Ja zo reageert ie ook echt jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
O gossie Hermannetje, moet je nu huilen en boosje doen omdat ik je favoriete filmpje niet leuk vind?
Maar hij weet gewoon meer, accepteer dat gewoonquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan je eens stoppen met pretenderen dat je zoveel beter bent dan anderen Jimmy?
Nee ben echt mad nu hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh dan eh
neem ik mijn woorden niet terug
Steeds weer de zelfde acteurs inhuren omdat ze door elkaars film lopen en zelfs elkaars verhaallijnen beinvloeden, het is nogal een dure grap waar Marvel mee bezig is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon veel films maken met referenties, wat is daar zo bijzonder aan?
Dit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Jullie nemen jimmy echt veel te serieus
Kan niet, hij wijst trio's afquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Ook dit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
juist het tegenovergestelde, daarom vinden mensen het leuk om op hem te reagerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
juist het tegenovergestelde, daarom vinden mensen het leuk om op hem te reageren
Oh dat zeg ik ook niet, het werkt heel goed. Het is alleen niet het geweldige meesterstuk waar jij het blijkbaar voor houdt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Steeds weer de zelfde acteurs inhuren omdat ze door elkaars film lopen en zelfs elkaars verhaallijnen beinvloeden, het is nogal een dure grap waar Marvel mee bezig is.
En ondanks jouw zure mening erover, het werkt wel.
Wat is je lievelingseten, jimmyboi?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat zeg ik ook niet, het werkt heel goed. Het is alleen niet het geweldige meesterstuk waar jij het blijkbaar voor houdt.
salty friesquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is je lievelingseten, jimmyboi?
Vast spruitjes, die zijn impopulairquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schnitzelquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verkeerde account rozevlaquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Ze zouden die oude anti-rook campagne moeten terugbrengen en rebranden voor FOK!.
Hey, maar ik care niet
[ afbeelding ]
Ahw, wat ben je toch een qt.quote:
haha scherp gevonden hoor haha petje afquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het woord niet erin zit en jij van niets houdt haahah
haha val hahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha scherp gevonden hoor haha petje af
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat de nieuwe Punisher serie niet in de OP, schandalig
De Punisher krijgt zijn eigen tv-seriequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Hermann moet beter naar OP kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Punisher krijgt zijn eigen tv-serie
Hermann is een beetje uit z'n doen omdat Marvelfilms eigenlijk kut zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hermann moet beter naar OP kijken
Gelukkig hebben we dan nog Skyequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermann is een beetje uit z'n doen omdat Marvelfilms eigenlijk kut zijn
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hermann moet beter naar OP kijken
Haha die Hermann toch met al zijn kekke gifjes.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat was maar 1 gifjequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha die Hermann toch met al zijn kekke gifjes.
Hoe is het met je kater Oberquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Oberkullie het volgende:
Zijn jullie weer lekker negatief bezig, homo's
we hadden al een voorgevoel dat jij zou komen dus vandaarquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe is het met je poesje Oberquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Oberkullie het volgende:
zal jou eens gif gevenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je UI is ook een gifje. Dus waren 2 gifjes in 1 post.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt men het uit als jif.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |