lolquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heeft niet plaats gevonden.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Een soort van Aberella en Oberkullie, maar dan daar tusseninquote:
Hoi cachiequote:
Haha ja dat vet van je mag wel weggezogen worden ja hahaquote:
Winterjas maken van spekjesquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha ja dat vet van je mag wel weggezogen worden ja haha
haha ja qft jwz jatochquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha ja dat vet van je mag wel weggezogen worden ja haha
Zeep van maken en terugverkopen aan Bradgequote:
Je bewering?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
Wel met mijn opmerking weer mijn bewering bewezen
Ik had aangeboden naar zijn dorp te komen voor wat drankjes. Is 15km verderop. Maar dat had hij liever niet. Dus ik vroeg waar hij dan graag wilde afspreken. Kreeg ik "Goeiw vraag haha. Ehm." *Paar uur later* "Ik weet t nog steeds nietquote:
Dan is het toch meteen klaar joh, als ie niet eens moeite neemt om zelf te zeggen dat het hem niet wordt vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had aangeboden naar zijn dorp te komen voor wat drankjes. Is 15km verderop. Maar dat had hij liever niet. Dus ik vroeg waar hij dan graag wilde afspreken. Kreeg ik "Goeiw vraag haha. Ehm." *Paar uur later* "Ik weet t nog steeds niet" Maar daar reageerde ik niet op. Toen rond 8 uur; "maja, ander keertje dan maar begrijp ik
"
ga ik vanaf nu ook doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat als het over jouw gewicht (of iets in die trant) gaat dat je er niet op reageert
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had aangeboden naar zijn dorp te komen voor wat drankjes. Is 15km verderop. Maar dat had hij liever niet. Dus ik vroeg waar hij dan graag wilde afspreken. Kreeg ik "Goeiw vraag haha. Ehm." *Paar uur later* "Ik weet t nog steeds niet" Maar daar reageerde ik niet op. Toen rond 8 uur; "maja, ander keertje dan maar begrijp ik
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |