Dinsdag matig, gisteravond opzich wel leuk. Maar ik ben echt serieus voetbalmoe aan het worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vond je van CL afgelopen week?
DP heeft elke dag weekendquote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die post alleen echt tering veel in het weekend
gelukkig tochquote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die post alleen echt tering veel in het weekend
Heb allebei ook gezien, dinsdag was inderdaad triest. Gisteren was wel mooi, een mooie goal maakt veel goed.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag matig, gisteravond opzich wel leuk. Maar ik ben echt serieus voetbalmoe aan het worden.
man city - real was echt een kutwedstrijd inderdaad, zoals ik al eerder heb gezegd, real zonder ronaldo is net fc emmenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag matig, gisteravond opzich wel leuk. Maar ik ben echt serieus voetbalmoe aan het worden.
Ik heb geen zin om te kijken, nu BVB eruit is, Dat is toch wel mijn clubquote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb allebei ook gezien, dinsdag was inderdaad triest. Gisteren was wel mooi, een mooie goal maakt veel goed.
Vanavond genot met Villarreal - Liverpool zeg ik je
vreselijke vent is hetquote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, het is een gezellig user.
Hopeloos zooitje was het ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef Matip het volgende:
[..]
man city - real was echt een kutwedstrijd inderdaad, zoals ik al eerder heb gezegd, real zonder ronaldo is net fc emmen
met ronaldo ookquote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef Matip het volgende:
[..]
man city - real was echt een kutwedstrijd inderdaad, zoals ik al eerder heb gezegd, real zonder ronaldo is net fc emmen
Ik miste gewoon een idee in het spel van Real, sloeg gewoon nergens op. Alsof ze nooit aan tactische training doenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:02 schreef Matip het volgende:
[..]
1 man; Zidane. Kan er geen klote van.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik miste gewoon een idee in het spel van Real, sloeg gewoon nergens op. Alsof ze nooit aan tactische training doen
Dat ben ik niet met je eens.quote:
Dat is jouw kant van het verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij doet altijd gemeen tegen me zonder reden
en mijn kant van het verhaal is altijd feitquote:Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is jouw kant van het verhaal.
Als je dat niet in ziet dan heb je weinig verstand van voetbal inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |