Erg arrogant wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en mijn kant van het verhaal is altijd feit
Ancelotti hadden ze nooit weg moeten doen, grootste fout ooit van Florentinoquote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 man; Zidane. Kan er geen klote van.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, overgewaardeerde spelers
Florentino is de grootste fout ooit.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ancelotti hadden ze nooit weg moeten doen, grootste fout ooit van Florentino
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ancelotti hadden ze nooit weg moeten doen, grootste fout ooit van Florentino
Daarvoor moet ik eerst de andere kant horen van het verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet arrogant als je altijd gelijk hebt
Jimmy, ga eens van Hermanns account afquote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en mijn kant van het verhaal is altijd feit
een junk hippie kun je niet vertrouwenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst de andere kant horen van het verhaal.
ik word zuur van jou domheidquote:Op donderdag 28 april 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy, ga eens van Hermanns account af
Fok is een uitlaatklep.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een junk hippie kun je niet vertrouwen
Jeetje, ik ga wel weerquote:
En ik dacht dat ik irritant was afgelopen dagenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat ik altijd feitelijk juist ben
Nee, ik was sws van plan om te gaan.quote:
Doei.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ik was sws van plan om te gaan.
#TeamIronman
dat jij dat was is een feit ja, je leert snelquote:Op donderdag 28 april 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik irritant was afgelopen dagen
hjb bollequote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jij bent de enige die het niet over die saaie poepsport heeft
Spijkerpoepen is geen sport!quote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jij bent de enige die het niet over die saaie poepsport heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |