lopen ze achter je aan en als ze wel leuk zijn spelen ze spelletjes ugh
en vrouwen zijn truttenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Mannen zijn echt raar en stom en vies en ze ruimen hun zooi niet op en als ze niet leuk zijn lopen ze achter je aan en als ze wel leuk zijn spelen ze spelletjes ugh
Naja, ik krijg t een beetje op mij af geschoven met "Ik weet t nog steeds niet." Hoe moeilijk is het om te laten weten waar je af wilt sprekenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
Maar je bent op zoek naar een date en dan haak je af? Best vaag
misschien ben je zelf niet interessant genoeg?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
lekker voor je xquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
haha getrokkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:04 schreef xcachet het volgende:
Al haak ik ook wel gauw af als mijn interesse niet word getrokken.
Nee, gemene gnieperege vrouwenspelletjes zijn leuk wou je zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
alleen verlaag jij jezelf zodanig dat het ongezond wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
True, maar goed.. Als hij zich daar niet overheen kan zetten wens ik hem in ieder geval veel succes met daten en dergelijk.
En dat komt dan van mij afZelfs ik heb mij uit m`n comfortzone weten te trekken en ben gaan daten door het halve land
We hebben eigenlijk geen spoilertags meer nodig als we de film willen besprekenquote:
*wanhopigquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen verlaag jij jezelf zodanig dat het ongezond wordt
guiltyquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
als ze wel leuk zijn spelen ze spelletjes
Kijk kijk, wat schattig, onze Hans heeft ook een meningquote:
hjb Remqoquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk kijk, wat schattig, onze Hans heeft ook een mening
Bisey olmaz baciquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:01 schreef Matip het volgende:
[..]
mijn turks is zeer beperk, translate pls
waarom lag jij op je buikquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vriendin stond net op mijn reet en ze vond het leuk hoeveel procent is zij nu lesbo
Hoezo verlaag ik mezelf nou weer?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen verlaag jij jezelf zodanig dat het ongezond wordt
jeetje Hans, ik wist niet dat je boos werdquote:
4/100quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vriendin stond net op mijn reet en ze vond het leuk hoeveel procent is zij nu lesbo
Word al de hele dag gepest, ook op 450quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
jeetje Hans, ik wist niet dat je boos werd
Ik zou t wanhopig noemen haha.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uh?
Kom je bij me in bed liggen?
Dan schakel je Peter R toch in?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Word al de hele dag gepest, ook op 450
google translate helpt helaas ook niet, ik wil het wetennnnnnquote:
Ze ging op zoek naar m'n kat, ging op bank staan, stond per ongeluk op mijn kont, vond het grappig zacht, dus ging ze er hele tijd op staan ja nou snap je het nuquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en waarom besloot je vriendin om op je kont te gaan staan
quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:13 schreef Matip het volgende:
[..]
google translate helpt helaas ook niet, ik wil het wetennnnnn
Ja #antwoordgegevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ik had een keer gekust me mijn BFF. Ben ik nu lesbi? #dtv
kun je volgende keer een livestream aanzetten, zou tokens gevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze ging op zoek naar m'n kat, ging op bank staan, stond per ongeluk op mijn kont, vond het grappig zacht, dus ging ze er hele tijd op staan ja nou snap je het nu
Alleen dan zou ik pas kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als fok! ooit voorbij komt in dat programma.
Kut voetbalquote:
Wie gaat er dood?quote:
Duidelijk, maar vind het alsnog knap dat je opgewonden kan raken van een 3, en je niet per se een 7/10 zou daten als je die keuze zou hebben. Vind jij dan echt alle meiden die niet kwijlen aantrekkelijk? Je rijdt rustig het hele land door voor ieder willekeurig kutje, dat vind ik wel wat apart ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoezo verlaag ik mezelf nou weer?
Het eerste waar vrouwen naar kijken (in mijn ervaring dan) Is uiterlijk, en sja.. Als je een kilo of 40 overgewicht hebt ben je voor de meeste vrouwen die niet óók over gewicht hebben gewoon niet interessant.
Dan kan ik wel heel leuk en lief en aardig gaan doen, en in sommige gevallen werkt het dan tot op zekere hoogte, maar die hoogte houd op bij vriendschap omdat die meiden zich dan niet fysiek tot mij aangetrokken voelen, en ja. Daar valt weinig aan te doen
(Ja oke, gewicht kwijtraken, maar ik ga geen gewicht kwijt raken zodat ik bijvoorbeeld een 7/10 kan daten, dat interesseert mij vrij weinig, dat gewicht kwijt raken doe ik voor mijn eigen gezondheid)
ik verwacht een confrontatie met Danny en enkele modjes, dat het zo uit de spuigaten heeft kunnen lopen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou dubbel liggen als de klb sc dan voorbij komt
wat nou hele dag, ik zie je nu pas voor het eerstquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:21 schreef Drug het volgende:
[..]
Hou op hoor hele dag die onzin. Die jongen was toch zo'n provinciaal?
Kijk weet je wat het is man? Ik zou écht wel een 7/10 daten als ze mij aantrekkelijk zou vinden, maar de kans is gewoon zoals ik er nu uitzie niet aanwezig. Het hoogste wat ik heb gedate was een 5/10 (Als we toch gaan denken in cijfers) .. Ik heb 1x gezoend met een in mijn ogen 8/10 Maar dat bleef bij een keer zoenen omdat ze toen dronken was en zei "Ik kan je wel zoenen" Die heb ik nu al bijna 3 jaar niet meer gesproken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Duidelijk, maar vind het alsnog knap dat je opgewonden kan raken van een 3, en je niet per se een 7/10 zou daten als je die keuze zou hebben. Vind jij dan echt alle meiden die niet kwijlen aantrekkelijk? Je rijdt rustig het hele land door voor ieder willekeurig kutje, dat vind wel wat apart ja.
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kijk weet je wat het is man? Ik zou écht wel een 7/10 daten als ze mij aantrekkelijk zou vinden, maar de kans is gewoon dat tot nu toe het hoogste wat ik heb gedate een 5/10 was.. Ik heb 1x gezoend met een in mijn ogen 8/10 Maar dat bleef bij een keer zoenen omdat ik "gewoon een vriend" Was en ze wilde die vriendschap niet kapot maken (Nu spreken we elkaar al bijna 1,5 jaar niet meer)
Ik rij zeker niet het land door voor elk willekeurig kutje, ik let ook wel op uiterlijk, maar zolang het niet "te gek" is zeg maar dan vind ik het gewoon goed, het gaat mij toch veel meer om het innerlijk dan het uiterlijk.
Iemand kan qua uiterlijk een 8/10 zijn, maar qua innerlijk een 3/10, en zo kan het ook andersom. snap je een beetje wat ik bedoel?
Ja Braddiequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:24 schreef HPLC het volgende:
Ik mis fien wel. Hopelijk heeft ze nu een andere stok gevonden.
Je bent niet de eerste met die suggestiequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat nou hele dag, ik zie je nu pas voor het eerst
begrijpelijk als je zo'n naam en UI hebtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:24 schreef Drug het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste met die suggestie
Ik ken die guy volgens mij niet eens. Was hij dat die mod wilde worden ofzo? En toen echt boos was dat ie dat niet mocht ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begrijpelijk als je zo'n naam en UI hebt
Met Fien die haar beklag doetquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als fok! ooit voorbij komt in dat programma.
Meteen een CC achteraan gestuurdquote:
Daar gaat m'n imago als betrouwbaarquote:
gewoon een junk hippiequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:28 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik ken die guy volgens mij niet eens. Was hij dat die mod wilde worden ofzo? En toen echt boos was dat ie dat niet mocht ofzo?
Heb haar een poos gevolgd met dat verhaal over van het dijkje rijden, en dat gedoe dat ze een andere auto zocht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou nooit kunnen werken. Constant ruzie over wie er moet rijden
WAAROM STAAT DAT DAN WEL IN JE USERNAME EN ONDERTITEL EN USER ICON GODVERDOMME MAN GA LEKKER IEMAND ANDERS BELAZERENquote:
Snap vooral niet waarom dat zo interessant isquote:
Rustig maar, bbyquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM STAAT DAT DAN WEL IN JE USERNAME EN ONDERTITEL EN USER ICON GODVERDOMME MAN GA LEKKER IEMAND ANDERS BELAZEREN
Baseer keuze president op vertrouwen en netheid. John F. had prima ideeen maar volstrekt onfatsoenlijk en onbetrouwbaar persoon.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onvergelijkbaar, Ben heeft geen inhoud.
Waar is dp trouwens?quote:
Ik rol beter in het zwartquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat was er al aan toen je mod werd
waarom boeit het welke president je kiest, je kunt toch niet stemmenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Baseer keuze president op vertrouwen en netheid. John F. had prima ideeen maar volstrekt onfatsoenlijk en onbetrouwbaar persoon.
kmadquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM STAAT DAT DAN WEL IN JE USERNAME EN ONDERTITEL EN USER ICON GODVERDOMME MAN GA LEKKER IEMAND ANDERS BELAZEREN
Junkquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben ze tenminste nog ergens in hun leven een beetje autoriteitquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:37 schreef Willoow het volgende:
Waarom zou je sws vrijwillig blauw willen zijn?
Ze kunnen niet eens bannen joh.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben ze tenminste nog ergens in hun leven een beetje autoriteit
Notes lezen was wel leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:37 schreef Willoow het volgende:
Waarom zou je sws vrijwillig blauw willen zijn?
heyaquote:
america heeft grote invloe op nl.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom boeit het welke president je kiest, je kunt toch niet stemmen
TR's lezen en afvinken, roddelen over users achter de schermenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen posts verwijderen en editen en een beetje stoer doen met goeie TT's wijzigen
Neh, zelfs dat niet.quote:
maar jij hebt geen enkele invloed, kun je beter focussen op dingen die wel leuk zijn zoals Breaking Bad voor de 20ste keer kijkenquote:
Echt stoer, posts op een forum weghalen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen posts verwijderen en editen en een beetje stoer doen met goeie TT's wijzigen
je moet er wat voor over hebben om een skategod te zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Kurovski het volgende:
5 keer onderuit gegaan op de inlines. Nou, doei.
Toch niet met een biertje op wezen rollen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Kurovski het volgende:
ha ha haquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Kurovski het volgende:
Want wij kunnen idd niet roddelen over iedereen in dm.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
TR's lezen en afvinken, roddelen over users achter de schermen
ze moeten watquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt stoer, posts op een forum weghalen.
zou jij een moderator daten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt stoer, posts op een forum weghalen.
Wat is dit voor vraag?quote:
Ohja, ga je zo DMen over Proffeseurquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Want wij kunnen idd niet roddelen over iedereen in dm.
Racen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch niet met een biertje op wezen rollen?
Of je kickt op mannen met zogenaamde machtquote:
heb bb pas een x bekeken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jij hebt geen enkele invloed, kun je beter focussen op dingen die wel leuk zijn zoals Breaking Bad voor de 20ste keer kijken
geen schade opgelopen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Racen.Ja, dan ga je op je muil af en toe. Hoort erbij.
Daarom heb ik die bescherming aan man. Dat zei ik al. Op je bek gaan is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |