Dat is dus het probleem, de marvel films zijn niet serieus en ook niet komisch. Het is een mix die buitengewoon onsmaakvol is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen ook niet zomaar een beetje gaan knokken zonder reden
Zijn ook leuk en goed ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, vond Captain America 2 of Civil War de beste qua verhaal en vechten enzo
Ze brengen een hoop films uit die met elkaar verbonden zijn, het creëren van Marvel Cinematic Universe is een groots en uniek project, dat moet je ze nageven, ongeacht wat je van de films vindt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat de marvel films de pretentie hebben meer te zijn dan dat.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja want je bent dik en houdt van mexicano's.
leer een kant kiezen, wijfquote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik niet omdat je een arrogante mongool bentquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, de marvel films zijn niet serieus en ook niet komisch. Het is een mix die buitengewoon onsmaakvol is.
Black Widow liet te weinig tetten zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
Wat is er onsmaakvol aan het verfilmen van decennia-oude stripfiguren?
Hjb tegen hermannquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja want je bent dik en houdt van mexicano's.
Gewoon veel films maken met referenties, wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze brengen een hoop films uit die met elkaar verbonden zijn, het creëren van Marvel Cinematic Universe is een groots en uniek project, dat moet je ze nageven, ongeacht wat je van de films vindt.
Onvergelijkbaar, Ben heeft geen inhoud.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:12 schreef Ashqelon het volgende:
Jimbo Ben is wel een van de integerste en netste Republikeinse presidentskandidaten toch en inspirerend enzo zoals Rubio.
Ja dat is wel waar, zelfde geldt voor chickie van Thorquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Black Widow liet te weinig tetten zien
O gossie Hermannetje, moet je nu huilen en boosje doen omdat ik je favoriete filmpje niet leuk vind?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik niet omdat je een arrogante mongool bent
vind die Wanda ook wel een geilerdquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, zelfde geldt voor chickie van Thor
Nee is serious business.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan je eens stoppen met pretenderen dat je zoveel beter bent dan anderen Jimmy?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
O gossie Hermannetje, moet je nu huilen en boosje doen omdat ik je favoriete filmpje niet leuk vind?
Graag een citaat waarin ik dat stel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan je eens stoppen met pretenderen dat je zoveel beter bent dan anderen Jimmy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |