Wat een ballenmuziekquote:
Nieuwe GoT al gezien?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze dacht aan jou bij kutmuziek, zou niet pikken
Hermann heeft gefapt op die slotscene hoorde ik.quote:
Vooral de slotscene he, bwohquote:Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het sinds maandagochtend op repeat staan
de eerste helft van die scenequote:Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann heeft gefapt op die slotscene hoorde ik.
Eens met niels.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:21 schreef Kurovski het volgende:
Jezus man. Zo vaak gezeik met kinderen gehad als opvoeder, maar om ze nou te gaan slaan... Dan heb je gefaald voordat je die mep gaf.
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Met Koningsnacht over het randje gegaan en gisteren keihard gestampt, het leven is mooi
Regenboogkinderen met indigo-aura's hoor je niet te slaan idd. Ze horen jou op te voeden, niet andersom.quote:
Ja maatquote:
hey HPLCquote:Op donderdag 28 april 2016 19:25 schreef Rozevla het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
STELLETJEEEE
lsdfija;fief;IL:IJEWOIJFEWI:LFJ:EJF:OEF
zal jou eens stampenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Met Koningsnacht over het randje gegaan en gisteren keihard gestampt, het leven is mooi
Nu snap ik waarom die mongool mij bekend voor kwam.quote:
Ja sla jij je kinderen maar lekker.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Regenboogkinderen met indigo-aura's hoor je niet te slaan idd. Ze horen jou op te voeden, niet andersom.
vertelquote:Op donderdag 28 april 2016 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maat
Also, bijna gekotst in een synagoge.
echt te gek hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maat
Also, bijna gekotst in een synagoge.
Niets mis met een corrigerende tik. Op jonge leeftijd beseffen ze nog niet waarom ze iets niet mogen doen. Een klap als afschrikmiddel is dan het enige wat werkt.quote:
Degene bij wie ik na Koningsnacht sliep woont in een synagoge en ik moest bijna kotsen omdat ik ik weet niet hoeveel pullen bier gedronken had en hij zelf was nuchter want joods pasen dus ik wilde het niet laten merken en dat is gelukt en verder was alles heel grappig nouja eind goed al goedquote:
gewoon een dikke piledriver geven op een stoeprandquote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niets mis met een corrigerende tik. Op jonge leeftijd beseffen ze nog niet waarom ze iets niet mogen doen. Een klap als afschrikmiddel is dan het enige wat werkt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik schop ze het liefst in een coma
HIHIHIHI
is er nog geneukt?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Degene bij wie ik na Koningsnacht sliep woont in een synagoge en ik moest bijna kotsen omdat ik ik weet niet hoeveel pullen bier gedronken had en hij zelf was nuchter want joods pasen dus ik wilde het niet laten merken en dat is gelukt en verder was alles heel grappig nouja eind goed al goed.
Ja als mentaal beperkte ouder is dat het enige middel idd.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niets mis met een corrigerende tik. Op jonge leeftijd beseffen ze nog niet waarom ze iets niet mogen doen. Een klap als afschrikmiddel is dan het enige wat werkt.
Wacht maar totdat jij zelf een kleine Chai hebt rondlopen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als mentaal beperkte ouder is dat het enige middel idd.
wist niet dat mensen in een synagoge wonenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Degene bij wie ik na Koningsnacht sliep woont in een synagoge en ik moest bijna kotsen omdat ik ik weet niet hoeveel pullen bier gedronken had en hij zelf was nuchter want joods pasen dus ik wilde het niet laten merken en dat is gelukt en verder was alles heel grappig nouja eind goed al goed.
Gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij zelf een kleine Chai hebt rondlopen.
volg jij series van dit anime seizoen MAHLerdquote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zijn besneden jongeheer kunnen aanschouwen?
Ik ook niet, ik leer echt ineens allemaal rare dingen van hem haha. Ze mogen nu alleen aardappels, kaas, matzes, fruit en groenten eten en alleen water, wijn en fruitsap drinken. Hij is niet echt een wijnboy en er was geen drank op aardappelbasis dus dan maar nuchter.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist niet dat mensen in een synagoge wonen
en ook niet dat ze met pesach nuchter moeten zijn
maar toch jammer
geen aardappel wodka?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik leer echt ineens allemaal rare dingen van hem haha. Ze mogen nu alleen aardappels, kaas, matzes fruit en groenten eten en alleen water, wijn en fruitsap drinken. Hij is niet echt een wijnboy en er was geen drank op aardappelbasis dus dan maar nuchter.
Misschienquote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zijn besneden jongeheer kunnen aanschouwen?
Hangflappen.quote:
Daar zat ook weer een of andere restrictie op, maar ben ik vergeten. Joden doen echt super rare dingenquote:
Mooie ventquote:
zoiets heb ik wel eens gehoord jaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zat ook weer een of andere restrictie op, maar ben ik vergeten. Joden doen echt super rare dingen. Ze mogen op sabbat ook niet zelf het licht aandoen enzo
.
Nee heb nog teveel backlog, zijn er nog goede bezig dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volg jij series van dit anime seizoen MAHLerd
je hebt Kabaneri wat van de makers van Attack on Titan is maar dan met zombies, Kiznaiver van de makers van Kill la Kill en Re:Zero is ook tofquote:Op donderdag 28 april 2016 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee heb nog teveel backlog, zijn er nog goede bezig dan?
Leuk levenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
binnen gezeten en gelachen iedere keer dat het ging regenen
Nog instant klassiekers?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt Kabaneri wat van de makers van Attack on Titan is maar dan met zombies, Kiznaiver van de makers van Kill la Kill en Re:Zero is ook tof
Die twee minuutjes misselijk voelen waren het dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoveel zuipen dat je bijna moet kotsen lijkt me ook niet echt fantastisch
Je liegtquote:Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die twee minuutjes misselijk voelen waren het dubbel en dwars waard
Oh nee als ik al ergens last van heb is het altijd maar maximaal twee minuten. Heb ook nooit katersquote:
Niet echt, was Joods Pasen. Moest wel lachen toen een meisje de synagoge helemaal kwam onderkotsen. Heb haar daarna wel schone kleren en een flinke beurt gegevenquote:
Overgang is een bitch hequote:Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus ik heb de hele dag in mijn nest gelegen, 2 pakken crystal clear leegezopen en net een bak chili zitten vreten. Voel me eindelijk iets beter
WAT EEN COMBI!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus ik heb de hele dag in mijn nest gelegen, 2 pakken crystal clear leegezopen en net een bak chili zitten vreten. Voel me eindelijk iets beter
was ik maar zo stoerquote:Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die twee minuutjes misselijk voelen waren het dubbel en dwars waard
Het is inderdaad een stuk beter om nooit je kamer uit te komenquote:
In het geval van dat gedrocht wel natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2016 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stuk beter om nooit je kamer uit te komen
blijf ik liever in mijn kamer zonder een verneukte leverquote:Op donderdag 28 april 2016 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stuk beter om nooit je kamer uit te komen
Die is stom, gaat over zeikwijven die huilen over elzen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kut er is niks vanavond. Denk de rijdende rechter van dinsdag en daarna slapen
Oh, ja daar valt ook wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijf ik liever in mijn kamer zonder een verneukte lever
Ik hoop dat ze die snel vinden en daarna heel snel van de buis verdwijnen!quote:
Vind t wel geestigquote:Op donderdag 28 april 2016 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die snel vinden en daarna heel snel van de buis verdwijnen!
maar ik vind mijn leven nu ook leuk godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ja daar valt ook wel wat voor te zeggen.
Ik zou oprecht liever doodgaan op m'n 30e en een leuk leven gehad hebben dan doodgaan op m'n 90e omdat ik rein geleefd heb. Maar ja dat is gewoon mijn retarded ding.
Ja nee dat snap ik dat kan ook gewoonquote:Op donderdag 28 april 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik vind mijn leven nu ook leuk godverdomme
ik ga soms ook naar beneden om eten te halenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik dat kan ook gewoon. Ik bedoel dat ik m'n leven niet leuk zou vinden als ik alleen maar op m'n kamer zou zitten hehe.
Neequote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft iemand gisteren Hartenstraat gezien?
Ik kan die twee dus helemaal niet uitstaan, al helemaal niet als ze bij elkaar zijn.quote:
Primaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Niet zoveel gedaan vandaag.
En daar?
Snitch!quote:Op donderdag 28 april 2016 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd als jij er bent, toevallig
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga soms ook naar beneden om eten te halen
Magere junk, bekkiequote:Op donderdag 28 april 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heeft snitch daarmee te maken, soepzuiger
Dinsdag matig, gisteravond opzich wel leuk. Maar ik ben echt serieus voetbalmoe aan het worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vond je van CL afgelopen week?
DP heeft elke dag weekendquote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die post alleen echt tering veel in het weekend
gelukkig tochquote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die post alleen echt tering veel in het weekend
Heb allebei ook gezien, dinsdag was inderdaad triest. Gisteren was wel mooi, een mooie goal maakt veel goed.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag matig, gisteravond opzich wel leuk. Maar ik ben echt serieus voetbalmoe aan het worden.
man city - real was echt een kutwedstrijd inderdaad, zoals ik al eerder heb gezegd, real zonder ronaldo is net fc emmenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag matig, gisteravond opzich wel leuk. Maar ik ben echt serieus voetbalmoe aan het worden.
Ik heb geen zin om te kijken, nu BVB eruit is, Dat is toch wel mijn clubquote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb allebei ook gezien, dinsdag was inderdaad triest. Gisteren was wel mooi, een mooie goal maakt veel goed.
Vanavond genot met Villarreal - Liverpool zeg ik je
vreselijke vent is hetquote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, het is een gezellig user.
Hopeloos zooitje was het ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef Matip het volgende:
[..]
man city - real was echt een kutwedstrijd inderdaad, zoals ik al eerder heb gezegd, real zonder ronaldo is net fc emmen
met ronaldo ookquote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef Matip het volgende:
[..]
man city - real was echt een kutwedstrijd inderdaad, zoals ik al eerder heb gezegd, real zonder ronaldo is net fc emmen
Ik miste gewoon een idee in het spel van Real, sloeg gewoon nergens op. Alsof ze nooit aan tactische training doenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef Matip het volgende:
[..]
1 man; Zidane. Kan er geen klote van.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik miste gewoon een idee in het spel van Real, sloeg gewoon nergens op. Alsof ze nooit aan tactische training doen
Dat ben ik niet met je eens.quote:
Dat is jouw kant van het verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij doet altijd gemeen tegen me zonder reden
en mijn kant van het verhaal is altijd feitquote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is jouw kant van het verhaal.
Als je dat niet in ziet dan heb je weinig verstand van voetbal inderdaad.quote:
Erg arrogant wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en mijn kant van het verhaal is altijd feit
Ancelotti hadden ze nooit weg moeten doen, grootste fout ooit van Florentinoquote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 man; Zidane. Kan er geen klote van.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, overgewaardeerde spelers
Florentino is de grootste fout ooit.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ancelotti hadden ze nooit weg moeten doen, grootste fout ooit van Florentino
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ancelotti hadden ze nooit weg moeten doen, grootste fout ooit van Florentino
Daarvoor moet ik eerst de andere kant horen van het verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet arrogant als je altijd gelijk hebt
Jimmy, ga eens van Hermanns account afquote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en mijn kant van het verhaal is altijd feit
een junk hippie kun je niet vertrouwenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst de andere kant horen van het verhaal.
ik word zuur van jou domheidquote:Op donderdag 28 april 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy, ga eens van Hermanns account af
Fok is een uitlaatklep.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een junk hippie kun je niet vertrouwen
Jeetje, ik ga wel weerquote:
En ik dacht dat ik irritant was afgelopen dagenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat ik altijd feitelijk juist ben
Nee, ik was sws van plan om te gaan.quote:
Doei.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ik was sws van plan om te gaan.
#TeamIronman
dat jij dat was is een feit ja, je leert snelquote:Op donderdag 28 april 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik irritant was afgelopen dagen
hjb bollequote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jij bent de enige die het niet over die saaie poepsport heeft
Spijkerpoepen is geen sport!quote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Idgafquote:Op donderdag 28 april 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij dat was is een feit ja, je leert snel
heb je peaky blinders al gezien?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echte mannen kunnen multitaskenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:11 schreef FreshHead het volgende:
[..]
jonge kies 1 ik ga niet met kak aan mn reet met je vechten
Wat sneu dat je nog maagd bent.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben we toch nog iets gemeen, ik heb mijn hele leven ook geen neuks gegeven
nee dat heb ik nietquote:Op donderdag 28 april 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je peaky blinders al gezien?
waarom is dat sneuquote:Op donderdag 28 april 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat sneu dat je nog maagd bent.
ik waag dagelijksquote:Op donderdag 28 april 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd.
Dat kan jij nog niet weten, je bent niet voor niets maagd.quote:
ja sneu dat je je daar je hele jeugd druk om hebt gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan jij nog niet weten, je bent niet voor niets maagd.
Als je eenmaal ontmaagd bent zal je weten hoe sneu het was.
Ben ik het niet mee eens. Kan een heel verhaal gaan ophangen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
maar JimmyDean is blijkbaar ontmaagd en sneuer kan iemand niet wordenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan jij nog niet weten, je bent niet voor niets maagd.
Als je eenmaal ontmaagd bent zal je weten hoe sneu het was.
ja sorryquote:Op donderdag 28 april 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh jammer dat je achter loopt
Mijn alarm ging af.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar JimmyDean is blijkbaar ontmaagd en sneuer kan iemand niet worden
daarom snap ik het niet zo
goeie zelfpersiflagequote:Op donderdag 28 april 2016 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn alarm ging af.
Ik ben juist cool en dáárom heb ik wel seks gehad en jij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |