ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
islam is toch dat ene woordje dat rapper Steen vaak gebruikt in zijn raps?
Ik krijg er islamgenoeg vanquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrijwillige ban, van horen zeggenquote:
ja i know maar nog steeds dusquote:
Wat interesseert mij die gast nou die dat heeft bedacht? Niets. Politiek nog minder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben het geheel met je eens dat die kerel een talent is uit Nederland; een positief iets, daar we niet zo veel talenten meer overhebben. Ik stel verder wel (terecht) dat we in Nederland steeds minder van zulke talenten zullen zien door afbraakbeleid van rechtse VVD-kabinetten.
Dacht dat jij je daar wel in zou kunnen vinden.
ik heb er verder ook niet naar gevraagd, wel jammer.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja, je bent een dikke harige hommelquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
jongens ik moet jullie iets bekennen
ik ben verslaafd aan the sims
ben ik nu hommel
fekkitquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
jongens ik moet jullie iets bekennen
ik ben verslaafd aan the sims
ben ik nu hommel
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat interesseert mij die gast nou die dat heeft bedacht? Niets. Politiek nog minder.
Om maar gelijk over rechts te praten dit dat gaat nergens over.
Ik probeer je alleen maar onder je aandacht te brengen dat TheOceanCleanup voor mij iig een fantastisch initiatief is.
Begin jij te lullen over politiek rechts en hun keuzes.
Snap ik niet.
quote:
kan alles doen dat me irl niet lukt heb nu al 3 universitaire opleidingen gehaald en geen drugsverslavingenquote:
Ik snap echt niet zo goed wrm je boos op me bent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:14 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb al weer gegeten en gedronken. Dag DP. Bah.
En wel als buren een Remqo, Der_Mann, Niels en een Bozahaas aangemaakt hebben als simsquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
kan alles doen dat me irl niet lukt heb nu al 3 universitaire opleidingen gehaald en geen drugsverslavingen
quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
En wel als buren een Remqo, Der_Mann, Niels en een Bozahaas aangemaakt hebben als sims
Ik wacht op de screenshots.quote:
Je lult weer te linksquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
weet iemand anders wat ik verkeerd heb gezegd waardoor nelis me opeens haat
jeetje, het moet geen horror story wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht op de screenshots.
Komt Mozy er eindelijk achter dat Braddie Chai gepenetreerd heeft!?
jamaar dat is hij toch ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |