Duidelijk, maar vind het alsnog knap dat je opgewonden kan raken van een 3, en je niet per se een 7/10 zou daten als je die keuze zou hebben. Vind jij dan echt alle meiden die niet kwijlen aantrekkelijk? Je rijdt rustig het hele land door voor ieder willekeurig kutje, dat vind ik wel wat apart ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoezo verlaag ik mezelf nou weer?
Het eerste waar vrouwen naar kijken (in mijn ervaring dan) Is uiterlijk, en sja.. Als je een kilo of 40 overgewicht hebt ben je voor de meeste vrouwen die niet óók over gewicht hebben gewoon niet interessant.
Dan kan ik wel heel leuk en lief en aardig gaan doen, en in sommige gevallen werkt het dan tot op zekere hoogte, maar die hoogte houd op bij vriendschap omdat die meiden zich dan niet fysiek tot mij aangetrokken voelen, en ja. Daar valt weinig aan te doen
(Ja oke, gewicht kwijtraken, maar ik ga geen gewicht kwijt raken zodat ik bijvoorbeeld een 7/10 kan daten, dat interesseert mij vrij weinig, dat gewicht kwijt raken doe ik voor mijn eigen gezondheid)
ik verwacht een confrontatie met Danny en enkele modjes, dat het zo uit de spuigaten heeft kunnen lopen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou dubbel liggen als de klb sc dan voorbij komt
wat nou hele dag, ik zie je nu pas voor het eerstquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:21 schreef Drug het volgende:
[..]
Hou op hoor hele dag die onzin. Die jongen was toch zo'n provinciaal?
Kijk weet je wat het is man? Ik zou écht wel een 7/10 daten als ze mij aantrekkelijk zou vinden, maar de kans is gewoon zoals ik er nu uitzie niet aanwezig. Het hoogste wat ik heb gedate was een 5/10 (Als we toch gaan denken in cijfers) .. Ik heb 1x gezoend met een in mijn ogen 8/10 Maar dat bleef bij een keer zoenen omdat ze toen dronken was en zei "Ik kan je wel zoenen" Die heb ik nu al bijna 3 jaar niet meer gesproken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Duidelijk, maar vind het alsnog knap dat je opgewonden kan raken van een 3, en je niet per se een 7/10 zou daten als je die keuze zou hebben. Vind jij dan echt alle meiden die niet kwijlen aantrekkelijk? Je rijdt rustig het hele land door voor ieder willekeurig kutje, dat vind wel wat apart ja.
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kijk weet je wat het is man? Ik zou écht wel een 7/10 daten als ze mij aantrekkelijk zou vinden, maar de kans is gewoon dat tot nu toe het hoogste wat ik heb gedate een 5/10 was.. Ik heb 1x gezoend met een in mijn ogen 8/10 Maar dat bleef bij een keer zoenen omdat ik "gewoon een vriend" Was en ze wilde die vriendschap niet kapot maken (Nu spreken we elkaar al bijna 1,5 jaar niet meer)
Ik rij zeker niet het land door voor elk willekeurig kutje, ik let ook wel op uiterlijk, maar zolang het niet "te gek" is zeg maar dan vind ik het gewoon goed, het gaat mij toch veel meer om het innerlijk dan het uiterlijk.
Iemand kan qua uiterlijk een 8/10 zijn, maar qua innerlijk een 3/10, en zo kan het ook andersom. snap je een beetje wat ik bedoel?
Ja Braddiequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:24 schreef HPLC het volgende:
Ik mis fien wel. Hopelijk heeft ze nu een andere stok gevonden.
Je bent niet de eerste met die suggestiequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat nou hele dag, ik zie je nu pas voor het eerst
begrijpelijk als je zo'n naam en UI hebtquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:24 schreef Drug het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste met die suggestie
Ik ken die guy volgens mij niet eens. Was hij dat die mod wilde worden ofzo? En toen echt boos was dat ie dat niet mocht ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begrijpelijk als je zo'n naam en UI hebt
Met Fien die haar beklag doetquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als fok! ooit voorbij komt in dat programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |