echt te gek hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maat
Also, bijna gekotst in een synagoge.
Niets mis met een corrigerende tik. Op jonge leeftijd beseffen ze nog niet waarom ze iets niet mogen doen. Een klap als afschrikmiddel is dan het enige wat werkt.quote:
Degene bij wie ik na Koningsnacht sliep woont in een synagoge en ik moest bijna kotsen omdat ik ik weet niet hoeveel pullen bier gedronken had en hij zelf was nuchter want joods pasen dus ik wilde het niet laten merken en dat is gelukt en verder was alles heel grappig nouja eind goed al goedquote:
gewoon een dikke piledriver geven op een stoeprandquote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niets mis met een corrigerende tik. Op jonge leeftijd beseffen ze nog niet waarom ze iets niet mogen doen. Een klap als afschrikmiddel is dan het enige wat werkt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik schop ze het liefst in een coma
HIHIHIHI
is er nog geneukt?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Degene bij wie ik na Koningsnacht sliep woont in een synagoge en ik moest bijna kotsen omdat ik ik weet niet hoeveel pullen bier gedronken had en hij zelf was nuchter want joods pasen dus ik wilde het niet laten merken en dat is gelukt en verder was alles heel grappig nouja eind goed al goed.
Ja als mentaal beperkte ouder is dat het enige middel idd.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niets mis met een corrigerende tik. Op jonge leeftijd beseffen ze nog niet waarom ze iets niet mogen doen. Een klap als afschrikmiddel is dan het enige wat werkt.
Wacht maar totdat jij zelf een kleine Chai hebt rondlopen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als mentaal beperkte ouder is dat het enige middel idd.
wist niet dat mensen in een synagoge wonenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Degene bij wie ik na Koningsnacht sliep woont in een synagoge en ik moest bijna kotsen omdat ik ik weet niet hoeveel pullen bier gedronken had en hij zelf was nuchter want joods pasen dus ik wilde het niet laten merken en dat is gelukt en verder was alles heel grappig nouja eind goed al goed.
Gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij zelf een kleine Chai hebt rondlopen.
volg jij series van dit anime seizoen MAHLerdquote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zijn besneden jongeheer kunnen aanschouwen?
Ik ook niet, ik leer echt ineens allemaal rare dingen van hem haha. Ze mogen nu alleen aardappels, kaas, matzes, fruit en groenten eten en alleen water, wijn en fruitsap drinken. Hij is niet echt een wijnboy en er was geen drank op aardappelbasis dus dan maar nuchter.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist niet dat mensen in een synagoge wonen
en ook niet dat ze met pesach nuchter moeten zijn
maar toch jammer
geen aardappel wodka?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik leer echt ineens allemaal rare dingen van hem haha. Ze mogen nu alleen aardappels, kaas, matzes fruit en groenten eten en alleen water, wijn en fruitsap drinken. Hij is niet echt een wijnboy en er was geen drank op aardappelbasis dus dan maar nuchter.
Misschienquote:Op donderdag 28 april 2016 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zijn besneden jongeheer kunnen aanschouwen?
Hangflappen.quote:
Daar zat ook weer een of andere restrictie op, maar ben ik vergeten. Joden doen echt super rare dingenquote:
Mooie ventquote:
zoiets heb ik wel eens gehoord jaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zat ook weer een of andere restrictie op, maar ben ik vergeten. Joden doen echt super rare dingen. Ze mogen op sabbat ook niet zelf het licht aandoen enzo
.
Nee heb nog teveel backlog, zijn er nog goede bezig dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volg jij series van dit anime seizoen MAHLerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |