Misschienquote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zijn besneden jongeheer kunnen aanschouwen?
Hangflappen.quote:
Daar zat ook weer een of andere restrictie op, maar ben ik vergeten. Joden doen echt super rare dingenquote:
Mooie ventquote:
zoiets heb ik wel eens gehoord jaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zat ook weer een of andere restrictie op, maar ben ik vergeten. Joden doen echt super rare dingen. Ze mogen op sabbat ook niet zelf het licht aandoen enzo
.
Nee heb nog teveel backlog, zijn er nog goede bezig dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volg jij series van dit anime seizoen MAHLerd
je hebt Kabaneri wat van de makers van Attack on Titan is maar dan met zombies, Kiznaiver van de makers van Kill la Kill en Re:Zero is ook tofquote:Op donderdag 28 april 2016 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee heb nog teveel backlog, zijn er nog goede bezig dan?
Leuk levenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
binnen gezeten en gelachen iedere keer dat het ging regenen
Nog instant klassiekers?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt Kabaneri wat van de makers van Attack on Titan is maar dan met zombies, Kiznaiver van de makers van Kill la Kill en Re:Zero is ook tof
Die twee minuutjes misselijk voelen waren het dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoveel zuipen dat je bijna moet kotsen lijkt me ook niet echt fantastisch
Je liegtquote:Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die twee minuutjes misselijk voelen waren het dubbel en dwars waard
Oh nee als ik al ergens last van heb is het altijd maar maximaal twee minuten. Heb ook nooit katersquote:
Niet echt, was Joods Pasen. Moest wel lachen toen een meisje de synagoge helemaal kwam onderkotsen. Heb haar daarna wel schone kleren en een flinke beurt gegevenquote:
Overgang is een bitch hequote:Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus ik heb de hele dag in mijn nest gelegen, 2 pakken crystal clear leegezopen en net een bak chili zitten vreten. Voel me eindelijk iets beter
WAT EEN COMBI!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus ik heb de hele dag in mijn nest gelegen, 2 pakken crystal clear leegezopen en net een bak chili zitten vreten. Voel me eindelijk iets beter
was ik maar zo stoerquote:Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die twee minuutjes misselijk voelen waren het dubbel en dwars waard
Het is inderdaad een stuk beter om nooit je kamer uit te komenquote:
In het geval van dat gedrocht wel natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2016 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stuk beter om nooit je kamer uit te komen
blijf ik liever in mijn kamer zonder een verneukte leverquote:Op donderdag 28 april 2016 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stuk beter om nooit je kamer uit te komen
Die is stom, gaat over zeikwijven die huilen over elzen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kut er is niks vanavond. Denk de rijdende rechter van dinsdag en daarna slapen
Oh, ja daar valt ook wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijf ik liever in mijn kamer zonder een verneukte lever
Ik hoop dat ze die snel vinden en daarna heel snel van de buis verdwijnen!quote:
Vind t wel geestigquote:Op donderdag 28 april 2016 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die snel vinden en daarna heel snel van de buis verdwijnen!
maar ik vind mijn leven nu ook leuk godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ja daar valt ook wel wat voor te zeggen.
Ik zou oprecht liever doodgaan op m'n 30e en een leuk leven gehad hebben dan doodgaan op m'n 90e omdat ik rein geleefd heb. Maar ja dat is gewoon mijn retarded ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |