en vrouwen zijn truttenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Mannen zijn echt raar en stom en vies en ze ruimen hun zooi niet op en als ze niet leuk zijn lopen ze achter je aan en als ze wel leuk zijn spelen ze spelletjes ugh
Naja, ik krijg t een beetje op mij af geschoven met "Ik weet t nog steeds niet." Hoe moeilijk is het om te laten weten waar je af wilt sprekenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
Maar je bent op zoek naar een date en dan haak je af? Best vaag
misschien ben je zelf niet interessant genoeg?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Mannen zijn echt raar en stom en vies en ze ruimen hun zooi niet op en als ze niet leuk zijn lopen ze achter je aan en als ze wel leuk zijn spelen ze spelletjes ugh
Echt hequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
lekker voor je xquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
haha getrokkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:04 schreef xcachet het volgende:
Al haak ik ook wel gauw af als mijn interesse niet word getrokken.
Nee, gemene gnieperege vrouwenspelletjes zijn leuk wou je zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
alleen verlaag jij jezelf zodanig dat het ongezond wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
True, maar goed.. Als hij zich daar niet overheen kan zetten wens ik hem in ieder geval veel succes met daten en dergelijk.
En dat komt dan van mij afZelfs ik heb mij uit m`n comfortzone weten te trekken en ben gaan daten door het halve land
We hebben eigenlijk geen spoilertags meer nodig als we de film willen besprekenquote:
*wanhopigquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen verlaag jij jezelf zodanig dat het ongezond wordt
guiltyquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
als ze wel leuk zijn spelen ze spelletjes
Kijk kijk, wat schattig, onze Hans heeft ook een meningquote:
hjb Remqoquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk kijk, wat schattig, onze Hans heeft ook een mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |