ja beide verschrikkelijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen renwan en Argo
Valt ook wel mee, DerRabbit komt slechts even buurten, Renwan is hier heel even wezen kijken en ging weer. Geerd komt hier nooit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o maar wel jammer dat ze hier nu ineens komen dan
Ik kom hier idd niet heel veel, dit is een beetje mijn reserve SCquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, DerRabbit komt slechts even buurten, Renwan is hier heel even wezen kijken en ging weer. Geerd komt hier nooit.
Je zit meer in GRTD toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom hier idd niet heel veel, dit is een beetje mijn reserve SC
GRTD kom ik vrijwel nooit meer, na Cafe Geerd ben ik meer gaan posten in KSC.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zit meer in GRTD toch?
Daar kom ik weer nooit.
Wat doe je hier nog?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zit meer in GRTD toch?
Daar kom ik weer nooit.
Daar ben ik helemaal nooit geweestquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GRTD kom ik vrijwel nooit meer, na Cafe Geerd ben ik meer gaan posten in KSC.
Ja maar nielsje, KLB SC is mijn hok, mijn thuis, mijn virtuele levenquote:
Heel veel slap geauwehoer, af en toe leuke gesprekken. Vooral beetje leuk meeposten en lekker mee auwehoeren over vanalles niet niets grootste gedeelte van de tijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal nooit geweest
is het wat daar?
het is geen sollicitatiebrief. maar het is ouwehoerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel veel slap geauwehoer, af en toe leuke gesprekken. Vooral beetje leuk meeposten en lekker mee auwehoeren over vanalles niet niets grootste gedeelte van de tijd.
Ehm, wat moet ik nu zeggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar nielsje, KLB SC is mijn hok, mijn thuis, mijn virtuele leven
Ik geef gewoon Limburgse spelling de schuldquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
het is geen sollicitatiebrief. maar het is ouwehoeren
Moet ik soms van kamertje wisselen?quote:
Sinds wanneer doen we aan kamers wisselen in KLBquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ik soms van kamertje wisselen?
Het is ook jouw honk hoor
Thnx. Ik neem nog een pijnstiller. Kut-inlines.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ik soms van kamertje wisselen?
Het is ook jouw honk hoor
Soms is het zo'n ongeorganiseerde bende, we gaan waar we willenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aan kamers wisselen in KLB
en wat doet onze Tardo op het late uur?quote:
Bierenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
en wat doet onze Tardo op het late uur?
Proostquote:
We moeten sws een keer weer eens pilsen samenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |