Dat had hij liever niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had aangeboden naar zijn dorp te komen voor wat drankjes. Is 15km verderop. Maar dat had hij liever niet. Dus ik vroeg waar hij dan graag wilde afspreken. Kreeg ik "Goeiw vraag haha. Ehm." *Paar uur later* "Ik weet t nog steeds niet" Maar daar reageerde ik niet op. Toen rond 8 uur; "maja, ander keertje dan maar begrijp ik
"
Aah op die manierquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat als het over jouw gewicht (of iets in die trant) gaat dat je er niet op reageert
Rustig op het moment, morgen uit eten met familie uit Australië, da's wel weer leuk.quote:
Zo denk ik er nou ook over ja. Graag of niet he.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is het toch meteen klaar joh, als ie niet eens moeite neemt om zelf te zeggen dat het hem niet wordt vandaag
Hij zei wel nog nooit een relatie te hebben gehad. Was ie nooit zo mee bezig. Ik vind t maar vaag allemaal. Ik voel t aan mijn wateren.quote:
jeetje wat een sukkel zeg hij weet niet wat ie laat lopenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zei wel nog nooit een relatie te hebben gehad. Was ie nooit zo mee bezig. Ik vind t maar vaag allemaal. Ik voel t aan mijn wateren.
Oh gezellig. Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig op het moment, morgen uit eten met familie uit Australië, da's wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:52 schreef Matip het volgende:
[..]
jeetje wat een sukkel zeg hij weet niet wat ie laat lopen
ik ben er, meer heb je niet nodig ablaquote:
Heb pic van m'n kitty gestuurd en sindsdien rip mcg ;squote:
Git lan herifquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:56 schreef Matip het volgende:
[..]
ik ben er, meer heb je niet nodig abla
Ja lijkt mij vrij raarquote:
Raar. Normaal kan hij een foto van een poes wel waarderen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb pic van m'n kitty gestuurd en sindsdien rip mcg ;s
[..]
Git lan herif
Ik denk dat t helemaal niet in zijn comfortzone is allemaal. Ongeacht de locatie. Maar dat is zijn probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja lijkt mij vrij raar
Sowieso is het voor die kerel (als hij nog nooit een relatie gehad heeft) Een stuk meer in z`n comfortzone als jij al zegt dat je naar het dorp wil komen waar hij woont.
mijn turks is zeer beperk, translate plsquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb pic van m'n kitty gestuurd en sindsdien rip mcg ;s
[..]
Git lan herif
True, maar goed.. Als hij zich daar niet overheen kan zetten wens ik hem in ieder geval veel succes met daten en dergelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat t helemaal niet in zijn comfortzone is allemaal. Ongeacht de locatie. Maar dat is zijn probleem.
Welk spelletje speelde je collega?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Mannen zijn echt raar en stom en vies en ze ruimen hun zooi niet op en als ze niet leuk zijn lopen ze achter je aan en als ze wel leuk zijn spelen ze spelletjes ugh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |