Misschienquote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zijn besneden jongeheer kunnen aanschouwen?
Hangflappen.quote:
Daar zat ook weer een of andere restrictie op, maar ben ik vergeten. Joden doen echt super rare dingenquote:
Mooie ventquote:
zoiets heb ik wel eens gehoord jaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zat ook weer een of andere restrictie op, maar ben ik vergeten. Joden doen echt super rare dingen. Ze mogen op sabbat ook niet zelf het licht aandoen enzo
.
Nee heb nog teveel backlog, zijn er nog goede bezig dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volg jij series van dit anime seizoen MAHLerd
je hebt Kabaneri wat van de makers van Attack on Titan is maar dan met zombies, Kiznaiver van de makers van Kill la Kill en Re:Zero is ook tofquote:Op donderdag 28 april 2016 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee heb nog teveel backlog, zijn er nog goede bezig dan?
Leuk levenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
binnen gezeten en gelachen iedere keer dat het ging regenen
Nog instant klassiekers?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt Kabaneri wat van de makers van Attack on Titan is maar dan met zombies, Kiznaiver van de makers van Kill la Kill en Re:Zero is ook tof
Die twee minuutjes misselijk voelen waren het dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoveel zuipen dat je bijna moet kotsen lijkt me ook niet echt fantastisch
Je liegtquote:Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die twee minuutjes misselijk voelen waren het dubbel en dwars waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |