Wat is jouw punt?quote:Op zondag 1 mei 2016 04:28 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ga zo door met het verdedigen van dit tuig.
Zaken kort en klein slaan en roven is een typische vorm van het uiten van links ongenoegen. Betere reclame voor het gelijk van Trump is bijna niet mogelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is jouw punt?
Ik zie hier een groep jongeren waarvan een deel baldadig is (een deel weet wel waar grenzen te trekken, zie het meisje wat aan het einde probeert jongens te doen stoppen met het beuken op de auto, het schrijven op de auto en zo). En? Wat wil je hiermee zeggen? Dat er ook agressie is richting Trump-supporters en niet enkel van Trump-supporters? Zo ja, wat zegt dat dan? Dat Trump een zeer polemiserende invloed heeft op mensen?
Ik vind Trump een gruwelijke kandidaat maar ik denk dat ik Cruz toch nog wat enger vind.
Dat is maar de vraaag. Als zakenman is Trump weinig succesvol, in tegenstelling tot het imago wat hij heeft/had. Hij heeft veel faillissementen achter de rug en bij dat wat wel succesvol is geworden werd het werk door andere mensen uitgevoerd waarbij Trump niet veel meer deed dan wat geld investeren. Als hij het vermogen wat hij kreeg van zijn vader had belegd dan had hij nu ongeveer net zo veel vermogen gehad als wat hij nu heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kan goed onderhandelen, hij is slim en hij heeft gezond verstand. En hij heeft volgens mij op het gebied van het landsbelang/de economie wel wat goede ideeėn.
Ik zal hier later op reageren, ik wil eerst even zijn antwoord afwachten.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zaken kort en klein slaan en roven is een typische vorm van het uiten van links ongenoegen. Betere reclame voor het gelijk van Trump is bijna niet mogelijk.
Ik denk dat zelfs haar fans haar niet betrouwbaar zullen vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat begrijpen verstokte Clinton fans niet. Die hangen meer aan haar slappe nietszeggende gezwets en vergeten gewoon dat dat mens al een aantal faillisementen, FBI onderzoeken (waar zelfs mensen heel onverwachts overleden) en oorlogen op haar naam heeft staan. Maar dat maakt allemaal niets uit hoor want ze is reuze "betrouwbaar".![]()
![]()
Als Trump het land volledig naar de Filistijnen helpt, is jouw ongelijk over Libertarisme dan bewezen?quote:Op zondag 1 mei 2016 10:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zaken kort en klein slaan en roven is een typische vorm van het uiten van links ongenoegen. Betere reclame voor het gelijk van Trump is bijna niet mogelijk.
Open alsjeblieft niet dat blik met wormen, dat kan in de libertariėrdraad worden besproken. Die draad is juist opgericht omdat het in alle discussies afdwaalde naar een discussie over libertarisme.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als Trump het land volledig naar de Filistijnen helpt, is jouw ongelijk over Libertarisme dan bewezen?
Het was een ja/nee vraag.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Open alsjeblieft niet dat blik met wormen, dat kan in de libertariėrdraad worden besproken. Die draad is juist opgericht omdat het in alle discussies afdwaalde naar een discussie over libertarisme.
Ik weet niet of dat het vaker voorkwam maar bij Bush was dat inderdaad het geval. Verder was het ook nog eens de vraag of dat Bush jr. wel meer kiesmannen had gewonnen, er werden schimmige spelletjes met voter suppression gespeeld (Hillary heeft er veel van geleerdquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Was dat niet de geweldige truuk met Bush?
Overigens zijn er, volgens mij, meer voorbeelden te vinden dat procentueel een groter deel van de bevolking voor een Presidents kandidaat had gestemd maar toch een ander toch President werd vanwege dat idiote kiesmannen systeem...
Nee want die kent geen grote overheid met een almachtige president. Dat is een kenmerk van collectivisme en democratie.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als Trump het land volledig naar de Filistijnen helpt, is jouw ongelijk over Libertarisme dan bewezen?
Je kunt voor 7 dollar 99 kartonnen Trump maskers kopen. De achterkant daarvan lijkt bijzonder veel op Hitlerquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:04 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Ik vind hem niet vrij negatief in deze context. Hij is juist voor het samenkomen van het volk en meer eerlijkheid.
Ik heb bovendien niet gezegd dat Trump 'Hitler is'. Ze hebben alleen qua inhoud wat gemeen in de trant dat Trump geen moeite heeft ongenuanceerde uitspraken te doen over bijvoorbeeld de Mexicanen, uitspraken zoals: 'THEY BRING US DOWN! They really do, They are rapists, murderers'. En dat hij moeite doet om geen afstand te nemen van de White Supremacists.
Dat is lang niet het zelfde als Hitler maar het heeft de zelfde scheidende, negatieve ondertoon, een geforceerde wij-zij mentaliteit.
quote:Trump flops in Arizona delegate fight
The GOP front-runner flashed more strength than ever in the shadow primary — but still suffered stinging defeats.
(...)
Though the mogul's campaign showed more muscle than ever in this shadow primary, he walked away in defeat in Arizona — losing about 40 of the 55 delegate slots that were up for grabs on the day. That's despite a dominant primary win there on March 22 and a furious attempt by supporters to guarantee the election of allies to the national convention.
(...)
And Cruz wasn't done racking up victories on Trump's turf. In Virginia, where Trump beat Cruz by a two-to-one margin in a March 1 primary, Cruz's forces captured at least 10 of the 13 delegates on the ballot. The Texas senator won 18 of 24 delegates in local Missouri conventions, even though Trump won that state on primary day as well.
In all, Cruz won about 80 delegate slots on the day of the more than 170 up for grabs. Another handful went to Ohio Gov. John Kasich, and even Marco Rubio — who dropped out of the race on March 15 — scored about seven supportive delegates. Another dozen haven't revealed who they support yet.
It wasn't a totally lost day for Trump. The mogul scored strong victories in Massachusetts delegate fights and held his own in Arkansas and Alaska, showing an organizational strength that has escaped him in dozens of state and local delegate battles so far. On the day, Trump earned about 60 delegates, far fewer than the results of the state primaries and caucuses dictated, but enough to stave off catastrophe
(...)
http://www.politico.com/s(...)gop-delegates-222673
Het begint er zo langzamerhand toch wel op te lijken dat Indiana cruciaal wordt.quote:
Hoe komt het dat Trump nog steeds geheel onnodig zoveel gedelegeerden verliest?quote:
Trump is nieuw binnen de partij, en het proces om gedelegeerden te selecteren is een lokaal partijfeestje; hij heeft dus geen interne mensen op de juiste plaats. Cruz wordt door de partijbonzen als een eigen conservatieve kandidaat gezien, terwijl Trump een gevaar vormt voor de bijna 50 jaar lange strategie van het Amerikaans conservatisme (Nixons Southern Strategy).quote:Op zondag 1 mei 2016 12:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe komt het dat Trump nog steeds geheel onnodig zoveel gedelegeerden verliest?
Is het niet mogelijk voor hem om te regelen dat mensen voor hem naar die lokale partijfeestjes gaan die regelen dat de gedelegeerden correct (proportioneel met de stemverhouding als niet het winner takes all principe geldt) worden verdeeld? Sanders is bij de Democraten de outsider maar hij heeft juist in Nevada extra gedelegeerden gewonnen omdat die voor Hillary niet kwamen opdagen of iets in die geest (ik ben nog niet een hele goede uitleg tegengekomen over die mechanismes).quote:Op zondag 1 mei 2016 13:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Trump is nieuw binnen de partij, en het proces om gedelegeerden te selecteren is een lokaal partijfeestje; hij heeft dus geen interne mensen op de juiste plaats. Cruz wordt door de partijbonzen als een eigen conservatieve kandidaat gezien, terwijl Trump een gevaar vormt voor de bijna 50 jaar lange strategie van het Amerikaans conservatisme (Nixons Southern Strategy).
Aangezien Trump via zijn media-campagne voornamelijk invloed wilde uitoefenen op enkele beleidsonderdelen binnen de GOP is hij nu veel te laat om de GOP tot de zijne te maken.
Prima, dan is elke aanval even erg (wat niet zo is). Dan alsnog zijn in aantallen anti-Trump supporters vele, vele malen agressiever.quote:
''Ze draagt een rokje, dus ze vraagt erom.''quote:Voor een Trump fan toch frappant dat je al het aanzetten van geweld van Trump aan z'n supporters tegen protestors hebt gemist. En dat bijvoorbeeld een Trump al aanbood de legal fees voor mensen te betalen..
Je hebt tot nu toe 14 incidenten aangetoond. Ik heb in die video hierboven alleen al tientallen mensen aangetoond die een koppel doodsangsten uit laat staan en hun eigendom bekladden.quote:Maar blijf zelf lekker doorgaan met het verdedigen van je eigen tuig en in de waan dat alles wat Trump supported doen geoorloofd is. En dat het van de andere kant altijd vele malen erger is.
Dat OMG selectieve verontwaardiging heeft. Hij blijft keer op keer janken over het geweld van Trump supporters, terwijl zij vele malen vredelievender zijn. Door het geweld van anti-Trump supporters daarentegen totaal niet te benoemen verdedigt hij dit soort tuig.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is jouw punt?
Ik zie hier een groep jongeren waarvan een deel baldadig is (een deel weet wel waar grenzen te trekken, zie het meisje wat aan het einde probeert jongens te doen stoppen met het beuken op de auto, het schrijven op de auto en zo). En? Wat wil je hiermee zeggen? Dat er ook agressie is richting Trump-supporters en niet enkel van Trump-supporters? Zo ja, wat zegt dat dan? Dat Trump een zeer polemiserende invloed heeft op mensen?
Ik vind Trump een gruwelijke kandidaat maar ik denk dat ik Cruz toch nog wat enger vind.
Dit is een beetje hetzelfde als wat Monolith de hele tijd probeert door te drukken. Twee Nederlanders die, voor zover ik weet niet eens werkzaam zijn in de private sector, wel even bepalen dat een Amerikaanse multi-miljardair niet succesvol is. Trump is iemand die van de miljoenen naar miljarden is gegaan. Als je dan wilt aantonen dat dat geen exceptionele vaardigheden heeft vereist dan zul je met betere argumenten moeten komen.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is maar de vraaag. Als zakenman is Trump weinig succesvol, in tegenstelling tot het imago wat hij heeft/had. Hij heeft veel faillissementen achter de rug en bij dat wat wel succesvol is geworden werd het werk door andere mensen uitgevoerd waarbij Trump niet veel meer deed dan wat geld investeren. Als hij het vermogen wat hij kreeg van zijn vader had belegd dan had hij nu ongeveer net zo veel vermogen gehad als wat hij nu heeft.
Hoe kom je daar nou bij? Klinkt vooral heel erg als "mensen van mijn groep worden lastiggevallen, dat is toch wel verschrikkelijk. Exact hetzelfde naar de andere kant moet kunnen."quote:Op zondag 1 mei 2016 14:03 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Prima, dan is elke aanval even erg (wat niet zo is). Dan alsnog zijn in aantallen anti-Trump supporters vele, vele malen agressiever.
Mooi dat je je eigen argumentatie uitlegt. "Ze draagt een rokje, dus ze vroeg erom" is niet veel anders dan "Hij/zij was bij een Trump rally met een anti-Trump boodschap, dus hij/zij vroeg om een klap."quote:[..]
''Ze draagt een rokje, dus ze vraagt erom.''
Ik heb een willekeurige lijst van geweld bij Trump bijeenkomsten opgeGoogled om een punt van iemand die beweerde dat er nauwelijks iets bij die bijeenkomsten gebeurde te ontkrachten. Er zal ongetwijfeld nog meer te vinden zijn.quote:[..]
Je hebt tot nu toe 14 incidenten aangetoond. Ik heb in die video hierboven alleen al tientallen mensen aangetoond die een koppel doodsangsten uit laat staan en hun eigendom bekladden.
De enige selectieve verontwaardiging komt vanaf jouw kant. Geweld tegen Trump supporters vind je verschrikkelijk, geweld door Trump supporters hoor ik je niet over.quote:[..]
Dat OMG selectieve verontwaardiging heeft. Hij blijft keer op keer janken over het geweld van Trump supporters, terwijl zij vele malen vredelievender zijn. Door het geweld van anti-Trump supporters daarentegen totaal niet te benoemen verdedigt hij dit soort tuig.
Volgens mij lees je mijn berichten niet eens en spuw je gewoon de nonsens uit die op het moment van schrijven in je hoofd rondspoken. Aantallen is het sleutelwoord hier. Lees nog maar eens.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Klinkt vooral heel erg als "mensen van mijn groep worden lastiggevallen, dat is toch wel verschrikkelijk. Exact hetzelfde naar de andere kant moet kunnen."
Nee, naar een Trump rally gaan om doelbewust duizenden mensen te irriteren is een beetje als in iemand's gezicht spugen en dan janken als je een klap krijgt.quote:Mooi dat je je eigen argumentatie uitlegt. "Ze draagt een rokje, dus ze vroeg erom" is niet veel anders dan "Hij/zij was bij een Trump rally met een anti-Trump boodschap, dus hij/zij vroeg om een klap."
Nou, laat maar zien. Al kom je met nog 10 incidenten. Valt in het niet bij de systematische anti-Trump relschoppers.quote:Ik heb een willekeurige lijst van geweld bij Trump bijeenkomsten opgeGoogled om een punt van iemand die beweerde dat er nauwelijks iets bij die bijeenkomsten gebeurde te ontkrachten. Er zal ongetwijfeld nog meer te vinden zijn.
Dat meisje dat probeerde een bijeenkomst te saboteren en weggeduwd moest worden omdat ze niet weg wilde? Ze werd niet eens geslagen.quote:Herinner je dat donkere meisje nog? Ik denk dat die grotere doodsangsten uitstond toen die fysiek heen en weer geduwd en getrokken werd door een stel boze blanke mannen, dan een paar mensen in een auto.
Ik ben hier wel een beetje klaar mee. Als je denkt dat bijvoorbeeld alleen al het verstoren van de Chicago rally, waarbij duizenden mensen in gevaar worden gebracht, ambulances worden tegengehouden, politie en Trump supporters worden aangevallen, niet veel erger is dan de paar incidentjes door Trump supporters bij Trump rallies dan ben je oneerlijk aan het discussieren. Dan is de discussie wat mij betreft wel afgelopen.quote:De enige selectieve verontwaardiging komt vanaf jouw kant. Geweld tegen Trump supporters vind je verschrikkelijk, geweld door Trump supporters hoor ik je niet over.
Wat zegt dat nou? Er zijn ook veel mensen die enthousiast zijn over hem.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:14 schreef Monolith het volgende:
De ontslagen werknemers van een geoutsourcede fabriek die in een spotje van Trump zijn gebruikt moeten in de praktijk niets van hem hebben:
http://www.politico.com/m(...)pid=sf#ixzz47PFrfNoU
Wat een niveau zeg.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:09 schreef Monolith het volgende:
Niet alleen de aanhangers van Trump en Sanders gaan met elkaar op de vuist:
https://www.washingtonpos(...)gton-post-reporters/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Welke aantallen dan? Als je nou daadwerkelijke aantallen had, maar daar kom je nooit mee. 2 filmpjes is meer dan een incomplete lijst van incidenten?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Volgens mij lees je mijn berichten niet eens en spuw je gewoon de nonsens uit die op het moment van schrijven in je hoofd rondspoken. Aantallen is het sleutelwoord hier. Lees nog maar eens.
Dat spugen doen de Trump supporters dan weer wel. Op mensen die alleen met een boodschap komen. Iedereen mag naar Trump bijeenkomsten, maar als je toevallig een BLM shirt aandoet, dan ben je je leven niet zeker. Hij trekt wel lekker publiek aan.quote:[..]
Nee, naar een Trump rally gaan om doelbewust duizenden mensen te irriteren is een beetje als in iemand's gezicht spugen en dan janken als je een klap krijgt.
Misschien moet jij eens met bewijs voor die claim komen. Ik kan wel lijst na lijst posten, het enige wat ik jou zie doen is heel veel onderbuiken, gevolgd door een weinig zeggend filmpje.quote:[..]
Nou, laat maar zien. Al kom je met nog 10 incidenten. Valt in het niet bij de systematische anti-Trump relschoppers.
Saboteren? Hoe precies? En "ze werd niet eens geslagen"? Mijn God.quote:[..]
Dat meisje dat probeerde een bijeenkomst te saboteren en weggeduwd moest worden omdat ze niet weg wilde? Ze werd niet eens geslagen.
Want Trump supporters deden niks terug in Chicago? De enige die oneerlijk lijkt te discussiėren ben jij. Geen bronnen, alleen de onderbuik, 2 filmpjes, en dat is allemaal heel veel erger dan de werkelijkheid.quote:[..]
Ik ben hier wel een beetje klaar mee. Als je denkt dat bijvoorbeeld alleen al het verstoren van de Chicago rally, waarbij duizenden mensen in gevaar worden gebracht, ambulances worden tegengehouden, politie en Trump supporters worden aangevallen, niet veel erger is dan de paar incidentjes door Trump supporters bij Trump rallies dan ben je oneerlijk aan het discussieren. Dan is de discussie wat mij betreft wel afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |