blijf ik liever in mijn kamer zonder een verneukte leverquote:Op donderdag 28 april 2016 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stuk beter om nooit je kamer uit te komen
Die is stom, gaat over zeikwijven die huilen over elzen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kut er is niks vanavond. Denk de rijdende rechter van dinsdag en daarna slapen
Oh, ja daar valt ook wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijf ik liever in mijn kamer zonder een verneukte lever
Ik hoop dat ze die snel vinden en daarna heel snel van de buis verdwijnen!quote:
Vind t wel geestigquote:Op donderdag 28 april 2016 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die snel vinden en daarna heel snel van de buis verdwijnen!
maar ik vind mijn leven nu ook leuk godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ja daar valt ook wel wat voor te zeggen.
Ik zou oprecht liever doodgaan op m'n 30e en een leuk leven gehad hebben dan doodgaan op m'n 90e omdat ik rein geleefd heb. Maar ja dat is gewoon mijn retarded ding.
Ja nee dat snap ik dat kan ook gewoonquote:Op donderdag 28 april 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik vind mijn leven nu ook leuk godverdomme
ik ga soms ook naar beneden om eten te halenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik dat kan ook gewoon. Ik bedoel dat ik m'n leven niet leuk zou vinden als ik alleen maar op m'n kamer zou zitten hehe.
Neequote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft iemand gisteren Hartenstraat gezien?
Ik kan die twee dus helemaal niet uitstaan, al helemaal niet als ze bij elkaar zijn.quote:
Primaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Niet zoveel gedaan vandaag.
En daar?
Snitch!quote:Op donderdag 28 april 2016 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd als jij er bent, toevallig
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga soms ook naar beneden om eten te halen
Magere junk, bekkiequote:Op donderdag 28 april 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heeft snitch daarmee te maken, soepzuiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |