Bisey olmaz baciquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:01 schreef Matip het volgende:
[..]
mijn turks is zeer beperk, translate pls
waarom lag jij op je buikquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vriendin stond net op mijn reet en ze vond het leuk hoeveel procent is zij nu lesbo
Hoezo verlaag ik mezelf nou weer?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen verlaag jij jezelf zodanig dat het ongezond wordt
jeetje Hans, ik wist niet dat je boos werdquote:
4/100quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vriendin stond net op mijn reet en ze vond het leuk hoeveel procent is zij nu lesbo
Word al de hele dag gepest, ook op 450quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
jeetje Hans, ik wist niet dat je boos werd
Ik zou t wanhopig noemen haha.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uh?
Kom je bij me in bed liggen?
Dan schakel je Peter R toch in?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Word al de hele dag gepest, ook op 450
google translate helpt helaas ook niet, ik wil het wetennnnnnquote:
Ze ging op zoek naar m'n kat, ging op bank staan, stond per ongeluk op mijn kont, vond het grappig zacht, dus ging ze er hele tijd op staan ja nou snap je het nuquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en waarom besloot je vriendin om op je kont te gaan staan
quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:13 schreef Matip het volgende:
[..]
google translate helpt helaas ook niet, ik wil het wetennnnnn
Ja #antwoordgegevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ik had een keer gekust me mijn BFF. Ben ik nu lesbi? #dtv
kun je volgende keer een livestream aanzetten, zou tokens gevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze ging op zoek naar m'n kat, ging op bank staan, stond per ongeluk op mijn kont, vond het grappig zacht, dus ging ze er hele tijd op staan ja nou snap je het nu
Alleen dan zou ik pas kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als fok! ooit voorbij komt in dat programma.
Kut voetbalquote:
Wie gaat er dood?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |